Sinkronizacijom proizvodnih procesa smanjite troškove

Autor: Promo , 12. prosinac 2018. u 08:25
Foto: Promo

Mogućnost povezivanja poslovne platforme s različitim poslovnim procesima posebno dolazi do izražaja prilikom proizvodnje kompleksnih proizvoda.

Moderna tržišna utakmica poduzećima nameće potrebu za poboljšanjem određenih proizvodnih ciklusa pa čak i transformiranjem procesa kako bi se postigla bolja, kvalitetnija i brža izrada. Potreba za učinkovitom suradnjom između različitih odjela, bržim donošenjem odluka, ponovnom upotrebom provjerenih rješenja te pristupom ažurnim podacima i dokumentima rezultirala je novim rješenjem u obliku poslovne platforme. Sinkronizacija svih poslovnih procesa, te posljedično rast produktivnosti, moguća je isključivo ako je dobar protok informacija te ako su sudionici poslovnog procesa dobro povezani bez obzira gdje se nalaze.

Iz navedenih razloga su neki od poznatih proizvođača poput KARCHER-a, WD 40, Boeing-a, Dassault Aviation-a i drugih, implementirali jedinstvenu poslovnu platformu koja povezuje sve poslovne procese. Zahvaljujući 3DEXPERIENCE platformi, proces razvoja je standardiziran i automatiziran, svi sudionici znaju kakvo je trenutno stanje projekta, koji su zahtjevi odrađeni te tko i što treba raditi. Osim toga, 3D model i virtualno testiranje ponašanja proizvoda u realnom okruženju, tzv. digitalni blizanac, omogućuje znatne uštede u razvoju i proizvodnji proizvoda iz razloga što se već u ranim fazama otkrivaju poteškoće u kvaliteti, izradi te „uska grla“ i gotovo da nema potrebe za izradom prototipa.

Izazova je mnogo, ali zato tvrtke imaju mogućnost unaprijediti svoje prakse, procese i metodologiju. Povezivanjem na prvi pogled nepovezanih odjela, koji barataju različitom vrstom podataka; inženjera, dizajnera, proizvodnje, nabave, marketinga, prodaje te vanjskih dobavljača u integrirano okruženje moguće je razmjenjivati podatke u jedinstvenoj bazi podataka bez promjene korisničkog sučelja i bez prelaska s jedne aplikacije u drugu. Također, intuitivno okruženje s precizno definiranim ulogama i ovlastima korisnika unaprjeđuje i ubrzava procese upravljanja podacima, njihovo pretraživanje i sistematizaciju.

Mogućnost povezivanja poslovne platforme s različitim poslovnim procesima posebno dolazi do izražaja prilikom proizvodnje kompleksnih proizvoda. Tako je i jedini hrvatski proizvođač automobila, tvrtka Rimac Automobili odabrala 3DEXPERIENCE platformu iz razloga što je za kvalitetan rad neophodno imati jedinstvenu bazu podataka i kolaborativno interaktivno okruženje. Učinkovitije se upravlja dokumentima kroz njihovu sljedivost, lakše se upravlja verzijama i revizijama dokumentacije kao i odgovarajućim specifikacijama, svi timovi mogu istovremeno raditi čime se postiže integracija dizajna, konstrukcije, nabave, proizvodnje, a najvažnija prednost je da se točno zna u kojoj fazi je pojedini dio projekta odnosno procesa. Osim toga izuzetna vrijednost i doprinos nove poslovne platforme je mogućnost izgradnje jedinstvene baze znanja, očuvanje intelektualnog vlasništva tvrtke i lako pretraživanje podataka te njihova ponovna upotreba. Kvaliteta proizvoda je podignuta na viši nivo jer se koriste provjerena rješenja te ne dolazi do dupliciranja dokumentacije i ručnog prijenosa podataka što unaprjeđuje pouzdanost proizvoda.

Povezivanje realne i digitalne dimenzije poslovanja postalo je neophodno i samo je pitanje kada će sa tržišta nestati oni koji se nisu digitalno transformirali. Digitalna transformacija podrazumijeva povezivanje i pojednostavljivanje procesa te umreženost svih sudionika. Zato na vrijeme kontaktirajte vašeg sistem integratora s dugogodišnjim iskustvom za savjet.

New Report

Close