Najava seminara za travanj u Mirakul Edukacijskom centru

Autor: Poslovni.hr , 03. travanj 2017. u 08:21
Foto: Mirakul

Mirakul Edukacijski centar nastavlja s organizacijom i pripremom poslovne edukcije za travanj.

Teme koje će se provesti pokrivaju ključna područja poslovanja (management, financije, prodaju, marketing, HR, EU fondove i investicijske projekte, ICT), a svi seminari omogućuju polaznicima trenutnu primjenu stečenih znanja, zahvaljujući brojnim praktičnim i aktualnim primjerima.

Pregled specijalističkih seminara za travanj

Strateško i operativno planiranje (6. travnja):

Neovisno o tome je li poslovni subjekt u razdoblju stagnacije, rasta ili krize, a uvažavajući okolnosti iz internog i eksternog okruženja, njegov management i ključno osoblje su obvezni predviđati budućnost. Obvezni su planirati organizaciju i procese kojima će realizirati strateške namjere i strategije, te ostvariti rezultate kojima se potvrđuje konkurentnost, održiv rast i razvoj.
Predavač: Nikola Nikšić, CMC
Više o seminaru možete pronaći ovdje.

EU kohezijska politika, strukturni fondovi i Kohezijski fond te programi zajednice (6. – 7. travnja):
Ovaj seminar namijenjen je svim polaznicima koji se žele upoznati s osnovama EU politike i fondova iz kojih Europska unija sufinancira projekte. Polaznici će steći uvid u fondove koji su otvoreni za korištenje institucijama i tvrtkama iz RH. Modul završava prezentacijom praktičnih primjera koji polaznicima slikovito pokazuju mogućnosti i principe korištenja EU fondova.
Predavač: Jean-Pierre Maričić
Više o seminaru možete pronaći ovdje.

Kako prepoznati i razumjeti računovodstvene manipulacije (7. travnja):

Većina kompanija (čitaj managera, direktora) ponaša se u skladu s etičkim normama i računovodstvenim standardima prilikom sastavljanja financijskih izvještaja. Ipak, postoje i oni koji koriste brojna siva područja u pravilima ili ih, još bolje, sasvim ignoriraju s ciljem stvaranja slike poslovanja kompanije koja uopće ne odgovara stvarnom stanju. U pravilu se ovdje, naravno, radi o akcijama koje poboljšavaju rezultate poslovanja kompanije.

Predavač: Slaven Bošnjak, CFA
Više o seminaru možete pronaći ovdje.

Internet marketing (7. travnja):
Specijalistički seminar ‘Internet marketing’ namijenjen je svima koji žele svoje poslovanje unaprijediti upotrebom Internet marketing tehnika i alata. Poglavito će korist na ovom seminaru ostvariti oni koji svoje proizvode i usluge žele ponuditi na tržištu, uz niže troškove oglašavanja i veću mogućnost praćenja učinkovitosti.

Predavač: Domagoj Davidović
Više o seminaru možete pronaći ovdje.

Model praćenja radne uspješnosti-Performance Appraisal (7. travnja):
Područje praćenja radne uspješnosti zaposlenika jedno je od najslabijih karika u mnogim organizacijama. To je proces vrjednovanja kvalitete i usmjeravanja ponašanja i rezultata rada zaposlenih koji pretpostavlja razvoj sustava, pokazatelja i metoda praćenja radne uspješnosti te kontinuirano i sustavno ocjenjivanje i vrjednovanje uspješnosti svakog pojedinca, a prethodi nagrađivanju. Efikasan sustav procjene radne uspješnosti treba biti: strategijski sukladan, relevantan, pouzdan, osjetljiv, prihvatljiv, specifičan i praktičan.
redavač: Igor Kovač
Više o seminaru možete pronaći ovdje.

Strateško upravljanje prodajom (7. travnja):
Tijekom seminara polaznici će dobiti strukturu i alate za planiranje prodajnog rada, analizu potencijala tržišta i kupaca na tržištu, određivanje tržišnih ciljeva i planiranje prodajnih aktivnosti potrebnih za ostvarenje rezultata, kao i izradu plana razvoja resursa i kompetencija. Svaki pojedinačni dio seminara kombinacija je predavanja, individualnog i grupnog rada, a odvija se interaktivno uz različite studije primjera i simulacije.
Predavač: Nenad Pejovski
Više o seminaru možete pronaći ovdje.

Upravljanje ljudskim resursima, komunikacijom i dionicima projekta (12. travnja):
U okviru ovog modula polaznici s upoznaju s procesima vezanim uz upravljanje ljudskim resursima, upravljanje dionicima te upravljanje komunikacijom. To su procesi vezani uz planiranja,  formiranje i razvoja projektnog tima, vođenje tima, principi vodstva, upravljanje sukobima, teorije motivacije, planiranja, upravljanje te kontrola komunikacijama na projektu i procesi  identifikacije dionika te planiranje, upravljanje i kontrola dionicima.
Predavačica: mr.sc. Petra Gracin, MBA, PMP
Više o seminaru možete pronaći ovdje.

Poslovna komunikacija i bonton (21. travnja):
Komuniciranje je krvotok svake tvrtke jer je bez kolanja informacija nemoguće odvijanje poslovanja. Komuniciranje je vještina/skill po kojoj se prvenstveno razlikuju uspješni djelatnici od onih manje uspješnih. ‘Prodati’ sebe, svoju ideju – najveće je umijeće. Stoga nije slučajno da su najuspješniji djelatnici svjesni da dobar dio svog uspjeha zahvaljuju svojim dobrim komunikacijskim vještinama te ih zato stalno razvijaju i njeguju. Oni drugi, manje uspješni, ne znaju što im se i zašto događa, tj. ne pridaju dovoljno važnosti vještini komuniciranja.
Predavačica: mr.sc.oec. Marija Novak-Ištok
Više o seminaru možete pronaći ovdje.

Organizacija i vođenje poslovnih sastanaka (26. travnja):
Loše pripremljeni i neučinkovito vođeni sastanci nerijetko nisu plodni, tj. ne donose dobre odluke pa se svode na iscrpljujući ritual. Sastanci su također jedan od najčešćih ‘kradljivaca vremena’. Procjenjuje se da manageri svih razina u prosjeku provode oko 60% radnog vremena na sastancima. Zbog toga nije neobično da se organizacija i vođenje uspješnih sastanaka smatraju važnom managerskom vještinom.
Predavačica: mr.sc.oec. Marija Novak-Ištok
Više o seminaru možete pronaći ovdje.

Upravljanje projektnim rizicima i nabavom  (26. travnja):
U okviru ovog modula polaznici se upoznaju sa procesima vezanim uz upravljanje rizicima, kvalitativna i kvantitativna analiza rizika, matrica vjerojatnosti i utjecaja, analiza očekivane novčane vrijednosti te strategija odgovora na rizike. Zatim procesi upravljanja nabavom na projektu, planiranje nabave, provođenje i kontrola te zatvaranje nabave. Također polaznici će se detaljno upoznati sa konceptom i prijavom PMP certifikacijskog ispita.
Predavačica: mr.sc. Petra Gracin, MBA, PMP
Više o seminaru možete pronaći ovdje.
 

Financiranje poslovanja (27. travnja):

Odluke o financijskim resursima i odabiru izvora financiranja poslovanja su iznimno važne odluka za poduzetnike i menadžere. Prilikom pribavljanja sredstava na tržištu, izbor će ovisiti o raspoloživosti i njihovoj cijeni, trenutnoj financijskoj poziciji i kredibilnosti (kreditnom rejtingu), stava poduzetnika i menadžera prema riziku i izabranoj financijskoj strategiji.
Predavač: Nikola Nikšić, CMC
Više o seminaru možete pronaći ovdje.

Upravljanje web projektima i prodaja putem Interneta (27. travnja):
Web sjedište je iznimno važno sredstvo komunikacije s potrošačima na Internetu i snažan prodajni kanal. Značajno utječe na brand tvrtke, a često predstavlja i prvi doticaj potencijalnog klijenta s poduzećem. Stoga je važno ispravno definirati ciljeve web sjedišta i postaviti web-dizajnerima zadatke koje će oni moći ispuniti tako da vi dostignete svoje ciljeve, poštujući pravila i iskustva dobrog UX-a (User Experience-a).
Predavač: Davor Maričić
Više o seminaru možete pronaći ovdje.

Upravljanje financijskim rizicima (28. travnja):
Nelikvidnost je zadnji stadij poslovne krize. Jedan od najčešćih početaka je pad prihoda, što zbog postojanja fiksnih troškova dovodi do smanjivanja ekonomičnosti. U većini naših poduzeća prihodi su apsolutni imperativ i mjerna jedinica za uspjeh. Svi cijevi usmjereni su prema rastu prihoda, svi uspjesi mjere se rastom prihoda. U suštini, nema ništa loše u tome, osim ako ne zavlada (pogrešno) mišljenje da su prihodi sami po sebi sveti gral koji imaju čudotvornu moć zaštite od svih zala.
Predavač: Nikola Nikšić, CMC
Više o seminaru možete pronaći ovdje.

Sve dodatne informacije o seminarima i programima, predavačima i uvjetima upisa mogu se naći na web stranicama www.mirakul.hr/edukacijski-centar/najava-edukacijskih-programa

Komentirajte prvi

New Report

Close