Mr Bingo, od Guardiana prozvani „troll for hire“, dolazi na Dane komunikacija

Autor: Promo , 08. veljača 2018. u 10:05
Foto: press

Mr Bingo, globalno poznati majstor provokacije koji ne mari za tuđa mišljenja, danas iza sebe ima hvale vrijedan portfelj u kojem se nalaze klijenti poput Microsofta, BBC-a, Nike-a, Volkswagen-a i MTV-a.

Na Dane komunikacija, iz Londona u Rovinj, dolazi nam Mr. Bingo još jedan izrazito zanimljiv govornik koji svojim nastupom i djelovanjem iskače iz mase. Mr Bingo vrhunski je ilustrator, arhitekt uspješnih, kontroverznih projekata poput projekta Hate Mail u kojem su ga nepoznati ljudi plaćali da im šalje uvredljive, unikatno ilustrirane razglednice.

Nakon uspjeha ovog projekta i par sličnih, moglo bi se reći suludih projekata, Mr. Bingo je odlučio oprostiti se s radom isključivo za klijenta i kompaniju te zarađivati za život kao slobodni umjetnik.

O intrigantnom karakteru Mr Binga govori i činjenica da ga je upravo prestižni The Guardian prozvao „troll for hire”. On oživljuje ideje koje bi se mnogi posramili reći na glas, a Mr. Bingo upravo provokativne i naizgled apsurdne ideje vrlo uspješno unovčuje i na njima gradi karijeru.“, izjavila je direktorica Dana komunikacija i direktorica programa festivala, Dunja Ivana Ballon.

Na predavanju u Rovinju pod nazivom Alternativni način kako zaraditi za život na svoj duhovit i dinamičan način provest će nas kroz posljednjih 20 godina života koje je obilježio nizom uspješnih projekata i pokojim neuspješnim, poput onoga da pokuša prodati godinu dana svog prijateljstva.

Mnogima još uvijek nije jasno kako to uspijeva, ali Mr. Bingo za život zarađuje smišljajući naizgled apsurdne projekte. U okviru jednog od projekata nagrađivao je sudionike svoje Kickstarter kampanje čišćenjem po kućama, opijanjem u vlaku, slanjem kraljičina pornografskog crteža ili pak nepristojnim pozivom na Božić.

Mr Bingo, globalno poznati majstor provokacije koji ne mari za tuđa mišljenja, danas iza sebe ima hvale vrijedan portfelj u kojem se nalaze klijenti poput Microsofta, BBC-a, Nike-a, Volkswagen-a i MTV-a.

O Danima komunikacija:

Tehnologija i kreativnost teme su šestog izdanja nadolazećeg festivala. Iz godine u godinu Dani komunikacija bilježe sve veći porast posjetitelja. Uz Mr. Binga, organizatori su najavili ovogodišnje predavače: Jayantu Jenkinsa, kreativnog direktora Twittera, Brada Parscalea, direktora digitalnih medija predsjedničke kampanje Donalda J. Trumpa, Susan Credle, jednu od najmoćnijih žena marketinške industrije te stručnjake za odnose s javnošću: Gabrielu Lungu, direktoricu agencije za konzalting WINGS i Hermesa Holma iz agencije PRIME Weber Shandwick. Organizatori najavljuju izrazito zanimljiv i raznolik sadržaj. Za više informacija o Danima komunikacija posjetite službene stranice festivala www.danikomunikacija.com

New Report

Close