Promo logistika - tvrtka partner svojih zaposlenika

Foto: promo Foto: promo

Ideje naših klijenata uspješno provodimo u djelo na domaćem i inozemnim tržištima već punih 13 godina. Želite li s nama događanja naših klijenata učiniti još boljima, sada je pravi trenutak da nam se pridružite!

Promo logistika, vodeća hrvatska tvrtka za tehničke i logističke usluge te uslugu najma opreme, u potrazi je za novim zaposlenicima koji će se uklopiti u dinamično i izazovno radno okruženje event industrije. Osnovana 2006, u doba kada na tržištu nije bilo mnogo specijaliziranih tvrtki za tehničko – logističke poslove, tijekom 13 godina izrasla je u jednu od najuglednijih i najvećih tvrtki u regiji s više od 50 zaposlenih te stotinama realiziranih projekata.

Snažan i kontinuiran rast te zahtjevnost projekata i radne okoline potaknuli su tvrtku da unaprijedi uvjete rada i kvalitetu radne okoline. Event industrija specifična je po tome što se velik broj događanja odvija u večernjim satima, vikendom i praznicima pa je, obzirom na drugačije zakonitosti posla, ključno zaposlenima osigurati poticajno okruženje i dodatne pogodnosti. U suradnji sa SELECTIO-m, vodećom agencijom za konzalting i posredovanje u zapošljavanju, tijekom 2018. i 2019. godine osmišljen je plan dodatnog unapređenja i razvoja organizacije s posebnim naglaskom na ljudske potencijale. „Promo logistika je odličan primjer tvrtke koja je u svom procesu organskog rasta na vrijeme uvidjela da rast treba biti uređen i organiziran, a menadžment osnažen za svoju ulogu. Konzultantska uloga SELECTIO-a i proces podrške sastoji se prvenstveno u uspostavi HR funkcije kao strateške podrške businessu, zatim u reviziji postojećih procesa i strukture te dizajnu novih procesa prilagođenih ne samo trenutnoj točki rasta, nego s perspektivom planiranog daljnjeg rasta i vizije tvrtke,“ komentirala je Tanja Prekodravac, Direktorica organizacijskog dizajna i razvoja u tvrtki SELECTIO.

Od svibnja 2019. godine Promo logistika ima odjel za ljudske potencijale, čiji je zadatak da, uz zapošljavanje, osmisli i provede edukacije zaposlenih te kreira sustav motiviranja i nagrađivanja zaposlenih da bi im tvrtka pružila stabilno, sigurno i poticajno okruženje za osobni rast i razvoj. U tome ima pomoć stručnjaka, na čelu s Kristinom Popović Vuić, voditeljicom projekata / Senior HR konzultantom u SELECTIO-u, koja je pojasnila: „Važan dio aktivnosti odnosi se na osnaživanje menadžera u njihovoj ulozi i kompetencijama potrebnim za poslovanje kao i za vođenje ljudi te Employer branding aktivnosti za potrebnu vidljivost na tržištu rada i image tvrtke. U cijelom procesu vrlo je važna svjesnost Uprave o potrebi organiziranog i osnaženog rasta te činjenica da se o budućnosti poslovanja razmišlja na vrijeme, odnosno unaprijed.“

Zajedno s širokom mrežom suradnika i podizvođača, Promo logistika organizira ili sudjeluje u niz velikih domaćih i međunarodnih projekata, kao što su, na primjer, ULTRA Europe festival u Splitu, ugledna poslovno – tehnološka konferencija WinDays i Poreč Open Air festival. Projekata je sve više, a mnogi se organiziraju i realiziraju u regiji ili u nekoj od zemalja Europske unije pa je tvrtka upravo otvorila natječaj kroz koji želi zaposliti niz djelatnika. Uz odlično radno okruženje i redovna primanja, očekuju vas brojna putovanja po Hrvatskoj, regiji i inozemstvu, raznovrsni projekti te suradnja s vodećim globalnim i hrvatskim brandovima, učenje od vrhunskih audio, video i light stručnjaka, mogućnost napredovanja te rad s najkvalitetnijom opremom (DiGiCo, Spyder, Robe, d&b audiotechnik itd.). Dodatne informacije o tvrtki dostupne su na www.promologistika.hr

Postanite i vi dio tima koji se vodi sloganom tvrtke „Uz nas je sve moguće“!

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!