Akademija Hrvatske pošte – znanje za budućnost tvrtke

Autor: Promo , 09. travanj 2018. u 15:40
FOTO: Press

Hrvatska pošta je tvrtka velikih brojki, o čemu najbolje govori gotovo 10000 zaposlenih, 1016 poštanskih ureda te 39 milijuna prijeđenih kilometara i 500 milijuna izvršenih usluga i transakcija godišnje.

Danas Hrvatska pošta posluje uspješno, a zaposlenici se svakodnevno trude kako bi ispunili zajedničku misiju – biti građanima na usluzi. Upravo su zaposlenici najveća snaga Hrvatske pošte.

Zato je upravljanje ljudskim resursima jedan od važnijih dijelova razvojne Strategije Pošta2022. Stalni razvoj znanja i kompetencija zaposlenika kako bi težili izvrsnosti bitan je element stvaranja kompanijske kulture. Uključivanje zaposlenika, njihova edukacija, lojalnost tvrtki, postignuća i proaktivna odgovornost konkretni su ciljevi kojima se svakodnevno teži.

Hrvatska pošta svjesna je da poduzeća i organizacije s razvijenom kulturom imaju osiguranu snažnu konkurentsku prednost jer rade na razvoju „kulture postizanja rezultata“. Provedba i prilagodba kompanijske kulture temelj je uspješnosti provedbe strateških ciljeva. Važno je da kompanijska kultura zaposlenicima uz pomoć novih iskustava stvori uvjerenja koja podržavaju zacrtane aktivnosti tvrtke i strateške smjernice.

Razvoj kompetencija zaposlenika strateška je inicijativa kojoj je cilj kontinuirano unaprjeđivanje znanja i vještina, te je s tom svrhom pokrenuta Akademija Hrvatske pošte koja je s radom počela u listopadu 2017.

Sastavljena od internih predavača, Akademija, razvija znanja zaposlenika o svim procesima tvrtke, tehnološkim vještinama, i menadžerskim vještinama, i znanjima. Osim vrijednih znanja i razumijevanja, uključuje i obvezno certificiranje rukovodećega kadra tvrtke. Cilj Akademije Hrvatske pošte jest pružanje stručnih poštanskih i općih menadžerskih znanja polaznicima, čime se omogućava kontinuirano unaprjeđivanje znanja i vještina zaposlenika.

Što se postiže usvajanjem novih znanja?

  • razvijanje i osnaživanje temeljnih menadžerskih znanja
  • akumulaciju i kaskadiranje specifičnih kompanijskih znanja
  • bolje međusobno razumijevanje i učinkovitiji zajednički rad
  • poznavanje šire slike procesa rada unutar tvrtke
  • učinkovitiji zajednički rad na projektima
  • lakše sagledavanje situacije iz tuđeg kuta viđenja

Jačanjem menadžerskih kompetencija, primjenom znanja u radnim procesima i odlučivanju te suradnjom, timskim radom i internim prijenosom stečenog znanja među kolegama, Hrvatska pošta promiče kulturu proaktivne odgovornosti te potiče daljnji razvoj i napredak cjelokupnog poslovanja.

Saznajte više o Hrvatskoj pošti kao poželjnom poslodavcu na https://www.posta.hr/hrvatska-posta-pozeljan-poslodavac/6505.

New Report

Close