DHL Express – većina malog i srednjeg poduzetništva očekuje do 50 % prihoda od međunarodne trgovine do 2019

Autor: Sponzorirani članak , 24. studeni 2014. u 11:39
DHL

Većina malog i srednjeg poduzetništva očekuje do 50 % prihoda od međunarodne trgovine do 2019. godine.

Prema izvješću Economist Intelligence Unit (EIU)  istraživanja koje je proveo za DHL Express, većina malog i srednjeg poduzetništva očekuje do 50 % prihoda od međunarodne trgovine do 2019.

Prekogranična trgovina može biti dugotrajna, složena i rizična. Istraživanje tržišnih prilika, pronalaženje partnera i kanala distribucije, pregovaranje o licencama i dozvolama, rješavanje carine, uspostava proizvodnje i izgradnja baze kupaca na prekomorskom tržištu obično zahtijevaju znatna financijska ulaganja, resurse i političke veze, a to su sve čimbenici koji idu u prilog poduzećima teške kategorije. Kad se suočavaju s njima u međunarodnom ringu, poduzetnicima i malim poduzećima predstoji teška borba s izgledima koji su protiv njih.

Ispitana društva naglasila su velik broj prepreka globalnom širenju. Infrastrukturni problemi, previsoke cijene uspostave poslovanja i mreža u inozemstvu, birokracija, korupcija i politička nestabilnost razlozi su zbog kojih se ne odlučuju na prekomorska tržišta.

Iz perspektive mnogih, rizici koje te prepreke predstavljaju premašuju koristi od eđunarodnog poslovanja. Od onih koji se u to upuste, velika većina vrlo je oprezna. 84 % ispitanika navelo je kulturne čimbenike i jezik kao njima važne, što može objasniti zašto se većina MSP-ova širi na tržišta slična njihovima. Unatoč prilikama koju nude zračni promet, telekomunikacijske mreže i internet, čini se kako globalizaciju još uvijek uglavnom pokreću veliki igrači.

Članak EIU-a također nudi miješanu ocjenu svjetskih tržišta rasta. Kina je i dalje najprivlačnije tržište u razvoju za većinu MSP-ova, uglavnom zbog svoje ogromne baze potrošača i domaće gospodarske politike koja podržava rast. Istodobno, unatoč crnim pokazateljima, članak ipak ukazuje na pozitivnu perspektivu. Većina MSP-ova namjerava generirati preko 50 % svojih prihoda izvan domaćeg tržišta unutar 5 godina. To prisiljava poduzeća da traže potencijal za rast u inozemstvu. Istraživanje IHS Global Insighta i DHL-a iz 2013. otkrilo je da su mala i srednja poduzeća koja trguju na međunarodnom tržištu dvostruko uspješnija od onih koja trguju isključivo na domaćem tržištu.

Srebrenka Saks, direktorica DHL International d.o.o. „Zahvaljujući agresivnom međunarodnom širenju 1970-ih i 1980-ih te sličnoj filozofiji "prvog poteza", izrasli smo u jedno od najvećih međunarodnih društava u svijetu. Svakom malom poduzeću koje sumnja u svoju mogućnost da prodre na rastuće tržište želimo reći da izazovi uistinu postoje, no, prema iskustvima i mnogih naših kupaca koji uspješno trguju, oni nipošto nisu nesavladivi.

MSP-ovi moraju naučiti biti konkurentni na različite načine te iskoristiti sve dostupne resurse kako bi imali šanse na svjetskoj pozornici. Ipak, uz pomno planiranje, dobro osmišljen lanac opskrbe, jasno razumijevanje konkurentne snage i pravi način razmišljanja, čak i "perolaka" poduzeća mogu biti bolja od globalnih "teškaša".

Više informacija saznajte ovdje.

New Report

Close