Employer branding – kreiranje snažnih i privlačnih organizacija

Foto: promo Foto: promo

Na ovoj radionici bavit ćemo se temom što je to employer branding, te kako se uklapa u ostale HR i marketinške aktivnosti tvrtke, kao i cjelokupnu strategiju tvrtke.

Danas se organizacije trude uvjeriti i privući ljude da rade upravo za njih i zato je važno iskustvo koje (potencijalni i trenutni) zaposlenici imaju s tvrtkom. Takva se okolina ne kreira samo besplatnim voćem, stolnim nogometom, olakšavanjem tempa rada i pojačanom eksternom komunikacijom već strategijama vezanim uz dobrobit zaposlenika, uključivanjem različitih grupa ljudi (diversity and inclusion), ugodnim radnim prostorom i najvažnije – novim stilom vođenja. Ukratko, tvrtke se trebaju potruditi da kreiraju takvo mjesto za rad gdje ljudi žele doći svaki dan i na kojem mogu dati maksimalan doprinos ostvarenju ciljeva kompanije.

Mapa znanja organizira seminar na temu: Employer branding – kreiranje snažnih i privlačnih organizacija, 3.7.2019. u hotelu Sheraton u Zagrebu. Predavačice su Sanja Petek Mujačić i Đurđica Preočanin Korica.

Na ovoj radionici bavit ćemo se temom što je to employer branding, te kako se uklapa u ostale HR i marketinške aktivnosti tvrtke, kao i cjelokupnu strategiju tvrtke.

Kroz radionicu ćemo razraditi i prikazati faze i elemente employer branding strategije, te sagledati što on znači iz HR, a što iz marketinške perspektive.

U drugom dijelu radionice, radit ćemo na konkretnim izazovima iz vaše organizacije na temu employer brandinga, privlačenja zaposlenika, interne komunikacije i kulture, gdje ćete imati priliku učiti direktno od predavača i međusobno od polaznika.

Više informacija o seminaru i prijavama možete pronaći na web stranici Mape znanja.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!