Znate li kako ostvariti poslovne ciljeve kroz digitalni marketing?

Autor: Sponzorirani članak , 04. lipanj 2014. u 10:19
Izvor: Fotolia

Prijavite se na seminar na kojem će svim sudionicima biti rdemonstrirano kako i oni mogu biti tamo gdje su i njihovi klijenti – online.

Znam da sam bacio pola budžeta uloženog u marketing, samo ne znam koju polovicu”, John Wannamaker

 

Hrvatska ima preko 4 milijuna stanovnika, 2 milijuna ima pristup internetu, a čak 1,8 milijuna je na Facebooku. Svi oni i googlaju. Ulaskom u EU tržište se drastično otvorilo, no kako svoje proizvode i usluge efikasno i efektivno predstaviti u 28 zemalja? U vremenima krize koja je iza nas jedino online marketing bilježi rast dok se za sve ostale kanale smanjuju budžeti. Zašto? Jedino digitalnim marketingom može se mjeriti svaki aspekt potrošenog budžeta, pokazati što vaši klijenti traže online i kako najefikasnije doći do njih.

 

Upravo zato, Poslovni centar znanja u suradnji s Degordianom organizira seminar na kojem će svim prijavljenim sudionicima kroz predavanje, primjere iz prakse i radionicu pokazati kako i oni mogu biti tamo gdje su i njihovi klijenti – online.

 

Većina nas je na Facebooku i ostalim društvenim mrežama, no kroz ovaj seminar pokazat ćemo kako na pravilan način koristiti društvene medije. Objasnit ćemo proces od definiranja ciljeva, ključnih mjera uspješnosti, definiranja kanala, osmišljavanja kreativa, lansiranja kampanje i mjerenja rezultata. Također, osim društvenih mreža, zaći ćemo i u druge kanale digitalnog marketinga kao što su Google kroz koji zadovoljavamo postojeću, ali i stvaramo novu potražnju te YouTube kao idealnu alternativu klasičnom TV oglašavanju.

 

Pokazat ćemo što se sve može targetirati i na koji način, kako se nijedna kuna marketinškog budžeta ne bi uzalud potrošila.

 

Cilj seminara je objasniti što je digitalni marketing, što se njime može postići te koje su mogućnosti oglašavanja. Ujedno ćemo pojasniti kako odabrati prave kanale na temelju ciljne publike i poslovnih ciljeva, te kako mjeriti rezultate i povrat na investiciju.

 

Seminar vodi Ivan Brozović iz Degordiana i namijenjen je poduzetnicima, vlasnicima trgovačkih društava, menadžerima svih razina, marketinškim odjelima, javnom, privatnom sektoru, neprofitnim organizacijama, državnim institucijama kao i svima onima koji žele steći osnovna znanja s ovog područja.

 

Više informacija o seminaru potražite ovdje.

New Report

Close