Sve više tvrtki uvodi ERP rješenja kako bi povećale konkurentnost

Autor: Promo , 24. srpanj 2019. u 09:05
Tomislav Jukić, član Uprave mStarta

Svoj uspjeh temelje na suradnji s nekim od najvećih kompanija u regiji, a partneri su s vodećim IT vendorima poput SAP-a, Microsofta, Oraclea, IBM-a, BMC-a i drugih. S Tomislavom Jukićem, članom Uprave mStart plusa, razgovarali smo o primjeni e-računa, implementaciji ERP sustava, eWalletu i pitanju sigurnosti kod digitalnog poslovanja.

mStart plus d.o.o. je poslovno-tehnološka kompanija koja pruža usluge razvoja, implementacije, integracije i podrške poslovnih informacijskih sustava i rješenja. Njihov tim čini više od 340 tehnoloških stručnjaka sa znanjem u implementaciji i podršci vodećih svjetskih tehnoloških rješenja za poslovne sustave.

Svoj uspjeh temelje na suradnji s nekim od najvećih kompanija u regiji, a partneri su s vodećim IT vendorima poput SAP-a, Microsofta, Oraclea, IBM-a, BMC-a i drugih. S Tomislavom Jukićem, članom Uprave mStart plusa, razgovarali smo o primjeni e-računa, implementaciji ERP sustava, eWalletu i pitanju sigurnosti kod digitalnog poslovanja.

mStart već više od deset godina uvodi implementaciju ERP sustava za male, srednje i velike tvrtke. Kakve koristi tvrtkama donosi ERP i kakva su vaša iskustva?

Postoje mnoge prednosti ERP softvera, koje uključuju poboljšanu produktivnost, povećanu učinkovitost, smanjene troškove te unaprjeđenje i pojednostavljene poslovnih procesa. Iskustvo mStarta utemeljeno je na implementaciji ERP i drugih informatičkih rješenja u nekim od najvećih poslovnih sustava u regiji, a osobito dobro poznajemo procese industrija poput proizvodnje, veleprodaje, maloprodaje, poljoprivrede te distribucije.

Naši stručnjaci klijentima mogu pomoći već pri samom odabiru rješenja koje bi najviše odgovaralo njihovim potrebama. Prilikom implementacije ERP sustava, osim optimiziranja poslovnih procesa, osiguravamo integraciju sa svim postojećim rješenjima koja klijent koristi, a po završetku implementacije i kontinuiranu podršku.

U današnje vrijeme digitalne transformacije sve se više tvrtki odlučuje za uvođenje ERP rješenja bez obzira na njihovu veličinu jer su svjesni da ulaganjem u tehnološka rješenja mogu povećati svoju konkurentsku prednost na tržištu.

Moderna ERP rješenja su fleksibilna i mogu se prilagoditi jedinstvenim potrebama poslovanja, kao i stalno promjenjivim potrebama rastućeg poslovanja, a podaci uneseni u ERP sustave centralizirani su i konzistentni što korisnicima, a pogotovo menadžerima pruža alate za proaktivno upravljanje operacijama, realistične procjene, učinkovitije prognoze i brže donošenje odluka.

Vodeće regionalne tvrtke pouzdaju se u naših više od 10 godina iskustva u implementaciji ERP rješenja, pri čemu smo partneri vodećih svjetskih vendora poput SAP-a i Oraclea. Jedini smo SAP-ov partner u Hrvatskoj sa službeno certificiranim SAP All-in-one rješenjem na S/4HANA tehnologiji, kao i certificiranim SAP Best practice rješenjem na S/4HANA tehnologiji. SAP All-in-one rješenje namijenjeno je malim i srednjim tvrtkama.

Prema svim relevantnim istraživanjima, digitalno plaćanje preuzima primat nad ostalim načinima plaćanja, a od nedavno je u Hrvatskoj obvezna primjena e-računa u javnoj nabavi. Kako mStart može pomoći tvrtkama u tom smjeru?

mStart je certificirani informacijski posrednik odnosno pravna osoba koja pruža usluge zaprimanja i slanja elektroničkih računa i pratećih isprava te obavlja elektroničku razmjenu računa između izdavatelja e-računa i primatelja. Na tržištu nudimo niz usluga koje smo objedinili pod nazivom Digitalni ured što uključuje usluge upravljanja cjelokupnim poslovnim procesom izdavanja, zaprimanja, slanja i arhiviranja e-računa.

Možemo reći da smo bili među prvima u Hrvatskoj u uvođenju i primjeni e-poslovanja još 2003. godine, gdje je mStart bio u ulozi informacijskog posrednika u razmjeni poslovnih podataka Konzuma i njegovih dobavljača.

U segmentu digitalnih plaćanja istaknuo bih još jednu našu uslugu eWallet Event rješenje uz koje se već šestu godinu zaredom uspješno odvija Ultra Europe Festival u Splitu. Radi se o cashless sustavu naplate i kontrole prolaza.

Posjetitelji tijekom cijelog festivala mogu bezbrižno uživati, bez potrebe nošenja novčanika, koristeći samo RFID narukvicu uz pomoć koje ulaze na festival te plaćaju konzumaciju svih usluga unutar festivala.

Korištenje eWallet Event cashless sustava i RFID narukvica rezultiralo je smanjenjem gužvi na ulazu i šankovima, ubrzavanjem plaćanja te organizatorima omogućilo da imaju potpunu kontrolu nad cijelim sustavom. Na svim prodajnim punktovima Ultre instalirani su mStartovi platni terminali 1POS te je za vrijeme trajanja festivala zabilježeno gotovo milijun transakcija.

Nedavno ste uspješno implementirali BMC Remedyforce i BMC Remedyforce Client Management sustave u tvrtki Tisak plus, što je ujedno i prva takva instalacija u Hrvatskoj. Možete li objasniti o čemu je riječ?

BMC je već 35 godina globalni lider u ITSM rješenjima s preko 10 tisuća kupaca širom svijeta, koje podržava 6 tisuća zaposlenika i 500 partnera, a mStart je BMC partner od 2016. godine.

BMC Remedyforce i BMC Remedyforce Client Management su ITSM rješenja koja se nalaze u javnom oblaku na vodećoj svjetskoj cloud platformi – Salesforce.com što klijentima osigurava pretplatu na sve inovacije i tehnološke novosti koje su na ovoj platformi redovite.

Radi se o rješenjima za učinkovito i automatizirano upravljanje IT uslugama, IT imovinom te pomaže organizacijama da kontroliraju troškove, održavaju politiku uskladivosti, smanjuju potencijalne rizike, odnosno olakšavaju digitalnu transformaciju na temeljit i siguran način. Kod digitalnog poslovanja često se postavlja i pitanje sigurnosti.

Koliko je takva vrsta poslovanja podložna zlouporabama i kako se one mogu spriječiti?  

U današnje vrijeme napadi su učestali, pogotovo je to slučaj s velikim sustavima. mStart implementira sustave informacijske sigurnosti zasnovane na vodećim svjetskim tehnologijama. Kroz višegodišnju suradnju s brojnim klijentima iz različitih industrija stekli smo bogato iskustvo u implementaciji i podršci sustava informacijske sigurnosti. Naš tim iskusnih stručnjaka priprema cjelovitu snimku stanja te predlaže najbolja rješenja prilagođena klijentovim potrebama te kontinuirano prati događaje u klijentovoj okolini i proaktivno upozorava na potencijalne rizike.

Posjedujemo vlastite Cyber Intelligence podatke relevantne za klijente u regiji. Nudimo fleksibilne modele isporuke usluga.

Osim implementacije, sigurnosne usluge pružamo i po as-a-service modelu ovisno o poslovnim potrebama klijenta.

Rješavamo i najzahtjevnije izazove korištenjem rješenja temeljenih na modernim platformama, pri čemu smo poslovne procese uskladili s međunarodnim normama ISO 27001 za upravljanje informacijskom sigurnošću te PCIDSS za sigurnost transakcija kartičnih plaćanja.

New Report

Close