Kreativni direktor globalnih kampanja za IKEA-u, MTV, H&M i Volvo dolazi na Digital Takeover

FOTO: Press FOTO: Press

Johan Ronnestam, vodeći švedski brand ekspert, osvajač Lava iz Cannesa, inovator, futurist i TEDx-ov speaker govorit će o kreativi i komunikaciji u svjetskom digitalnom poslovanju.

Johan Ronnestam, 47-godišnji dizajner, stručnjak za brendiranje, kreativni direktor, inovator i poduzetnik svojim titulama zasluženo jedan je od najcjenjenijih svjetskih govornika o futurističkim trendovima u poslovanju i kreiranju komunikacije za globalne kompanije. Ronnestam je danas jedan od najvećih svjetskih autoriteta u digitalnom marketingu.

Na nadolazećem Digital Takeoveru u Cinestaru u Branimir Centru u Zagrebu, 12. ožujka 2019.  govorit će o procesu pokretanja tvrtke i lansiranju proizvoda u globalnom digitalnom poslovnom okruženju. Predstavit će svoje bogato iskustvo stečeno u radu s najvećim svjetskim kompanijama poput IKEA-e, Adidasa, Nokie, Toyote, H&M-a i Omege te pokazati kako se odvija proces stvaranja integrirane digitalne kampanje za kompaniju koja se na tržište želi plasirati u punom potencijalu. Ronnestam će istaknuti najvažnije smjernice u brendiranju tvrtke, ali i izazove s kojima se u tom procesu susreće.

Bogato iskustvo u stvaranju strategije i kreative Ronnestam je stekao svojedobno u marketingu ekskluzivnih golf brendova Mizuno, King Cobra i Goldwin pruživši im tada specifičan uvid u zahtjeve oglašivača i potrošača, ali prije svega složenost pozadinskog procesa ulaska proizvoda u trgovine.

Digitalnom revolucijom počeo se baviti već 1994. godine, a njegova kreativnost i drugačiji način razmišljanja ubrzo su mu osigurali streloviti uspon. Nagrađivani projekti za klijente kao što su Vattenfall, Bredbandsbolaget, Nike Europe i Volvo Cars pozicionirale su ga kao jednog od najvažnijih inovatora u modernom poslovanju.

Ronnenstamova nesputanost rezultirala je krilaticama koje ga ujedno definiraju kao svestranog govornika, digitalnog i marketinškog stručnjaka i inovatora, ali i najbolje opisuju njega kao čovjeka. Ronnestamovo djelovanje sažeto je u nekoliko osnovnih postulata u poslovnoj filozofiji koju prakticira u radu:

'Kad si umoran, trči. Kada si iscrpljen, pojačaj tempo. Kada ne uspiješ, kreni još jače. Kada se brineš, brini se manje. Kada se drugi brinu, zanemari. Budi u svemu uživo. Igraj se. Pomiči granice.'

Za svoj rad Ronnestam je osvojio prestižne nagrade, među kojima treba istaknuti Cannes Lions i D & AD, London International Advertising Awards, Epica, Clio, Cresta te laureate na festivalima u New Yorku. U Švedskoj je sedam puta osvojio godišnju nagradu za dizajn.

Digital Takeover nadolazećom konferencijom nastavlja svoj vodeći status jedinstvenog projekta u regiji, a posjetitelje očekuje bogat cjelodnevni program uz niz predavanja, panel diskusija i interaktivnih inovativnih formata. Budite korak ispred promjena u digitalnom svijetu i osigurajte svoje mjesto uz early bird kotizaciju po cijeni od 1.375 kn do 31.1.2019., dok redovna cijena iznosi 2.400 kn te last minute 2.800 kn. Sve novosti o programu pratite na Facebooku i na  službenoj stranici.

Digital Takeover je inovativna edukacijska platforma 24sata, najutjecajnijeg hrvatskog medijskog branda, koji predvodi digitalnu transformaciju na hrvatskom tržištu i dio je Styria grupe. 24sata svaki dan doseže 2 milijuna ljudi te 2 od 3 internetska korisnika u RH (izvor: gemiusRating, Facebook, YouTube, Ipsos MEDIApuls 2018/11). 24sata najnagrađivanija je medijska kuća u Hrvatskoj s osvojenih 87 nagrada i priznanja u svjetskoj i europskoj konkurenciji, a koje su dodijelili prestižni žiriji: International News Media Association, Digiday, World Association of Newspapers and News Publishers, Effie, European Newspaper Award, ICERTIAS, Native Advertising Institute, World Editors Forum, Readers Digest i dr.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana Pogledaj sve