Školarci ponovno dizajniraju pakiranje Dukatovog mlijeka

Autor: Poslovni.hr , 23. rujan 2015. u 11:33
Dukat

U ovogodišnjem izdanju kreativnog natječaja „VOLIM MLIJEKO!“ klinci će crtati idealan obiteljski doručak

Započelo je novo izdanje kreativnog likovnog natječaja Dukata „VOLIM MLIJEKO!“ u kojem učenici prvih četiriju razreda osnovnih škola ponovno imaju priliku dizajnirati pakiranje Dukat mlijeka. Učenici će, crtajući na temu „Zajednički doručak“, prikazati kako zamišljaju idealan obiteljski doručak, a četiri najkreativnija rada bit će aplicirana na pakiranje trajnog mlijeka Dukat.

„U ubrzanoj svakodnevici u kojoj nam često nedostaje vremena za kvalitetno druženje s najmilijima, zajednički obroci dragocjeni su ritual koji treba njegovati. Kako je upravo doručak najvažniji obrok u danu, ovogodišnjom temom natječaja „Zajednički doručak“ nastojimo osvijestiti javnost o važnosti doručka te zajedničkih obiteljskih obroka“, poručila je Elena Wolsperger Dolezil, direktorica korporativnih komunikacija Dukata.

Prijave počinju danas, 23. rujna i traju do 31. listopada. Među pristiglim radovima stručni će žiri izabrati četiri najbolja koja će krasiti ograničeno izdanje Dukat trajnog mlijeka u Tetra Pak pakiranju i koje će se naći na policama trgovina diljem Hrvatske početkom 2016. godine.

Pristigle će radove ocjenjivati stručni žiri koji čine: Nada Beroš, muzejska savjetnica MSU-a, Ksenija Turčić, izv. prof. art, pročelnica Slikarskog odsjeka, Akademija likovnih umjetnosti Sveučilišta u Zagrebu, Izvorka Jurić, kreativna direktorica tvrtke Motus Vis, Almir Okanović, glavni kreativni direktor agencije BBDO Zagreb, te Mario Blaić, direktor marketinga u Dukatu. Ocjenjivat će se kreativnost, originalnost, izražajnost, tehnička izvedba te samostalnost u izradi likovnog rada.

Natječaj „VOLIM MLIJEKO!“ Dukat raspisuje već četvrtu godinu zaredom s ciljem skretanja pažnje roditelja, učitelja i djece na važnost pravilne i uravnotežene prehrane, pravilne uhranjenosti i stjecanja zdravih prehrambenih navika.

Partneri projekta su Muzej suvremene umjetnosti Zagreb i Outdoor Akzent, a podršku projektu dali su Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta te Ministarstvo zdravlja.

Detaljna pravila i uvjeti kreativnog natječaja dostupni su na internetskoj stranici.

Komentirajte prvi

New Report

Close