Slovenski vikend u Biogradu na Moru nadmašio sva očekivanje

Autor: Objava za medije , 07. svibanj 2018. u 14:26
FOTO: PRESS

Kako se širi spoznaja da nacionalna turistička strategija ne može počivati samo na suncu i moru tako se i lokalne turističke zajednice i gradovi okreću posebno osmišljenim i specijaliziranim ponudama i aranžmanima kojima je u cilju ponuditi dodatne pogodnosti posjetiteljima i na takav način osigurati njihov dolazak i u nadolazećim periodima.

U svrhu promocije Biogradske rivijere i 365 turizma, Turistička zajednica grada Biograda na Moru i Grad Biograd na Moru su za vrijeme prvosvibanjskih praznika, od 27.04. do 01.05. organizirali manifestaciju pod nazivom Slovenski vikend koja je promocijski i sadržajno bila okrenuta važnom segmentu stranih gostiju – Slovencima. Pod egidom naše najbliže susjedne zemlje isplanirane su brojne aktivnosti, kao i zabavni program okrenut posjetiteljima željnima sportske i rekreacijske aktivnosti s posebnim naglaskom na involviranost svih članova obitelji.

Druga godina održavanja manifestacije ispunila je u potpunosti očekivanja organizatora i nagovijestila dobar početak glavne sezone. Ovogodišnji Slovenski vikend privukao je 30 posto više gostiju i posjetitelja nego prethodne godine pa je u 5 dana održavanja manifestacije Biograd posjetilo više od 15 tisuća ljudi.  Većina tih gostiju je naravno iz Slovenije, ali i gosti i iz Njemačke, Austrije, Poljske pa čak i Republike Koreje.

U pet dana aktivnog odmora u Biogradu je bila organizirana utrka Biograd run koja je imala zanimljivu i specifičnu rutu od Rive preko šetnice i plaža, a moguće je bilo sudjelovati u tri etape: 1, 5 i 10 km. Dvodnevna regata Pašmanskim kanalom po lijepom vremenu bila je divna i samim promatračima, a rekreativna šetnja koja se održala 1. svibnja okupila je preko 400 šetača koji su iz centralnog parka nakon doručka koji se sastojao od 1.100 jaja koje je donirala Vrana d.o.o. šetnjom po plažama Biograda i bike stazom došli do Fun Parka Biograd koji je za tu priliku svim sudionicima šetnje omogućio besplatan ulazak u zabavni park. Nakon šetnje event shipom Nada hotelske kuće Ilirija vratili su se na mjesto polaska gdje je sve dočekao prvosvibanjski roštilj. Aktivni odmor sadržavao je i natjecanje u pecanju te rekreativni MTB Maraton Vransko jezero 2018.

Zabavni dio sadržajno se temeljio na kombinaciji klasičnih dalmatinskih elemenata, slovenskih glazbenih gostiju i tematskih sadržaja za sve generacije. Na Dalmatinskoj večeri svim posjetiteljima se dijelila riba na gradelama, a za odličnu zabavu zadužena je bila klapa Bunari. U subotu je svoj energičan nastup imao slovenski sastav Čuki koji su napunili cijelu Rivu, a najviše su uživala djeca za koju je band imao poseban program. U subotu je i na malom trgu u centru grada bilo organizirano kino na otvorenom gdje se prikazivao crtani film Kralj lavova. Nedjelja navečer bila je rezervirana za popularnu klapu Kampanel koja je napravila pravu autohtonu glazbenu feštu. U ponedjeljak se biogradska riva vratila u prošlost pa su tako obalu okupirala oldtimer vozila koja su imala svoju izložbu za sve posjetitelje produženog vikenda, a u večernjim satima su rivom prodefilirali članovi Disco Inferno Magic Banda koji su svojim zanimljivim outfitom pozivali sve na tematsku večer disco groznice u ribarsku luku.

U sklopu manifestacije Slovenski vikend organiziran je i Sajam Hrvatskog Otočnog Proizvoda pod pokroviteljstvom Ministarstva regionalnog razvoja i fondova EU kako bi posjetitelji mogli odabrati nešto iz autohtone ponude gastro, eno i obrtničkih suvenira jednako kao i degustirati ponudu poljoprivrednih proizvođača. Organizirana je i prigodna Green zona u kojoj su predstavljanje napravili gradovi partneri iz Slovenije: Žalec, Slovenske Konjice, Moravske Toplice te Radlje ob Dravi.

Kako nam kažu u Turističkoj zajednici grada Biograda na Moru, dugoročni plan je da „Slovenski vikend“ postane brand manifestacija koja će biti prepoznata kod turista i koji će svoj odmor tempirati upravo po njoj. Uz pozicioniranje ovog srednjodalmatinskog grada na putovnicama stranih turista cilj je popunjavanje svih smještajnih kapaciteta Biogradske rivijere u predsezoni isto kao i promocija autohtonih gastro i lokacijskih posebnosti lokacije.

Komentirajte prvi

New Report

Close