Hypo je sada Addiko Bank – Novi brend za jasnu, jednostavnu i izravnu banku

Autor: Sponzorirani članak , 11. srpanj 2016. u 11:04
Photo: Luka Stanzl/PIXSELL

Dobro došli u Addiko banku, novi brend i banku pod kojim bivši Hypo Alpe-Adria-Bank, od 11. srpnja posluje u Hrvatskoj.

S novom vlasničkom strukturom koju čine Advent International, jedan od najvećih globalnih ulagača i Europska banka za obnovu i razvoj, Banka se odlučila na temeljitu promjenu poslovanja i primjenu viših standarda.

Promjena imena i brenda sastavni su dio poslovne strategije Banke koja je prvenstveno orijentirana na poslovanje s građanstvom te s malim i srednjim poduzetništvom. „Rebrandingom ne mijenjamo samo ime i vizualni identitet, već provodimo sustavnu promjenu nabolje, koja se odlikuje pojednostavljenjem bankarskih usluga i procesa“, ističu u Banci te dodaju kako su najbolje stvari zapravo vrlo jednostavne, čemu i sami teže i na to će staviti naglasak u svojem daljnjem poslovanju.

„Želimo biti banka koja će pružati jasnu, jednostavnu i izravnu uslugu. Svjesni smo da se bankarstvo smatra previše kompliciranim, a ako ima nešto što ljudi ne vole, onda je to pretjerana kompliciranost. Mi to želimo promijeniti i korisnicima bankarstvo učiniti jasnijim, jednostavnijim i izravnijim. Znamo da je to proces koji će potrajati, ali zato činimo prvi korak i mijenjamo sebe kako bismo u budućnosti izgradili bolju banku“, poručuju.

Kako bi ispunila obećanje drugačijeg bankarstva, Addiko Bank će u svakodnevnom poslovanju primjenjivati tri načela. Fokusirat će se na bitno, osiguravajući klijentima, ključne proizvode i usluge. Bit će učinkoviti poboljšavajući interne procese i procedure, i naposljetku komunicirat će jednostavno i proaktivno, imajući u vidu potrebe svojih klijenata i partnera.

„Za naše klijente i one koji to namjeravaju postati, poslovanje s Addiko bankom značit će: kvalitetu umjesto kvantitete, jednostavnije donošenje financijskih odluka, praktično i pozitivnije iskustvo kao rezultat manje papirologije, te jednostavniju i izravniju komunikaciju“, poručuju iz Banke.

Pojedine poslovnice su već u potpunosti preuređene, druge se preuređuju, ali sve su u potpunosti funkcionalne te se za klijente, u tehničkom smislu rebrendinga, ništa ne mijenja. Usluge i proizvodi mogu se nesmetano koristiti jer postojeći brojevi računa, PIN-ovi, ugovoreni uvjeti i prava ostaju isti, dok će postojeće debitne i kreditne kartice važiti do datuma njihova isteka. 

New Report

Close