CEI Zagreb – naplata i otkup potraživanja po najvišim standardima

Autor: Sponzorirani članak , 25. kolovoz 2016. u 08:48
Foto: foto press

CEI Zagreb d.o.o., tvrtka koja se bavi naplatom i otkupom potraživanja te pružanjem financijskih usluga, članica je CREDITexpress Holdinga u Republici Hrvatskoj.

CEI Zagreb d.o.o., tvrtka koja se bavi naplatom i otkupom potraživanja te pružanjem financijskih usluga, članica je CREDITexpress Holdinga u Republici Hrvatskoj. Osnovana je krajem 2004. godine te surađuje s velikim brojem klijenata iz sektora bankarstva, osiguranja, telekomunikacija, uslužnih i komunalnih djelatnosti, te B2B-a.

CREDITexpress Holding osnovali su 1999. godine vodeći stručnjaci u naplati potraživanja Centralne i Istočne Europe, a grupacija je usmjerena na pružanje naplate potraživanja velikog volumena, prije svega od potrošača s osnova potrošačkih financiranja i potrošnje. Svi klijenti imaju zajednički cilj – da eksternalizaciju provode s partnerom koji je u mogućnosti pružiti fleksibilne i etički korektne usluge naplate potraživanja. Danas pruža jedinstvenu i učinkovitu uslugu u 12 zemalja, što nudi brz protok informacija, cross salesa te novih tehnika naplate.

CEI Zagreb nudi usluge naplate potraživanja (rana i kasna naplata), otkupa potraživanja, savjetovanja klijenata o unaprjeđenju naplate potraživanje, nadgledanja dugovanja (nov pristup usmjeren na posebne oblike dugovanja), sudske naplate potraživanja te pretrage podataka.

Usluga otkupa potraživanja od klijenata omogućuje klijentu trenutačni priljev gotovine, poboljšanje omjera raspoloživosti kapitala, povećanje likvidnosti, sigurnost da će se dužnikovim podatcima rukovati povjerljivo i u skladu s Etičkim kodeksom CREDITexpressa i zakonima RH, usmjeravanje resursa na osnovne djelatnosti, oslobađanje vrijednih IT resursa, osoblja, opreme i programa, smanjenje ili potpuno uklanjanje administrativnih troškova internog tima za naplatu te izbjegavanje pravnih sporova s klijentima.

Individualizirani pristup klijentima temelji se na razumijevanju i postupcima prilagođenima pojedinom klijentu, formiranju izvješća prema zahtjevima klijenata, vrhunskoj usluzi odgovaranja na zahtjeve korisnika te fleksibilnoj proviziji ovisnoj o uspješnosti naplate potraživanja. Cilj tvrtke nije samo naplatiti potraživanje, nego i održati dobre odnose korisnika usluga klijenata i nastavak suradnje.

Suvremenom infrastrukturom, telefonskim sustavima u sprezi s kvalitetnim CRM sustavom te ostalim IT segmentima, CEI Zagreb nudi klijentima cjelovit prediktivni sustav pozivanja s naprednim funkcijama, povećane mogućnosti za složene kampanje pozivanja, detaljne i prilagodljive sustave izvješćivanja, fleksibilnost u stvaranju nestandardnih procesa naplate potraživanja, brzu i učinkovitu operativnost u periodu prije i nakon samih procesa naplate te siguran podatkovni centar u skladu sa svim zakonima RH.

Imperativ tvtke je poslovanje po najvišim standardima, predstavljanje klijenata u skladu sa zakonskim okvirima, zaštita imena i ugleda klijenata te najviša razina realizacije predviđenih stopa učinkovitosti. Posebno važan segment je i savjetovanje i edukacija klijenata kroz upoznavanje s optimalnim načinima upravljanja njihovim potraživanjima, pristupu dužnicima te načinima zadržavanja daljnjeg odnosa kao trajnih korisnika. Cilj je učvrstiti most dugoročne suradnje na obostrano zadovoljstvo.

New Report

Close