Coworking je i dalje “IN”

Autor: Promo , 18. travanj 2018. u 07:25
Foto: Press

Koncept coworkinga više nije samo moderan i trendi način uređenja ureda, to je postao novi način poslovanja te je u potpunosti promijenio način na koji se odnosimo prema radnom mjestu te poslovanju općenito.

Prošlo je 6 mjeseci od proširenja bee@work Business centra i još uvijek se traži ured više. Ovaj simpatični Business centar na istoku grada proširio je svoje kapacitete i obogatio ponudu coworking prostora u Zagrebu. Koncept coworkinga više nije samo moderan i trendi način uređenja ureda, to je postao novi način poslovanja te je u potpunosti promijenio način na koji se odnosimo prema radnom mjestu te poslovanju općenito. Suživot sa drugim firmama i pojedincima postao je benefit koji pomaže rastu i razvoju kompanije i pojedinca ne samo financijski kroz smanjenje troškova već i rastu kroz razmjenu iskustva i prijenosu znanja. U takvom okruženju pojedinci su motiviraniji, poduzetniji i samim time zadovoljniji.

Zašto bee@work
Ono što bee@work poslovni centar čini specifičnim je njegova jedinstvena lokacija na istoku grada, u blizini zagrebačke obilaznice i samo 10 minuta udaljen od nove zračne luke. Uz prostrani i besplatni parking u garaži te brzu i sigurnu internetsku vezu poslovanje se može pokrenuti ili podignuti na sljedeći nivo doslovno u roku od par dana. "Posljednjih godina se u Zagrebu sve više traže manji, funkcionalni uredi većinom za 2 osobe te smo svjesni manjka takvih ureda odlučili proširiti poslovni centar i time smo postali najveći ponuđač coworking prostora na istoku Zagreba. Ono što naši korisnici često ističu kao prednost je profesionalan, mogli bi reći europski izgled prostora, uz poticajnu radnu atmosferu gdje je jednostavno razmjenjivati ideje." navodi Livija Martinović, voditeljica poslovnog centra. U business centru se do sada smjestio veći broj tvrtki raznih profila kako domaćih pa tako i stranih, a veliki je i broj onih koji su tek krenuli u poduzetničke vode. U ovom okruženju mnogi od njih su i međusobno počeli surađivati i širiti pozitivnu i poticajnu radnu atmosferu. Kako bi u potpunosti zaokružili priču i ponudili sve na jednom mjestu bee@work tim je na istoj lokaciji ponudio i usluge računovodstva kao i asistenciju prilikom otvaranje tvrtke što čini odličan paket za sve koji otvaraju tvrtku u Hrvatskoj.

Što kažu korisnici:
Nakon dugog traženja ureda, jedan posjet bee@at work Business centru bio je dovoljan. Prvi dojam bio je fantastičan a tako je ostalo i dalje. Ugodan i moderno uređen interijer, lijep i funkcionalan ured a imali smo priliku isprobati i dvoranu za sastanke koja je izvrsno opremljena. Velika prednost je parking u garaži, što za nas, tako i za naše klijente. Lokacija centra je također izvrsna s obzirom na blizinu autoputa i Zračne luke. Ljubazno osoblje je uvijek tu za bilo kakvu podršku. Sigurna sam da ćemo ovdje još dugo ostati. Bee@work je zaista za svaku preporuku.
Mirela Sorić, direktorica SorbeL Group d.o.o

Bee@work je izuzetno profesionalna organizacija kod koje na jednom mjestu imamo usluge poslovnog prostora, tajnice i računovodstva. 

Usluge poslovnog prostora uključuju sam poslovni prostor, čišćenje prostora, korištenje zajedničkih prostorija (kuhinja, soba za odmor) te ono što je nama osobno izuzeto važno, režije. Plaćanjem poslovnog prostora na temelju jednog računa podmirene su nam režije za struju, plin, telefon, Internet, pričuvu i svi ostali popratni režijski troškovi. Samim time smanjujemo troškove naknade plaćanja računa i ono najbitnije, štedimo na vremenu. 

Bitno je spomenuti ljubaznost djelatnika koji su nam na raspolaganju tijekom cijelog radnog dana. Naš izostanak iz ureda ne znači nužno propuštanje poziva s fiksne linije jer se pozivi preusmjeravaju na tajnicu koja nam zaprima poruku pozivatelja te nam je šalje mailom. To je također jedna od bitnijih stavki i benefit kojeg treba naglasiti. 

Mogućnost neograničene konzumacije toplih napitaka (kava, čaj) te dostava gableca čine boravak u ovom centru još komfornijim i ugodnijim.  Zaključak bi bio da nam Bee@work pruža sve što je potrebno za izgurati jedan tipičan radni dan u uredu. 

Luka Dopuđ, voditelj prodaje ECONS d.o.o.

New Report

Close