TKO SU ČLANOVI STRUČNE KOMISIJE?

Autor: Poslovni.hr , 18. studeni 2014. u 15:11
Stručna komisija/ Fotolia

ŠTO SE OČEKUJE OD NATJECATELJA?

Od natjecatelja se očekuje da produciraju pisani projektni zadatak. Uradak se mora sastojati od osnovne prezentacijske ideje, prikaza potencijalnih benefita koji bi njezinom realizacijom bili stvoreni, te detaljne razrade svih tehničkih, organizacijskih i financijskih uvjeta potrebnih za njezinu realizaciju.

Prijavljeni projekti ne moraju nužno biti isključivo iz sfere biznisa, ali se očekuje da u projektnoj dokumentaciji bude jasno prikazan njihov financijski aspekt, odnosno njihova šira ekonomska održivost i/ili mjerljivi društveni benefit.
Posebno će se vrednovati originalnost ideje, te preciznost razrade plana njezine realizacije.

TKO ĆE OCJENJIVATI PRIJAVLJENE RADOVE?

Studentske projekte će pregledati i ocijeniti stručna komisija. Obzirom na to da je svaka od pet zadanih tema iz vrlo različitih područja, stručna komisija će se također razlikovati od teme do teme. Stalnu postavu sručne komisije činit će predstavnici partnera i Poslovnog dnevnika, a dio komisije koji će se mijenjati ovisno o zadanoj projektnoj temi bit će sastavljen od predstavnika resornih ministarstava, sveučilišnih nastavnika te strukovnih institucija.

Prvotno će komisija unutar svake teme odabrati tri finalista te će, nakon što studenti prezentiraju svoje projekte u završnom tjednu projekta Hrvatska pamet Hrvatskoj, proglasiti po jednog pobjednika unutar svake projektne teme.

ČLANOVI STRUČNE KOMISIJE

 

Daniela Roguljić Novak, ZAGREBAČKA BANKA

Daniela Roguljić Novak (rođ. 1965.) diplomirala je na Pravnom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu te završila postdiplomski iz područja Prava Europske unije na King’s College u Londonu u Velikoj Britaniji. Profesionalnu karijeru u Zagrebačkoj banci započela je 1989. u Korporativnom bankarstvu, a nakon toga prelazi u Pravne poslove te u Međunarodni odjel – korespondentno bankarstvo, međunarodno financiranje i tržište kapitala. U 2003.  je preuzela funkciju direktorice Velikih sustava u korporativnom bankarstvu, a 2009. imenovana je direktoricom Maloprodaje i članicom Uprave Zagrebačke banke te je odgovorna za cjelokupno poslovanje s građanima i malim poduzetnicima gdje je Banka lider s 25% tržišta. Istu funkciju obnaša i danas.

 

Dr. sc.  Sava Bogdanović, AGORA

Završio Filozofski fakultet u Zagrebu (sociologiju i filozofiju) gdje je  magistrirao i doktorirao iz područja sociologije obrazovanja. Tijek profesionalne aktivnosti započeo je radom u Narodnom sveučilištu «Trešnjevka» u Zagrebu (1973-75), potom u Obrazovnom centru «Rade Končar» u Zagrebu gdje obnaša i dužnost glavnog direktora (1975-80). Od 1980. do 1991. godine direktor je Radničkog i narodnog sveučilišta «Moša Pijade» u Zagrebu.

Početkom 1992 godine pokreće,  s grupom zagrebačkih intelektualaca, rad Društva za intelektualne usluge «AGORA» a krajem 1997. godine osniva Pučko otvoreno učilište AGORA, javnu neprofitnu ustanovu za trajnu izobrazbu i kulturu kojom upravlja kao ravnatelj. Koncem 2003. godine osniva Visoku školu tržišnih komunikacija AGORA u kojoj obnaša dužnost dekana.

Aktivni je sveučilišni nastavnik od 1975. godine: 1975.-80. predaje Opću i Industrijsku sociologiju na Višoj tehničkoj školi «Rade Končar» u Zagrebu; 1981.-86. predaje Sociologiju kulture i Kulturnu politiku na Tehnološkom fakultetu – smjer modni dizajn u Zagrebu, 1987.-1999. godine predaje Sociologiju odgoja i obrazovanja na Filozofskom fakultetu Sveiučilišta u Zagrebu te od 2004. godine  predaje kolegije Trendovi suvremenog društva, Kultura i estetika tržišnih komunikacija, Poslovna etika i Multikulturalizam i identitet na Visokoj školi tržišnih komunikacija AGORA u Zagrebu.

Istraživačkim i znanstvenim radom bavi se od 1974. godine s pretežitim interesom za pitanja odgoja i obrazovanja, kulture i ekologije. Sudjeluje u radu više od deset znanstveno-istraživačkih timova bilo kao njihov član bilo kao njihov voditelj. Zadnji prijavljeni znanstveni projekti: «Ekološki aspekti društvenoga razvoja» Zavoda za sociologiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu te  «Sociokulturni profil Crnogoraca u Hrvatskoj»  Koordinacije nacionalnih manjina RH u  Zagrebu.

Objavljuje od 1974. godine u časopisima : Andragogija, Pitanja, Kulturni radnik, Kulturni život, Pedagoški rad, Zapošljavanje, 15 dana, Revija za sociologiju,  Socijalna ekologija, Obrazovanje odraslih, Školski vjesnik, Matica crnogorska i drugdje, više od 50 znanstvenih i stručnih radova.

Objavio knjige : Andragoški standard Omladinske škole Fažana, CDD, Zagreb, 1976,; Delegatska škola (koautor dr sc Ivan Cifrić), CDD, Zagreb, 1978, ; Pokret slobode I-II , nastanak i razvoj socijalističkog samoupravljanja u Jugoslaviji, (ur.), RANS «Moša Pijade», Zagreb, 1984.; Obrazovanje uz rad – socijalni aspekti, Birotehnika, Zagreb,1986, ; Kultura radničke klase grada Zagreba (ur), RANS «Moša Pijade», Zagreb, 1987,; Obrazovanje–rijeka ponornica, Andragoški centar, Zagreb,1990,; Obrazovanje odraslih i kultura, Stability pact for South Eastern Europe, Zagreb, 2001.; Crnogorci u Hrvatskoj ( koautor dr sc Ivan Cifrić), NZCH, Zagreb, 2012.; Novo doba obrazovanja, rukopis, izlazi 2015. godine.

 U znanstveno zvanje znastvenog suradnika biran 1992. godine. U trajno nastavno zvanje profesora visoke škole biran 2012. godine. Nosilac je brojnih domaćih i međunarodnih priznanja. Počasni je građanin grada Mainza. Laureat je godišnje državne nagrade RH za obrazovanje "Ivan FILIPOVIĆ". Član je International Leauge of Humanists i Hrvatskog sociološkog društva.  

 

 

Saša Krbavac, predsjednica Uprave Uniqa osiguranja

Saša Krbavac rođena je u Zagrebu, gdje je 1990. godine diplomirala na Ekonomskom fakultetu. Svoju profesionalnu karijeru započela je 1990. godine u tadašnjoj Službi društvenog knjigovodstva, gdje je nakon pripravničkog staža i položenog državnog ispita, postala inspektorica. 1993. godine zaposlila se u Trgovačkoj banci, prvoj privatnoj banci u Hrvatskoj, gdje je unutar Direkcije za poslovanje s gospodarstvom, osnovala Odjel procjene boniteta poduzeća, razradila kriterije po kojima će se pratiti uspješnost poslovanja i kreditna sposobnost poduzeća i bila voditeljica navedenog odjela do 1996. godine. Radila je ocjene investicijskih elaborata, a bila je i član Kreditnog odbora. 1997. godine prelazi u Direkciju za poslovanje s građanstvom te je radila na raznim rukovodećim funkcijama, a 1999. je imenovana direktoricom te Direkcije. Nakon fuzije Trgovačke, Bjelovarske i Čakovečke u Erste & Steiermärkische banku 2000. godine, postaje direktorica Sektora građanstva, na kojoj funkciji ostaje i nakon fuzije s Riječkom bankom, pa sve do 2004. godine. Od 2002. bila je i prokuristica te banke.

Od 2004. godine radi u UNIQA osiguranju na mjestu predsjednice Uprave, zadužena za prodaju, podršku prodaje, marketing i ljudske potencijale. Treću fuziju u karijeri, ovoga puta između UNIQA osiguranja i Basler osiguranja Zagreb, uspješno završava u 2014. godini. Predsjednica Uprave UNIQA osiguranja je treći mandat za redom.

 

Vladimira Senčar Perkov, direktorica Sektora upravljanja ljudskim resursima u Ini

 

Vladimira Senčar Perkov preuzela je funkciju direktorice Ininog Sektora upravljanja ljudskim resursima u siječnju 2013. godine. Prije nego što se pridružila Ininom timu bila je direktorica ljudskih resursa u Lura Grupi d.o.o. gdje je bila zadužena za strategiju ljudskih resursa i upravljanje HR procesima tvrtke u deset zemalja. Bogato radno iskustvo iz područja ljudskih resursa stekla je višegodišnjom karijerom na menadžerskim pozicijama u Zagrebačkoj pivovari d.d. te u predstavništvu tvrtke PMC International gdje je bila zadužena za savjetovanje vezano za zaposlenike i rukovodeće kadrove. Gospođa Senčar Perkov završila je Ekonomski fakultet u Zagrebu kao i brojna usavršavanja iz područja ljudskih resursa.

 

Ivan Radišić, direktor  Službe za korporativne klijente i marketing, Croatia zdravstveno osiguranje d.d. 

 

Rođen u Zagrebu 1971. godine. Završio je Ekonomski fakultet u Zagrebu uz brojna usavršavanja iz područja marketinga, prodaje i managementa, u Hrvatskoj i u Svijetu. Član je brojnih domaćih i svjetskih znanstvenih institucija iz područja marketinga i prodaje – AMA, EUMMAS,  CROMAR i predsjednik Udruge za Wolf-Hirschhorn Sindrom. Bogato radno iskustvo iz područja prodaje i marketinga stekao je višegodišnjim radom na menadžerskim pozicijama u grupi CROATIA osiguranja d.d. (direktor marketinga CROATIA osiguranja d.d., član Uprave Croatia zdravstvenog osiguranja d.d. i pomoćnik ravnatelja za marketing i prodaju Poliklinike Croatia zdravstveno osiguranje). Trenutno radi kao direktor  Službe za korporativne klijente i marketing u Croatia zdravstvenom osiguranju.

 

Igor Vrečko, Veleučilište Baltazar Zaprešić 

 

Voditelj je specijalističkog diplomskog stručnog studija Projektni menadžment, Sveučilište u Mariboru / Ekonomsko-poslovna fakulteta, Institut za projektni management.

 Dr. sc. Igor Vrečko rođen je i živi u Sloveniji u Mariboru. Diplomirao je 1998. godine na interdisciplinarnom studiju gospodarskoga inženjerstva, koji se izvodi u suradnji Fakultete za strojarstvo i Ekonomsko-poslovne fakultete Sveučilišta u Mariboru. Kasnije je na Ekonomsko-poslovnoj fakulteti u Mariboru još magistrirao, a godine 2011. i doktorirao na području poslovnih znanosti. Od 1999. godine zaposlen je na Ekonomsko-poslovnoj fakulteti Sveučilišta u Mariboru, gdje je danas docent za područje menadžmenta poslovanja i nositelj kolegija s područja projektnoga menadžmenta na prijediplomskim programima, te kolegija s područja menadžmenta programa i projektno usmjerenoga strateškog menadžmenta na magistarskom i doktorskom programu. U Republici Hrvatskoj još od 2004. godine uključen je u nastavne, stručne i istraživačke aktivnosti na Veleučilištu Baltazar Zaprešić, a u Sloveniji kao vanjski suradnik sudjeluje s predavanjima i na Fakulteti za građevinarstvo te na Fakulteti za prirodne znanosti i matematiku Sveučilišta u Mariboru. Načelnik je Instituta za projektni management na Sveučilištu u Mariboru, predsjednik Slovenskoga udruženja za upravljanje projektima, predsjednik Udruženja gospodarskih inženjera Slovenije, bio je dugogodišnji direktor programa međunarodnoga certificiranja projektnih menadžera prema sustavu IPMA u Sloveniji, ocjenjivač je istraživačkih i razvojnih projekata u okviru Javne agencije Republike Slovenije za poduzetništvo i strane investicije, ocjenjivač je projekata u okviru Nacionalne komisije za inovacije, član je komisije za ocjenjivanje osposobljenosti kandidata za pridobivanje nacionalne kvalifikacije zanimanja „vođa projekta“ u Sloveniji. Ima dosta praktičnih iskustava, koja je pridobivao kao konzultant u brojnim poduzećima u Hrvatskoj i Sloveniji. Objavio je više od 100 znanstvenih i stručnih radova, od toga 5 članaka u najelitnijim časopisima svijeta.

 

 

Norman Mueller, direktor marketinga Večernjeg lista

Norman Mueller je stekao bogato radno iskustvo iz područja marketinga i poslovnog razvoja tijekom 15 godina rada u vodećim domaćim i međunarodnim uslužnim kompanijama poput Hrvatskog Telekoma, American Expressa, PBZ-a i Helios Osiguranja. Dobro poznavanje osiguravajućeg, kartičnog, telekom te medijskog tržišta ostvario je kroz niz strateških i inovativnih projekata na kojima je sudjelovao. Iskustvo stečeno tijekom lansiranja novih osiguravajućih i kartičnih ponuda i ostalih financijskih proizvoda, fiksnih i mobilnih telekom tarifa, ICT usluga te medijskih projekata definitivno će biti značajno u ulozi člana žirija u projektu Hrvatska pamet Hrvatskoj. Norman se posebno ističe na području razvoja inovativnih ponuda i usluga, kreiranja cijena, pristupa krajnjem potrošaču, upravljanju marketingom i prodajnim aktivnostima, kreiranju i provođenju go to market strategije. Zadnjih nekoliko godina u HT-u bio je zadužen za MAXtv, interaktivnu digitalnu televizijsku platformu s vodećim tržišnim udjelom. Sudjelovao je i na projektu ulaska HT-a na energetsko tržište te ponudu opskrbe električnom energijom. Trenutno radi na funkciji Direktora marketinga Večernjeg lista gdje je zadužen je za promociju, javne nastupe kompanije te upravljanje akvizicijom i zadržavanjem pretplatnika svih izdanja. Formalno obrazovanje stekao je na Ekonomskom Fakultetu u Splitu, nakon čega je završio i postdiplomski studij Upravljanje marketinškim komunikacijama na Ekonomskom Fakultetu u Zagrebu te MBA program u Parizu na prestižnoj školi ESCP Europe. 

 

 

Ninoslav Čerkez, Izvršni direktor, upravljanje kadrovima i edukacija, IN2

 

Ninoslav Čerkez je unutar IN2 Grupe zadužen za provedbu strateških ciljeva grupe iz područja upravljanja ljudskim resursima i edukacije. Tijekom 17 godina rada u IN2 Grupi stekao je, kroz različita zaduženja, širinu u poznavanju poslovanja IN2 Grupe, kako u području razvoja i implementacije softverskih rješenja u različitim industrijskim granama, tako i u području upravljanja projektima i upravljanja različitim poslovnim procesima unutar Grupe, s naglaskom na procese upravljanja ljudskim kapitalom i procese edukacije.
 
Tehnička znanja je stjecao na diplomskom i poslijediplomskom studiju na Fakultetu elektrotehnike i računarstva u Zagrebu, a formalna znanja i vještine iz managementa tijekom studija  Diploma Study in Management, programa GMP Executive na IEDC Bled te programa IgBS MBA.
 
Uspješno je položio niz stručnih certifikata te PMP (Project Management Professional) certifikat. Omiljeno područje interesa je doprinos tehnologije i data science-a unapređenju upravljanja poslovnih procesa u ljudskim resursima.

 

 

 

Luca Pinjuh, Voditeljica specijalnih projekata u Blitz-CineStaru

Luca Pinjuh (rođ. 1982. godine u Zagrebu) diplomirala je na Fakultetu za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu u Opatiji. Po upisu na fakultet, zaposlila se u putničkoj agenciji gdje je započela stjecati radno iskustvo u organizaciji poslovnih i sportskih putovanja te u segmentu MICE. Zaposlena je u Blitz-CineStaru kao voditelj specijalnih projekata gdje osim na marketingu posebnih kinoformata radi na segmentu prodaje i oglašavanja.
 

 

 

Goran Becker, član Uprave HAMAG-BICRO-a

Menadžer s više od 15 godina iskustva u privatnom financijskom sektoru i državnim investicijskim institucijama u različitim ulogama, od člana uprave, člana nadzornog odbora, voditelja projekata. Stekao je diplomu magistra znanosti strateškog upravljanja na Kelley School of Business, Indiana University. Posjeduje iskustvo iz stvaranja i provedbe vladinih politika za financijske instrumente osmišljene za male i srednje poduzetnike i obrtnike, kao što su jamstva, mikro krediti i dodjela bespovratnih sredstava financiranih iz Europskih strukturnih i investicijskih fondova (ESIF) i državnog proračuna. Zanimaju ga financijski instrumenti za podršku inovativnim poduzetnicima iz različitih industrija, u partnerstvu s bankarskim sektorom, razvojnim bankama i multilateralnim institucijama. Sudjelovao u kreiranju palete proizvoda u domeni equity financiranja u različitim fazama podrške inovativnim subjektima malog gospodarstva.

 

Osim članova stručne komisije na raspolaganju za sva pitanja stoje vam i uspješni menadžeri. Pošaljite nam pitanje, a odgovor izabranog menadžera dolazi na vaš e-mail u roku od 3 dana!

 

Andrea Borošić

Andrea Borošić se kroz godine svoje profesionalne karijere bavila razvojem poslovanja, prodaje i oglašavanja kroz poslove na izvršnim pozicijama u međunarodnim tvrtkama. Dugogodišnje iskustvo u medijima poput Nacionala i Styria grupcije te široko iskustvo u prodaji i oglašavanju, marketingu, restrukturiranju i optimizaciji poslovanja doveli su je do trenutne pozicije direktorice Poslovnog dnevnika. Kao direktorica odgovorna za tim od 40 ljudi koji rade na uredničkim,  novinarskim, prodajnim, marketinškim, logističkim pozicijama. Konstantno radi na stvaranju, razvoju i provedbi inovativnih i korisnih poslovnih rješenja, projekata, konferencija kojima Poslovni dnevnik educira svoje čitatelje i ostvaruje rast. 

Karlo Stojčević

Karlo Stojčević je direktor i član uprave transmedijske kreativne agencije RedPoint (Styria). Tijekom petnaestogodišnje karijere u prodaji, marketingu i tržišnim komunikacijama radio je kao – licencirani broker, menadžer prodaje, direktor marketinga u Reliance Capital Inc (Kalifornija, SAD). – regionalni direktor strateškog planiranja u internacionalnoj kreativnoj agenciji Publicis na brandovima Heineken, Nestle, Renault (Hrvatska, Adriatic). – business leader u internacionalnim kreativnim agencijama Leo Burnett i Saatchi&Saatchi na brandovima Samsung, Procter&Gamble, T-hrvatski telekom, Bonbon, WWF (Hrvatska, BiH) Ekspert je u transformaciji brandova, brand dijagnostici i strateškom planiranju, izradi brand komunikacijskih platformi te diferencirajućih kreativnih taktika.

 

Danijela Govorčinović Šimunović

Danijela Govorčinović je Voditelj edukacije i razvoja zaposlenika u Styria Hrvatska grupi. Prije dolaska u Styriju Danijela je deset godina je radila u konzultantskog kući Gentis kao Voditelj razvoja poslovanja gdje je zadužena za planiranje i provodenje prodajnih aktivnosti, organizaciju rada tvrtke te razvoj novih proizvoda iz u području ljudskih potencijala. Kao konzultant specijalizirala se u vođenju centara procjene i razvoja. Šest godina bila je partner je u konzultantskoj kuci FranklinCovey Adriatic. Svoje obrazovanje nastavila na IEDC-Bled School of Management na Executive MBA programu gdje je dobila posebno priznanje za doprinos individualnom razvoju.

Komentirajte prvi

New Report

Close