Specijalistički seminar ‘Poslovno planiranje i strateška analiza’

Autor: Poslovni.hr , 25. studeni 2015. u 09:16
Foto: Mirakul

Informacije kojima ljudi raspolažu te njihova spoznajna i stvaralačka moć ograničeni su rizicima i neizvjesnošću, što se reflektira na kvalitetu planova, i kasnije, njihovu implementaciju i provedbu.

Neovisno o tome je li poslovni subjekt u razdoblju stagnacije, rasta ili krize, a uvažavajući okolnosti iz internog i eksternog okruženja, njegov management i ključno osoblje su obvezni predviđati budućnost. Obvezni su planirati organizaciju i procese kojima će realizirati strateške namjere i strategije, te ostvariti rezultate kojima se potvrđuje konkurentnost, održiv rast i razvoj.

Informacije kojima ljudi raspolažu te njihova spoznajna i stvaralačka moć ograničeni su rizicima i neizvjesnošću, što se reflektira na kvalitetu planova, i kasnije, njihovu implementaciju i provedbu. Planiranje je proces postavljanja ciljeva, izbor smjerova djelovanja, odabir raspoloživih i dostupnih resursa, te određivanje odgovornosti poslovnih funkcija i ljudi za postizanje ciljeva. Planiranje uključuje raščlanjivanje prigoda i prijetnji iz okruženja, vlastitih snaga i slabosti, odabir alternativnih smjerova (više scenarija), te postavljanje prioriteta.

Planiranje je racionalan pogled u budućnost i najbolja priprema za buduće događaje a poslovni plan temeljni je dokument u kojem poslovni subjekt iskazuje svoje ambicije i mogućnosti u funkciji postizanja poslovnog uspjeha u određenom vremenskom razdoblju.

Mirakul Edukacijski centar će 11. prosinca s predavačem Nikola Nikšić održati seminar 'Poslovno planiranje i strateška analiza'.

Sadržaj seminara:

  • Analize internog i eksternog okruženja (PESTLE, djelatnost, tržište, konkurencija, ranjivost, aktualna organizacija, povijesni rezultati i pokazatelji)

  • Provjera strateških namjera (misija – vrijednosti – vizija – temeljne vrijednosti – dugoročni ciljevi) te odabir glavne i podupirućih strategija

  • Kreiranje strateškog panela (konkurentski čimbenici) i strateške mape (ključne aktivnosti i inicijative koji su pokretači ostvarenja rezultata)

  • Ocjena razvojnih mogućnosti, strateškog položaja i rizika

  • Plan promjena ustroja i funkcijski planovi (prodaja, marketing, IT…)

  • Planiranje troškova i ulaganja te mjerenje očekivane financijske uspješnosti ulaganja

  • Izrada financijskog plana (budžeta) – račun dobiti i gubitka, bilanca stanja, novčani tok

 Praktični dio sastoji se od tri vježbe koje se provode radom u timovima te se uradci prezentiraju i uspoređuju u formi dijaloga:

1. analiza eksternog i internog okruženja (PESTLE, zrelost gospodarske grane, SWOT)

2. mjerenje vrijednosti i trendova ključnih financijskih pokazatelja za odabrana poduzeća

3. identificiranje i selekcija troškova za upravljanje u raznim okolnostima (stagnacija, kriza, rast)

Polaznici će se upoznati s aktivnostima u postupku planiranja: analitičkim tehnikama eksternog i internog okruženja, postupkom provjere i definiranja strateških namjera i odabira strategije, značajkama i sastavnicama operativnih planova, postupcima pri odabiru ciljeva, mjera i metrika, njihovim kvantificiranjem, te kako učiti (individualno i organizacijski) i motivirati uz pomoć planova.

Također će saznati kako predviđati, organizirati, odabrati i pozicionirati ljude, definirati ključne inicijative i aktivnosti, planirati materijalne i nematerijalne resurse, te pokretače pretvoriti u brojke i postotke, odnosno izraditi financijski plan (budžet).

Seminar će se održati u Zagrebu, Hypo EXPO XXI, Slavonska avenija 6, a sve dodatne informacije možete pogledati na web stranicama.

Komentirajte prvi

New Report

Close