Prof. Kohli, najcitiraniji svjetski marketinški stručnjak, održava predavanje na Advanced Program in Business

Autor: Poslovni dnevnik , 09. lipanj 2013. u 15:00
Prof. Ajay K. Kohli

Predavanje se održava u sklopu executive education programa Advanced Program in Business, koji je namijenjen obrazovanju srednjeg i visokog managementa.

Prof. Ajay K. Kohli sa sveučilišta Georgia Institute of Technology, održati će dvodnevno predavanje "Managing markets and sales for profitable sales growth" 18. i 19. lipnja, u Zagrebu. Predavanje se održava u sklopu executive education programa Advanced Program in Business, koji je namijenjen obrazovanju srednjeg i visokog managementa.

Prof. Kohli će predavati o načinima na koja poduzeća oblikuju tržišta i reagiraju na njih, kao i o uključenju pitanja profitabilnosti potrošača u strategiju poduzeća, oslanjajući se na primjere poslovnih slučajeva s globalnih tržišta, s naglaskom na primjenu zaključaka na poslovanje u Hrvatskoj i u regiji.  

Poduzeća za koja je kupac kralj vide isključivo njegove sadašnje potrebe i želje, što znači da su usredotočena na prošlost i slijepa prema budućnosti, tvrdi prof. Kohli. Umjesto toga, potrebno je opsežno sagledati tržišnu orijentaciju i odrediti ulogu marketinga i prodaje u reagiranju na tržišta kao i u oblikovanju tržišta.

Na predavanju, profesor će izložiti okvir za strategije oblikovanja tržišta temeljen na njegovom nagrađenom istraživanju. Profesor naglašava važnost uloge odjela prodaje u formiranju odnosa s kupcima i maksimiziranju profitabilnosti tih odnosa i opisati će uklapanje kupaca u strategiju rasta poduzeća iz perspektive odjela marketinga i odjela prodaje.

Prof. Ajay K. Kohli je profesor marketinga na GA Tech sveučilištu. U uredništvu je vodećeg znanstvenog časopisa za marketing, Journal of Marketing, kao i u Journal of Academy of Marketing Science iInternational Journal of Research in Marketing. Jedan je od najcitiranijih autora u ekonomiji i poslovnom upravljanju i njegov rad na tržišnoj orijentaciji je definirao marketing kao stratešku disciplinu umjesto funkcije koja je usredotočena na oglašavanje. Osim iznimne istraživačke karijere, prof. Kohli je savjetovao Fortune 500 poduzeća i radio u upravljanju prodajom i distribucijom te kao konzultant u Monitor Group. 

Prijava za predavanje i dodatne informacije dostupni su na www.apb.hr ili putem direktnog linka.

Komentirajte prvi

New Report

Close