Prijedlozima za produžetak turističke sezone do vikenda u prestižnim hrvatskim hotelima

Autor: Poslovni.hr , 28. travanj 2015. u 10:00
Foto: Slavko Midzor/PIXSELL

U sklopu Hrvatskog turističkog kongresa Poslovni dnevnik je tražio od čitatelja prijedloge za produžetak turističke sezone na temelju čega su dobili vouchere u hotelima diljem Hrvatske.

U sklopu Hrvatskog turističkog kongresa Poslovni dnevnik je tražio od čitatelja prijedloge za produžetak turističke sezone na temelju čega su dobili vouchere u hotelima diljem Hrvatske. Neke od prijedloga izdvajamo, a možda pomognu i u razradi ideja i osnaživanju hrvatskog turizma tijekom svih godišnjih doba.

˝Turizam moramo promatrati kao cjelogodišnju aktivnost,  moramo imati osmišljene aktivnosti za goste za svaku sezonu u skladu s regijom (kontinentalna, primorska..) Kako bismo definirali, proizveli i ponudili odgovarajuće turističke aktivnosti/proizvode prvenstveno moramo definirati ciljana tržišta, geografski – na tržišta koja imaju potrebe za turističkim uslugama kroz cijelu godinu – Italija, Austrija, Njemačka, Švicarska, prema dobnim skupinama – mlađe stanovništvo, srednja dob ili starija populacija, obitelji te posljednja podjela prema platežnoj moći. Nažalost,  to još uvijek nemamo. Također moramo iz birokratskog načina realizacije planova prijeći u operativan način realizacije. Kratkim putem i jednostavnim i brzim rješenjima iza kojih je jasna strategija razvoja. Sadašnjim tempom nikada nećemo doseći razvijene turističke zemlje, jaz je sve veći. Godišnje moramo imati rast u prihodima od turizma minimalno 20% da bismo za 30 godina dosegli razvijene turističke zemlje. Država mora preuzeti strateške turističke investicije izgradnje modernih turističkih atrakcija, stvaranja zakonske regulative koje mora biti usklađena s potrebama turističkog sektora, oformiti timove mladih obrazovanih turističkih kadrova s novim znanjima, a ne razvoj temeljiti na udžbenicima od prije 30 i više godina. Naš turizam je sada, uz izuzetke pojedinih privatnih poduzetnika, na izuzetno niskoj razini˝, smatra Andreja Gazdek.  

Kombinacija klasičnog i zdravstvenog turizam, pogotovo na otocima sjevernog i srednjeg Jadrana koji posjeduju  dugogodišnju tradiciju rješenje je koje predlaže Igor Zgrabljić. Tihomir Husnjak ističe važnost edukacije postojećeg kadra za pružanje usluga posebnih oblika turizma koji se može pružati kroz cijelu godinu i koji nije ovisan samo o vremenu. Napominje i kako su potrebna dodatna ulaganja u infrastrukturu i podizanje kvalitete smještajnih kapaciteta,  uvijek treba imati oblik zabave i sadržaja koji ćemo ponuditi klijentu (wellness, zdravstveni, bike, konjički, gastro turizam).

˝Novim turističkim proizvodima (kulturni turizam, tematske staze, eno-gastro turizam, zdravstveni turizam, aktivni turizam), uspostavom sustava destinacijskog menadžmenta (povezivanje javnog i privatnog sektora i kvalitetnije povezivanje usluge smještaja i agencija), kvalitetnim marketinškom mješavinom  (internet promocija, sajmovi, organizacija dolazaka stranih novinara i agenata, objave u stranom tisku) te edukacijom turističkog sektora i lokalnog stanovništva˝, prijedlozi su koje je dao Joško Stella. 

˝Trebamo osnažiti kontinentalni turizam- poslije mora na kopno. Cilj ove ideje je da predstavi mogućnost trajanja sezone cijele godine ali u različitim dijelovima Hrvatske na način da kompletna turistička ponuda bude dio jedne priče , ne samo u ljetnim mjesecima već cijele godine. Kao što su već mnogi prepoznali, Hrvatska kao destinacija ima superioran proizvod u terminima očuvane prirode, lokacije i destinacije. Neovisno o tome, povećan broj posjetitelja je u potrazi za sve više dodatnih sadržaja i razloga zašto nas posjetiti. Atrakcije i destinacije posebnih interesa pružaju turistima dodatni razlog i motivaciju zašto bi odabrali baš Hrvatsku među drugim etabliranim destinacijama.S našim lokacijama, sa našom klimom i raznovrsnosti smatramo da bi se ulaganje u kontinentalni dio RH višestruko isplatilo . Druga ideja je kutak za hedoniste i aktivni turizam u jednom- gastro i enoturizam jedan su od proizvoda koji su detektirani u Strategiji razvoja turizma do 2020. kao jedan od proizvoda na kojima će se graditi budućnost hrvatskog turizma. Svakako da u vinskom turizmu leže mnogo veći potencijali, jer upravo gastro i enoturizam, u kombinaciji s, primjerice, biciklističkim stazama mogu biti motivi dolaska turista, posebice u predsezoni i posezoni. Treba pojačati i aktivni turizam-  istražiti i primijeniti sadašnje mogućnosti kontinentalnog dijela Hrvatske kao prirodne "scenografije" kroz biciklizam , "Off road" really , paraglajding i zmajarenje, vožnjom terenskim vozilima itd. Za tako nešto  potrebno je promovirati destinaciju kao atraktivan izlet za  suvremene pustolove. Zbog čovjekove iskonske potrebe za kretanjem i aktivnostima, potrebno je osigurati uvjete za sadržajno i aktivno provođenje dokolice. Na ovaj način se stvaraju uvjeti za dulji boravak u destinaciji (od sada pretežito izletničkog oblika do ciljano boravišnog turizma) i produljenje sezone (aktivni turisti vole pred i posezonu). Trebamo i ulagati u tematske parkove jer su  vrlo važni za dokoličarsku i turističku privredu.  Takvi projekti bi također trebali otvoriti nova radna mjesta te pružiti nove mogućnosti razvoja destinacija˝, tvrdi  Zvonimir Miler.

Irena Peršić Živadinov smatra da budućnost leži u zdravstvenom turizmu.˝U  pravilu u pred i posezoni trebamo usluge širokog spektra s područja zdravstvenog, wellness i medicinskog turizma .Tu leži  velika predanost u tradiciji i imidžu destinacije i najvažnije radi se o najbrže rastućem segmentu turizma u svijetu˝, zaključila je Perišić Živadinov. 

Najbolji pristigli prijedlozi nagrađeni su s voucherima naših partnera: 

• Hotel Olympia, Vodice – 2 x vikend za dvije osobe
• Hoteli Baška, otok Krk – 2 x jedno noćenje za dvije osobe
• Novi spa hotels & resort – 2 x jedno noćenje za dvije osobe
• Hotel Doubletree by Hilton, Zagreb – 1 x jedno noćenje za dvije osobe
• Importanne Resort, Dubrovnik – 1 x dva noćenja za dvije osobe
• Hotel Mozart, Opatija- 2 x jedno noćenje za dvije osobe
• Esplanade Zagreb Hotel – jedno noćenje s doručkom uz večeru u restoranu
Zinfandel's za dvoje, dobrodošlicu uz čašu pjenušca i VIP tretman u sobi.
• Hotel Lone – 2 x dva noćenja za dvije osobe
• Laguna Novigrad – 2x  vikend za dvije osobe u Hotelu Maestral i vikend za
max. 5 osoba u Holiday Home Mediterranean Village Camping Park Mareda
• Bluesun hotels & resorts – 3 x vikend za dvije osobe u hotelu Alan
• Bluesun hotels & resorts – poludnevni odmor u Hotelu Kaj za dvoje
• 3 x polica BEST DOCTORS od Croatia zdravstvenog osiguranja

Komentirajte prvi

New Report

Close