Hrvatska pamet Hrvatskoj 2017. – stručni ocjenjivački sud

Autor: Poslovni.hr , 13. veljača 2017. u 12:17
HPH 2017.

Studentske projekte selektira i ocjenjuje stručni ocjenjivački sud. S obzirom na to da je svaka od tri zadane teme iz vrlo različitih područja, stručni sud se formira sukladno kategoriji odnosno području stručnosti svakog pojedinog člana.

Stalan postav ocjenjivačkog suda činit će predstavnici partnera i Poslovnog dnevnika, a dio ocjenjivačkog suda koji će se mijenjati ovisno o zadanoj projektnoj temi bit će sastavljen od predstavnika resornih ministarstava, sveučilišnih nastavnika te strukovnih institucija.

Stručni ocjenjivački sud provodi predselekciju pristiglih radova te odabire tri finalista u svakoj kategoriji koji prezentiraju projekte pred ocjenjivačkim sudom te odabiru najbolji rad u svakoj kategoriji.

Članovi ocjenjivačkog suda:

Marko Abraham, menadžer prodaje i logistike, Tisak d.d.

Marko Abraham je direktor regije u Tisku s više od devet godina iskustva u maloprodaji i logistici, sa specijalnostima u unaprjeđenju organizacija i timova. Poslovni put počeo je u razvoju IT rješenja za mala i srednja poduzeća, na temelju znanja usvojenih na Fakultetu organizacije i informatike i u suradnji s tehnološkim parkovima i razvojnim agencijama. Kasnije prelazi u poslove vođenja prodaje, razvoja prodajne mreže i distribucije, te implementacije IT rješenja za unaprjeđenje poslovanja. Sudionik je u procesima restrukturiranja organizacija i povećanju efikasnosti radnih timova. U svakodnevnom je kontaktu s tržištem maloprodaje, novim trendovima i navikama potrošača. Izravno je vodio multidisciplinarne timove u razvoju, testiranju i implementaciji novih prodajnih kanala, proizvoda i usluga. Izvođač je brojnih prodajnih treninga, kao i specijaliziranih edukacija. Područja interesa su mu nove tehnologije, razvoj prodaje i logistike, te stalno usavršavanje putem klasičnih i online tečajeva. Usmjeren je na osobni i organizacijski razvoj koji pruža najbolje rezultate za zajednicu i za pojedinca. Podupire projekte uključivanja mladih i kreativnih ljudi u razvoju poslovne klime u Hrvatskoj.

Tamara Batorek, voditeljicaP&G divizije, Orbico Grupa

Tamara Batorek voditeljica je P&G divizije Orbico. Diplomirala je na Ekonomskom fakultetu 2004. godine, smjer računovodstvo i revizija. Kroz studij počela je raditi u tvrtki Orbico na poslovima promotora raznih brendova. Zadnju godinu studija krenula je s uredskim radom u Orvas Plus tvrtki (danas Orbico Beauty)  na poslovima komercijale te kasnije logistike. Nakon godine dana rada kao voditelj logistike, pružila se prilika da krene u smjeru marketinga i prodaje te je postala Max Factor brand menadžer. Idućih godina gradila je Max Factor brend u smjeru spoja globalne i lokalne strategije s principalom i održala da bude br.1 make up brend. Uz to, imala je priliku razvijati suradnje s novim principalima i graditi distribuciju novih brendova (Bourjois, Manhattan ). Kroz mentorstvo pomogla je svojim znanjima i iskustvima da se izgradi cijela nova divizija mass make up kozmetike unutar Orbico Beauty tvrtke. Veliko iskustvo u prodaji stekla je radom i kao KAM za sve Max Factor kupce. Prije tri godine krenula je u smjeru clustera za Max Factor te vodila startegije za  tri zemlje – Hrvatsku, Sloveniju i BiH. Prije 6 mjeseci pružila se prilika za daljnim napredovanjem u Orbico tvrtki, te je došla na poziciju voditeljice P&G divizije, gdje njezina karijera ide u smjeru novih iskustava i znanja, gdje je zadužena za vođenje cijelog tima, suradnju s principalom i kupcima te za profitabilnost same divizije.
 

Andreja Bekavac, izvršna direktorica Ureda za strategiju i unaprjeđenje poslovanja, Hrvatska pošta d.d.

Andreja Bekavac  rođena je u Zagrebu 1974. godine, gdje je i stekla diplomu Ekonomskog fakulteta, smjera organizacije i menadžmenta.  Svoju profesionalnu karijeru započela je 1995. godine. Od tada do danas prošla je različita radna mjesta unutar nekoliko kompanija, a svoju je karijeru gradila u konzultantskim tvrtkama. Prije zaposlenja u Hrvatskoj pošti, u kojoj je od 2015. godine, radila je u tvrtkama Deloitte Savjetodavne Usluge, T&MC, Capgemini i Ernst & Young Consulting Hrvatska, redom na konzultantskim i menadžerskim pozicijama. U Hrvatskoj pošti odgovorna je za postavljanje i praćenje realizacije strateških projekata tvrtke, a time i Razvojne strategije Pošta2022. Uz fokus na provedbu strategije, nadležna je i za upravljanje unaprjeđenjem poslovnih procesa. Uključena je u brojne razvojne projekte, a koji se prije svega odnose na inovacije i digitalizaciju poslovanja. Kao članica žirija projekta "Hrvatska pamet Hrvatskoj" prošle je godine istaknula vrijednost ovog projekta kroz zajedničku potporu medija i tvrtki novim naraštajima mladih i talentiranih timova i pojedinaca. Sigurna je da će i ove godine samo finale biti vrlo konkurentno te se posebno veseli što će imati čast dati glas najboljim projektima.

Ivija Bernatović, viši predavač, Zagrebačka škola ekonomije i managementa

Ivija Bernatović je viši predavač na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa, Katedra management, poduzetništvo i digitalna transformacija, gdje predaje kolegije Management i Poduzetništvo. Diplomirala je na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa, gdje je i završila MBA studij. Usavršavala se kroz studijske boravke na partnerskom sveučilištu John Carroll, SAD i St. Ambrose University, SAD. Prošla je dodatne edukacije i simulacije iz područja menadžmenta, poduzetništva u Hrvatskoj i SAD-u, te iz upravljanja akreditacijama i kvalitetom u Parizu, Houstonu i Phoenixu, SAD. Alumni je EFER (European forum for entrepreneurial research) organizacije. Voditeljica je Assessment centrapri AACSB akreditaciji ZŠEM-a i vodi General MBA program na ZŠEM-u. Završila je međunarodnu ljetnu školu, 3EP – European Entrepreneurship Educators program i EFER program u Istanbulu. Godine 2014. izabrana u Conference Committee na Harvard sveučilištu. Trenutačno je na doktorskom studiju, na Ekonomskom fakultetu sveučilišta u Ljubljani, doktorat iz poduzetništva – obiteljska poslovanja i design thinking, što joj je područje znanstvenog i stručnog interesa. Autorica je znanstvenih i stručnih članaka u Hrvatskoj i inozemstvu.

Lidija Gašparović, pomoćnica direktora Sektora za ljudske potencijale, Hrvatska elektroprivreda d.d. 

Lidija Gašparović radi u Sektoru za ljudske potencijale Hrvatske elektroprivrede d.d. na poslovima pomoćnice direktora, te na poslovima predsjednice Upravnog odbora u drugom mandatu u području društveno odgovornog rada u Nacionalnoj zakladi za potporu učeničkom i studentskom standardu u drugom mandatu. Tijekom profesionalne karijere prati, promiče i sudjeluje u provedbi mjera potpore politici obrazovanja i zapošljavanja mladih i cjeloživotnog obrazovanja, promicanja izvrsnosti i inovativnosti mladih, te aktivno participira u radnim skupinama u resornim ministarstvima i organizacijama koje se bave navedenim javnim politikama. Prva poslovna iskustva u pripremi i provedbi javnih edukativnih projekata stječe još za vrijeme studija na Veterinarskom fakultetu u Zagrebu , što po završetku studija određuje njezino daljnje poslovno usmjerenje i stručno usavršavanje, kao i  buduće poslovne interese i radne izazove. Višegodišnjim radom na Hrvatskoj radioteleviziji stječe značajno radno iskustvo kao aktivni član medijskih i stručnih projektnih timova u kojima radi kao urednica.  Nastavak profesionalne karijere vezan je uz realni sektor, a poslovni interes je fokusiran na područje razvoja ljudskim potencijalima u funkciji društveno-ekonomskog razvoja. Posjeduje stručna znanja i kompetencije za rad u projektnim timovima, u svim fazama projekta – od ideje pa do implementacije, iskustvo u unaprjeđenju poslovnih procesa, razvoju i implementaciji najboljih praksi upravljanja ljudskim potencijalima. Sudjelovala je na nizu domaćih i inozemnih stručnih seminara i konferencija iz područja javnih politika, medija, obrazovanja, menadžmenta i poduzetništva.
 

Pavao Grmuša, direktor i vlasnik, SE-MARK d.o.o.
Pavao Grmuša, dipl.ing., rođen je  1957. godine. Diplomirao je na Strojarskom fakultetu, smjer Motori i vozila. Radio je kao profesor, rukovodio upravljanje proizvodnjom i tehnološkom pripremom te odjelom razvoja proizvoda. Bio je direktor servisno-prodajne tvrtke koncesionara Renaulta. Sudionik je Domovinskog rata 1991/1992.godine. Od 1991. Godine vlasnik je i direktor tvrtke SE-MARK.
 

Nataša Hrabar Kaštelan, voditeljica Odjela marketinga, odnosa s javnošću, odnosa s klijentima i administrativne podrške, AZ mirovinski fondovi
Nataša Hrabar Kaštelan voditeljica je odjela marketinga, odnosa s javnošću, odnosa s klijentima i administrativne podrške u AZ mirovinskim fondovima. Zaposlena u AZ-u 14 godina, a ranija iskustva u području marketinga financijskih institucija i edukativnih i PR projekata u financijskoj industriji  stjecala je u MZB-u, Infoinvestu i Zagrebačkoj poslovnoj školi. Diplomirala je na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, a prva poslovna iskustva u području edukacijskih projekata i projekata vezanih uz financijsko tržište stječe u Zagrebačkoj poslovnoj školi gdje je radila kao  voditeljica međunarodnog poslijediplomskog studija u suradnji s Henley Management Collegeom. Nastavak poslovne karijere vezan je uz tvrtku Infoinvest u kojoj je radila na organizaciji seminara iz područja financijskog tržišta, a niz godina vodila je projekt Financijskog foruma. Godine 2002. dolazi u Marketing Zagrebačke banke gdje je bila zadužena za marketinške projekte Zagrebačke banke i članica grupe. Godine 2003. pridružuje se timu AZ mirovinskih fondova.

Marija Jelić, PR menadžerica,  Jamnica d.d.
Marija Jelić rođena je u Zagrebu, gdje je i stekla zvanje diplomiranog sociologa. Prve korake u odnosima s medijima napravila je tijekom rada na internacionalnim teniskim turnirima, u organizaciji Svjetske teniske organizacije, podjednako  ATP i WTA. Profesionalnu karijeru započinje u Agrokoru u Odjelu Ljudskih resursa, odakle prelazi u agenciju za odnose s javnošću Premisa. Tijekom 12 uspješnih godina u agenciji stječe iskustvo koje je obilovalo savjetodavnim, ali i operativnim djelovanjem u svim aspektima odnosa s javnošću. Godine 2014. prelazi na stranu klijenta – najvećeg hrvatskog proizvođača mineralnih voda i bezalkoholnih pića – u Jamnicu. Kao PR menadžer u kompaniji je odgovorna za korporativne komunikacije i brand komunikaciju svih proizvoda iz portfelja- Jamnicu, Sensation, Janu, Janu vitamin, Janu s okusom voća, ProSport i Mg Mivelu.

Milka Kosanović, direktorica odnosa s članstvom, Hrvatska udruga poslodavaca

Milka Kosanović rođena je 1974. godine u Vinkovcima, gdje je završila jezičnu gimnaziju. Diplomirala je pravo na Pravnom fakultetu Osijek te odnose s javnošću na poslijediplomskom stručnom studiju na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu. Profesionalnu karijeru izgradila je u Hrvatskoj udruzi poslodavaca u kojoj je trenutačno na poziciji direktorice odnosa s članstvom. Uz odgovornost za upravljanje strateškim projektima HUP-a, nadležna je i za koordinaciju rada sektorskih organizacija pri HUP-u. Članica je više radnih tijela i stručnih skupina u gospodarstvu. Posebna područja interesa su joj opći uvjeti poslovanja, investicije, tržišno natjecanje, javna nabava i parafiskalni nameti. Čast joj je biti članica žirija i na taj način sudjelovati u inicijativi "Hrvatska pamet Hrvatskoj" te se veseli ocjenjivanju vrijednih i talentiranih projekata koje će predstaviti mladi entuzijasti.  

Milan Listeš, voditelj BI odjela, Adacta d.o.o. Zagreb
Milan Listeš diplomirao je na Fakultetu elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu 2011. godine, a potom i na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu 2013. godine. U tvrtki Adacta je u prve dvije godine radio kao BI konzultant, a ujedno je bio zadužen i za implementaciju Qlik rješenja unutar poslovnog odjela Business Intelligence, kao i za vođenje BI projekata u raznim industrijama. Zadnje tri godine na funkciji je voditelja BI odjela u Adacti Zagreb. 
 

Rosa Marić, voditeljica Odjela upravljanja imovinom, PBZ Croatia osiguranje d.d. za upravljanje obveznim mirovinskim fondovima
Rosa Marić diplomirala je 2007. godine na matematičkom odjelu Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, smjer Financijska i poslovna matematika te nakon toga završava poslijediplomski specijalistički studij Osiguranje i reosiguranje na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Posjeduje licenciju za ovlaštenog upravitelja mirovinskih fondova, ovlaštenog upravitelja mirovinskih osiguravajućih društava te CFA titulu. Od 2014. godine na funkciji je fond menadžera u društvu za upravljanje obveznim mirovinskim fondovima PBZ Croatia osiguranje, a od 2017. godine na funkciji voditelja Odjela upravljanja imovinom.

Tomislav Mihetec, COO tvrtke Hangar 18 d.o.o. 
Tomislav Mihetec rođen je 1976. u Zagrebu. Diplomirao je na Veleučilištu Velika Gorica, smjer IT specijalist. Karijeru je započeo kao trgovac informatičke opreme u PC LAB-u d.o.o., odakle je nastavio karijeru kao voditelj prodaje u hrvatskom ogranku regionalnog IT lidera Comtrade, te zatim kao izvršni direktor u CT distribuciji d.o.o.. Svoj široki raspon znanja s područja IT tehnologija, u kombinaciji s višegodišnjim iskustvom u maloprodaji, veleprodaji i distribuciji stavio je na raspolaganje Hangaru 18 d.o.o. kao tehnički savjetnik za prodaju i razvoj proizvoda. Danas je voditelj operativnih poslova tvrtke Hangar 18 d.o.o., gdje radi na području koordinacije proizvodnje mobilnih uređaja pod robnom markom NOA, te implementacije novih IT tehnologija i metodologija u poslovne procese kompanije.

Nikolina Mucko, stručni suradnik za PR u Službi marketinga i komunikacija, Uniqa osiguranje d.d.
Diplomiranja politologinja, karijeru je započela kao novinarka Novog lista gdje je radila od 1998. do 2002. godine. Nakon novinarskog iskustva počinje raditi u Odjelu za odnose s javnošću u Ministarstvu za obrt, malo i srednje poduzetništvo te nakon toga u Ministarstvu gospodarstva, rada i poduzetništva. Od 2004. do 2007. u agenciji Imelda Ogilvy  vodi projekte za različite klijente. Od 2007. godine radi u Vipnetu kao stručnjak za odnose s javnošću. Početkom 2012. prelazi u neprofitni sektor i radi u Uredu UNICEF-a u Hrvatskoj kao savjetnica za odnose s javnošću. U UNIQA osiguranju zaposlena je od 1. siječnja 2016. godine kao stručni suradnik za odnose s javnošću i zadužena je za pripremu sadržaja za medije, intranet, internet i društvene mreže, vođenje platforme za društveno odgovorno poslovanje "Radost života" te koordinaciju različitih volonterskih i humanitarnih akcija za zaposlenike. Završila je LSPR londonsku školu za odnose s javnošću te je članica Hrvatske udruge za odnose s javnošću.

Ivan Novaković, direktor Novih biznisa, Ina d.d.

Ivan Novaković direktor je Novih biznisa u Ini. Na to radno mjesto dolazi s pozicije direktora Društva STSI u kojem je proveo posljednjih pet godina. Prije toga je bio direktor Sektora upravljanja imovinom i uslugama u Ini, a 2011. godinu proveo je kao direktor Društva ITR. Bogato radno iskustvo stekao je na različitim menadžerskim i upravljačkim pozicijama te kao poslovni savjetnik. Diplomirao je na Fakultetu elektrotehnike i računarstva u Zagrebu i stekao titulu diplomiranog inženjera. Dodatno se obrazovao na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.

Marijana Oreb, članica Uprave, HAMAG-BICRO
Na mjesto članice Uprave Marijana Oreb stigla je u svibnju 2016. godine s mjesta ravnateljice Sektora za financijske instrumente Hrvatske agencije za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO), gdje je tu dužnost obnašala od 2010. godine. Zavidno iskustvo u upravljanju financijskim portfeljem stekla je kao asistentica člana Uprave u Hypo-Leasing Kroatien d.o.o., gdje je provela osam godina. Iskustvo u realnom sektoru stekla je neposredno nakon završenog Fakulteta za turizam i vanjsku trgovinu u Dubrovniku. Marijana Oreb svoj poslovni interes danas fokusira na financijsko upravljanje i kontrolu EU fondova.

Sanja Rocco, članica Upravnog vijeća, voditeljica studijskog programa Menadžment i produkcija u kulturi i pročelnica Katedre za marketing na studijskom programu Marketinga i komunikacija, Visoka poslovna škola Zagreb  
Mr.sc. Sanja Rocco pročelnica je Katedre za marketing Visoke poslovne škole Zagreb te nositeljica više kolegija: Promocija, Proizvod i dizajn, Kreativno razmišljanje (na Preddiplomskom stručnom studiju marketinga i komunikacija), te Upravljanje dizajnom i inovacijama, kao i Upravljanje markama – Branding (na diplomskom specijalističkom studiju). Također je nositeljica novog studijskog programa Menadžment i produkcija u kulturi. Diplomirana je arhitektica i profesionalna dizajnerica s dugogodišnjom praksom na području dizajna vizualnih komunikacija. Stekla je znanstveni magisterij iz područja marketinga na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu (2003.). Na znanstvenom polju objavila je niz članaka, a posebno se bavi temom dizajnerske orijentacije u okviru marketinga kao doktorski kandidat Ekonomsko-poslovnog fakulteta u Mariboru. Za dizajnersku se profesiju opredjeljuje radeći u studiju Grafitti dizajnera Željka Borčića. Od 1984. do 1990. radi u izdavačkoj kući Zagreb kao grafička dizajnerica. U razdoblju od 1990. do 2002. djeluje kao dizajner u statusu samostalne profesije. Od 2002. do 2010. u okviru glazbene produkcije obiteljske tvrtke Rocco i partner kao art direktorica i menadžerica realizirala je brojne glazbene projekte i događanja. Od 2003. godine počinje se baviti nastavničkom djelatnošću te predaje u više poslovnih škola, a od 2007. je stalno zaposlena u Visokoj poslovnoj školi Zagreb.

Frane Šesnić, direktor, Razvojna agencija Zagreb – TPZ d.o.o.
Frane Šesnić, direktor Razvojne agencije Zagreb, rođen je u Splitu 1979. godine, gdje je diplomirao na Fakultetu elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje Sveučilišta u Splitu te stekao titulu mag. ing. elektrotehnike. Pri Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu upravo završava Poslijediplomski studij Financijske institucije i tržišta. Karijeru je gradio radom u etabliranim međunarodnim tvrtkama, a okušao se i u samostalnom poduzetništvu. Od 2012. godine obnaša funkciju direktora Razvojne agencije Zagreb – TPZ d.o.o. gdje, između ostalog,  aktivno sudjeluje u razvoju projektnih inicijativa i njihovoj prijavi za natječaje EU financiranja. U Tehnološkom parku Zagreb upravlja programima predinkubacije poduzetničkih timova, inkubacije i postinkubacije tvrtki koje razvijaju inovativne proizvode visoke tehnologije za globalno tržište. Također, sudjeluje u inicijativama i aktivnostima usmjerenima prema poticanju i razvoju poduzetništva i jačanju konkurentnosti. Inicijator je i predsjedavajući na međunarodnoj konferenciji Zagreb Forum koja se ove godine održava peti put, a koja ima cilj predstaviti kreativne razvojne potencijale Grada Zagreba. Predsjednik je skupštine Zadruge za etično financiranje, član je upravnog odbora Klastera konkurentnosti ICT industrije,  član je Uprave Hrvatskog klastera konkurentnosti automobilskog sektora, Gospodarskog vijeća HGK-Komore Zagreb, te član više radnih tijela na području poduzetništva, razvoja pametnih gradova i gospodarstva. Zalaže se izgradnju S&T&B (Scienece, Technology & Business) inovativne infrastrukture koja bi služila povezivanju poduzetnika te znanstvenih, razvojnih i istraživačkih institucija u svrhu kreiranja novih inovativnih proizvoda. Područja interesa su mu razvoj inovacijskog poduzetništva, kreativnost, e-Governance, zelene i virtualne ekonomije te razvoj financijskih instrumenata za poticanje inovacijskog poduzetništva.

Vanja Vejzagić, predavač ekonomskih predmenta, RIT Croatia
Vanja Vejzagić je diplomirao na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, te potom magistrirao na Sveučilištu u Rijeci (Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu). Doktorirao je na istom u fakultetu te na sveučilištu Manchester Metropolitan University Business School, Velika Britanija. Karijeru počinje 2005. godine u akademskoj zajednici te nakon sedam godina rada na poziciji asistenta računovodstva i financija na Fakultetu za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, odlazi u Veliku Britaniju, u Manchester, gdje nadograđuje svoja znanja i istovremeno, kao viši predavač, predaje računovodstvene predmete. Godine 2013. godine vraća se u Hrvatsku i započinje rad na američkom koledžu RIT Croatia, gdje predaje financijske i ekonomske predmete studija International Business. Uz spomenuto, na koledžu  ima mentorsku ulogu u studentskom investicijskom klubu. Svakodnevno radi sa studentima kojima pomaže da saznaju više o financijskim tržištima i institucijama te da rade na razvoju potrebnih praktičnih znanja u tim područjima. Uz spomenuto, dr.sc. Vejzagić je objavio znanstvene radove u području primjene računovodstva u turističkim djelatnostima za koje je primio i brojne nagrade. Godine 2010. primio je Godišnju nagradu Sveučilišta u Rijeci za međunarodni uspjeh u znanosti.

Ernest Vlačić, MBA, pročelnik katedre Organizacije, Menadžmenta i Marketinga, Veleučilište Baltazar Zaprešić
Dr. sc. Ernest Vlačić, MBA, pročelnik je katedre Organizacije, Menadžmenta i Marketinga na Veleučilištu Baltazar Zaprešić te suosnivač i direktor razvojno-istraživačke organizacije Novamina Centar Inovativnih Tehnologija. Svoju je karijeru započeo kao razvojni inženjer u Prvomajskoj Inda, nakon čega pokreće i vodi Danieli Systec iz kojeg prelazi u Brodarski institut. Svoj karijerni put nastavlja u spin-out organizaciji Novamina. Usporedo s aktivnostima upravljanja procesima tehnološkog inoviranja u navedenim organizacijama, aktivno sudjeluje i u znanstveno-istraživačkom i nastavnom radu na područjima koja se bave strategijom i inovacijskim politikama te organizacijskim procesima. U svojoj je karijeri sudjelovao i vodio brojne projekte i organizacije u sferama tehnološkog i netehnološkog inoviranja.

Pobjednici u kategorijama proglašavaju se na završnom događanju u prosincu.

Komentirajte prvi

New Report

Close