U Zagrebu djeluje Digital Shopper Hub za globalne oglašivače

Autor: Promo , 12. prosinac 2017. u 08:38
Foto: Promo

Digitalni tim agencije Bruketa&Žinić&Grey pomaže brendovima širom svijeta kapitalizirati međusoban utjecaj digitalnih aktivnosti njihovih potrošača online i na mjestu prodaje.

Ova se zagrebačka agencija nedavno pozicionirala kao Digital Shopper Hub za globalnu mrežu Grey agencija. Vodi ga Ivan Kovačević, a njegov tim već je započeo suradnju s New Yorkom i Varšavom. «Personalizacija, prilagodba poruke koju želimo prenijeti kontekstu, platformi i publici, osnova su svega što radimo u digitalnoj komunikaciji», kaže Ivan Kovačević.

S obzirom na široki spektar komunikacijskih kanala i načina na koji se oni danas mogu koristiti, najvažnije pitanje postaje kako maksimalno optimizirati resurse i ostvariti najviše za uloženo vrijeme i novac. «Iz tog razloga u svemu se uz kreativnost fokus stavlja na performance», kaže Kovačević i dodaje: «Pod time mislim da ne odrađujemo ono što oglašivač traži bez obzira na sve, već razgovaramo o tome što je najbolje za njega, kako to ostvariti i kako izmjeriti je li dogovoreno zaista i ostvareno.»

Gregory Roekens, Future Technology Officer Grey grupe kaže kako marketinški čelnici sve češće žele demonstrirati povezanost između brend komunikacije i komercijalnih rezultata. «Naš novi Digital Shopper Hub u Hrvatskoj osnažit će našu eCommerce ekspertizu kako bi kompanijama pomogli postići poslovne rezultate. Zahvaljujući različitim metodologijama bihevioralnih istraživanja, analitičkim alatima i multikvalificiranom timu psihologa, inženjera i dizajnera, u mogućnosti smo reducirati granice između digitalnog i fizičkog svijeta dajući prednost agilnijim modelima fokusiranima na kupca i rezultate.”

Ključni članovi zagrebačkog Digital Shopper Huba iza sebe imaju godine iskustva upravo u provedbi velikih i kompleksnih projekata u području trgovine i e-trgovine, FMCG sektora, telekomunikacija, auto industrije i drugih. Ivan Kovačević radio je kao direktor digitalnog marketinga velike kompanije. Dario Drmač, osnovao je i bio dugogodišnji rukovoditelj digitalnog odjela reklamne agencije. Robert Petković priznati je web analitičar s više od 20 godina. Andrea Svilokos donedavna je rukovoditeljica digitalnog marketinga velikog trgovačkog lanca. U timu je i Iva Bolta, digitalna strateginja s dugogodišnjim iskustvom u medijskoj i kreativnoj industriji, kao i Ivan Zebić koji brine o UX/UI segmentu. Uz njih, tu su i stručnjaci iz drugih područja digitalnog marketinga.

«Digital Shopper želi odgovoriti na različite potrebe kupaca u različitim fazama takozvanog korisničkog putovanja, od neinformiranih do vjernih korisnika nekih proizvoda i usluga, s najprimjerenijom komunikacijom u svakom stadiju tog putovanja. Pri tome se uvijek držimo egzaktnih KPI-eva te na osnovu informacija koje dobivamo analizom podataka prilagođavamo komunikaciju i targetiranje», kaže Kovačević.

Kako bi to mogli, okupili su tim koji se bavi savjetovanjem u procesu digitalne transformacije i strategije, savjetovanjem i upravljanje procesom izrade internetskih stranica i mobilnih aplikacija, e-commerce konzaltingom, optimizacijom konverzija, UX/UI dizajnom, digitalnim oglašavanjem, zatim Google analitikom i drugim digitalnim specijalizacijama.

Osim toga, u suradnji s agencijom Brigada, sestrinskom tvrtkom agencije Bruketa&Žinić&Grey, specijaliziranom za prodajne i poslovne prostore, Digital Shopper tim bavi se i integracijom fizičkih i e-trgovina. «Upravo je ova sinergija između offline i online segmenta izuzetno važna dodana vrijednost koja će omogućiti odgovaranje na potrebe kupaca u dva ključna, prečesto nes(p)retno strogo odvojena segmenta», zaključuje Kovačević.

New Report

Close