Sve više hrvatskih tvrtki koristi Salesforce

Foto: Press Foto: Press

Nakon uvodnih predavanja demonstrirane su prednosti Salesforce rješenja za prodaju, marketing i podršku klijentima.

Hrvatske tvrtke prilikom izbora rješenja za upravljanje odnosima s klijentima (CRM) sve se češće odlučuju za Salesforce - vodeće svjetsko rješenje u ovom području, koje je jučer, 16.10.2018. godine u zagrebačkom hotelu Double Tree by Hilton predstavio Salesforceov hrvatski partner – tvrtka HSM informatika.

Događanje za stotinjak okupljenih su otvorili Salesforce menadžerica za regiju Tina Radojković, koja je predstavila vodeće svjetske trendove u prodaji te operativni direktor HSM informatike, Jakov Urbanke, koji je ukazao na neophodne promjene koje tvrtke trebaju učiniti, ako žele biti u korak s konkurencijom, digitalno naprednim klijentima i sve bržim tehnološkim promjenama.

Nakon uvodnih govora uslijedila je demonstracija mogućnosti Salesforce softvera koju je održao konzultant HSM informatike Dejan Rogan. Prisutnima je pokazao kako Salesforce učinkovito povezuje sve odjele u tvrtkama te im omogućuje da na jednostavan način vode podatke o kontaktima i ostvaruju dugoročnu kvalitetnu komunikaciju s klijentima. Demonstrirao je i različite vrste kampanja kojima se pristupa klijentima kao što su organizacije događaja, slanja newslettera ili prodajnih akcija i objasnio kako iz njih izvući maksimum kako bi se uz pomoć softvera prepoznao interes kod svih potencijalnih kupaca.

Svoja iskustva predstavio je i Luka Šolta iz tvrtke 24sata, kojoj je HSM informatika ove godine uvela Salesforce rješenje. Šolta je rekao kako su zahvaljujući Salesforceu znatno unaprijedili svoju prodaju - uspjeli su objediniti sve svoje kontakte u jedan sustav, dobiti živi uvid u prodaju, standardizirati procese i osigurati kvalitetnije izvještavanje. Drugu studiju slučaja uvođenja Salesforcea predstavio je Dario Begonja iz tvrtke Skladišna logistika. On je kao dio svog predavanja, na primjeru uživo demonstrirao kako se uz korištenje tehnologije brzo i jednostavno može pripremiti personalizirani mail i prilagođena ponuda za klijenta, što pridonosi povećanju kvalitete korisničkog iskustva kod potencijalnih kupaca.

S obzirom na to da je Salesforce prepoznat kao lider u tržišnom udjelu u rješenjima za prodaju, marketing i korisničku službu, događanje je završilo s tri paralelne radionice u sva tri područja.

Sudionicima radionice za unaprjeđenje prodaje, Slaven Stojanović direktor prodaje HSM informatike je pokazao kako je uz specijalizaciju prodajnih funkcija i kvalitetnije praćenje prodaje u Salesforce CRM-u moguće ostvarivati bolje prodajne rezultate i graditi dugoročne odnose s klijentima.

Na radionici za automatizaciju marketinga, Nikola Zubalj, konzultant HSM informatike prisutnima je na konkretnim primjerima pokazao kako u Salesforce Marketing Cloudu kreirati personalizirana i automatizirana korisnička putovanja za klijente, koja obuhvaćaju razne marketinške kanale poput newsletter kampanja ili oglašavanja na društvenim mrežama.

Okupljenima na trećoj radionici, Željko Čačinović konzultant HSM informatike je demonstrirao kako kroz Salesforce Field Service aplikaciju mogu optimizirati resurse i vrijeme terenskih djelatnika, kako bi istovremeno smanjili troškove, a klijentima pružili kvalitetniju uslugu.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!