Radi ozbiljnog i odgovornog poslovanja tvrtka Ramiro zaslužila Certifikat bonitetne izvrsnosti

Autor: Poslovni.hr , 19. svibanj 2016. u 11:41
Foto: Ramiro

Opseg djelatnosti tvrtke Ramiro podrazumijeva primjenu najsuvremenijih spoznaja poslovne psihologije u razvoju organizacija i njihovih menadžera, timova i zaposlenika.

Ramiro, tvrtka za poslovno savjetovanje, osnovana je 2002. godine te iza nje stoji kontinuitet uspješnog poslovanja od zavidnih 14 godina. Certifikat bonitetne izvrsnosti koji im je dodijelio Bisnode dokaz je da su cijelo vrijeme bili na pravom putu te da do danas posluju odgovorno i ozbiljno – čak i u zahtjevnim vremenima.

Opseg djelatnosti tvrtke Ramiro podrazumijeva primjenu najsuvremenijih spoznaja poslovne psihologije u razvoju organizacija i njihovih menadžera, timova i zaposlenika. U početku poslovanja tvrtka se susrela s nedovoljnom informiranošću tržišta o važnosti i djelotvornosti njihovih usluga. Stoga je jedan od prvih strateških ciljeva bio intenzivan rad na informiranju organizacija o tome da Ramiro nudi znanja i vještine koja omogućuju pravi pristup zaposlenicima i postizanje stvarne timske sinergije. Menadžeri tijekom vlastitog obrazovanja prolaze niz kolegija koji ih vode stjecanju stručnih znanja, dok o odabiru kvalitetnih zaposlenika te njihovom učinkovitom vođenju i postizanju vrhunskih rezultata čuju malo ili ništa.

"Naime, uspjeh svake organizacije ovisi o znanjima i motiviranosti zaposlenika da angažirano sudjeluju u ostvarenju njenih ciljeva. Upravo je to najveći izazov i najčešći razlog zbog kojeg nam se organizacije javljaju za pomoć. Menadžment često smatra da zaposlenicima osigurava sve potrebno za rad, a da oni svejedno odgovaraju nedostatnom kvalitetom rada i/ili efikasnošću", poručila je Tanja Pureta, specijalistica organizacijske i industrijske psihologije i direktorica Ramira.

Kompanijama koje im se obrate za pomoć u Ramiru pristupaju analiziranjem načina rada unutar organizacije i sukladno uočenim problemima predlažu rješenja koja će dovesti do najbržih i najboljih rezultata. To su intervencije na organizacijskoj razini, u smislu razvoja klime i kulture koje potiču zaposlenike da izraze svoje pune potencijale, ali i razne edukacije za uspješniji timski rad, rješavanje problema i donošenje odluka, zatim upravljanje konfliktima i, primjerice, prodajne vještine. Intervencije najčešće započinju radom s menadžmentom, kako bi se unaprijedila njihova znanja o organizaciji posla i vođenju ljudi. "Kad menadžeri preuzmu svoju ulogu na kompetentan način, vrlo brzo dolaze i pozitivni rezultati na operativnoj razini", dodala je Pureta.

Od suvremenih izazova s kojima se danas susreću iz Ramira navode činjenicu da potražnja za njihovim uslugama raste, a da na tržištu ima malo eksperata poslovne psihologije koji bi mogli pružati visoku kvalitetu usluga odmah po zapošljavanju. "Veliku pažnju posvećujemo profesionalnom razvoju naših konzultanata pri čemu su potrebne najmanje dvije godine intenzivnog usavršavanja, kako bi mogli uspješno rješavati kompleksne probleme naših korisnika. Stoga, ne možemo rasti brzinom kojom u ovom trenutku raste potreba za našim uslugama", kaže Pureta.

Do klijenata su u početku dolazili intenzivnim PR i prodajnim aktivnostima poput pisanja tekstova za poslovne časopise o temama vezanim za važnost poslovne psihologije u suvremenom poslovanju i sudjelovanjem na različitim konferencijama. Istovremeno su intenzivno kontaktirali brojne organizacije i dogovarali sastanke na kojima su približavali kako njihove usluge mogu konkretno pomoći u rješavanju problema.

Danas su na tržištu poznati po visokoj kvaliteti pa im upiti za suradnju dolaze na svakodnevnoj razini, što od stalnih korisnika, što od onih koji tek žele započeti suradnju.

"Jedan od naših ciljeva stalan je rad na kvaliteti da bi korisnici s kojima radimo uistinu imali stvarnu dodanu vrijednost od našeg angažiranja. Konkurencijom doživljavamo one koji se predstavljaju kao stručnjaci, a nemaju dovoljna znanja ili su cjelokupnoj toj problematici pristupali na površan način. Oni su organizacijama nudili neke konfekcijske treninge i uvjeravali ih da će tako riješiti svoje probleme, što se pokazalo netočnim. Tako su nam često i zatvarali put, jer je menadžment organizacija, kojima smo se  došli predstaviti, znao reći da su već imali loša iskustva sa sličnim konzultantima te da im novo razočaranje ne treba", pojasnila je Pureta.

Upozorava i da jednom kad se tvrtka registrira njena reputacija ovisi o kvalitetnom poslovanju usklađenom sa svim zakonskim propisima, što ima svoju cijenu. Najvećim dosadašnjim uspjehom smatraju pozicioniranje na tržištu kao konzultanti koji imaju vrhunsku ekspertizu i s kojima klijenti vole raditi. Tome svjedoče brojne organizacije koje ih već duži niz godina gna različitim razvojnim projektima. "Do sada smo surađivali s više od 230 organizacija. Velikim uspjehom smatramo i činjenicu da zaposlenici, nakon naših treninga, izjavljuju da su im znanja koja su stekli  značajno pomogla da povećaju svoju učinkovitost i unaprijede suradnju s drugima, ali i da se općenito osjećaju zadovoljnijima", zaključila je direktorica.

Komentirajte prvi

New Report

Close