Aspida u jednom danu na 89.000 eura

Autor: Bernard Ivezić , 02. srpanj 2017. u 21:59
Aspida ima ugovore s Roviom i HT-om/P. Glebov/PIXSELL

Najbržerastuća kampanja na Funderbeamu SEE dosad, i to nominalno, ne u postotku, je ona za Sense Consulting.

Dan nakon što započeo kampanju grupnog financiranja na Funderbeamu SEE hrvatski startup Aspida prikupio je 89 posto tražene investicije i time se, po postotku, istaknuo kao najbržerastuća kampanja na hrvatskoj burzi za male i srednje poduzetnike dosad.

Kampanja ukupno traje 30 dana i u petak, na 29 dana od kraja, nalazila se na 89 tisuća od traženih 100 tisuća eura.

Najbržerastuća kampanja na Funderbeamu SEE dosad, i to nominalno, ne u postotku, je ona za Sense Consulting, koji je u prvom danu prikupio polovicu traženog iznos, odnosno više od 250 tisuća eura.

Slijedi kampanja za Include Ivana Mrvoša, koji je u deset dana kampanje skupio 250 tisuća eura investicije, odnosno više od polovice iznosa. Aspida je razvila brendirane virtualne tipkovnice Izzy i aplikaciju za videonotifikacije TVIzzy.

Komentirajte prvi

New Report

Close