Kako uspješno zaključiti svaku prodajnu aktivnost i savladati NLP vještine?

Autor: Poslovni.hr , 02. ožujak 2015. u 09:23
Foto: Mirakul

Osnovna prodajna načela predstavljaju temelj prodajnog procesa i pripadaju neophodnim prodajnim znanjima i vještinama.

Osnovna prodajna načela predstavljaju temelj prodajnog procesa i pripadaju neophodnim prodajnim znanjima i vještinama koje trebaju imati sve osobe vezane uz prodaju, bez obzira jesu li poduzetnici ili direktori, voditelji prodaje ili referenti i prodajno osoblje. Mirakul Edukacijski centar će 13. ožujka održati seminar 'Prodajne vještine – od osnovnih načela do zaključivanja prodaje', koji će omogućiti jačanje vaših prodajnih kompetencija za uspješno prepoznavanje prodajnih prilika, vođenje prodajnih situacija te zaključivanje prodaje.

Sadržaj seminara:

Prezentacijske i komunikacijske vještine prodaje prodavača i proizvoda u praksi

Profil suvremenog uspješnog prodavača

Temeljna načela uspješne prodaje

Etape prodajnog procesa:

  • Elementi pripreme za prodajni razgovor
  • Ostavljanje dobrog prvog dojma i otvaranje prodajnog razgovora
  • Analiza klijentovih potreba i situacije korištenjem prodajnog lijevka
  • Opis proizvoda korištenjem argumentacije (značajka –  prednost – korist)
  • Tehnike „prodajne prezentacije rješenja“ kupčevih problema
  • Najčešći prigovori u prodaji i kako ih riješiti
  • Primjeri efikasnih metoda zaključivanja prodaje

 

Seminarom će polaznici dobiti strukturirana prodajna znanja i vještine koje će odmah isprobati te nadograditi u grupnom radu i snažnoj međusobnoj interakciji tijekom praktične radionice na kraju edukacijskog programa. Polaznici će tako moći već prvi idući dan kvalitetno primjenjivati usvojena znanja na svom radnom mjestu.

 

Više o seminaru možete pogledati na www.mirakul.hr/edukacijski-centar/seminari/prodajne-vjestine-od-osnovnih-nacela-do-zakljucivanja-prodaje-zagreb.

 

Neuro-lingvističko programiranje u prodaji

Korištenjem NLP-a značajno se može pojačati kvaliteta komunikacije – prije svega sa samim sobom, a onda i s ostalima uključenim u prodajni proces. Poznavanjem vještina NLP-a i dobrom pripremom, način uvjeravanja dobiva na jačini i postaje prihvatljiviji za klijenta/kupca te se samim tim isti lakše odlučuje na kupnju.

 

Seminar pod nazivom 'NLP u prodaji' održat će se 27. ožujka, a cilj NLP-a u prodaji je ovladati vještinama korištenja svjesnih i nesvjesnih poluga utjecaja u komunikaciji, osvijestiti osobni stil komuniciranja i povećati fleksibilnost, pa tako i snagu utjecaja polaznika u svim situacijama uvjeravanja, motiviranja i pregovaranja s kupcima i ostalim sugovornicima.

 

Sadržaj seminara:

  • NLP komunikacijski kanal

Kako stvaramo svoje slike svijeta, kako to utječe na stanja u koja ulazimo i na prodaju

Stvaranje UR – kada smo prodali i kako to prepoznati

Utjecaj stanja na prodaju – stanje prodavača i stanje kupca

  • Pretpostavke NLP-a – uvjerenja korisna za uspjeh u prodaji

Četiri stupa NLP-a i kako utječu na prodaju

Cilj, osjetilna izoštrenost, rapor, fleksibilnost

  • Ciljevi – što svakako moramo odrediti prije prodajnog razgovora
  • Osjetilna izoštrenost – praktična primjena

Uočavanje neverbalne komunikacije sugovornika

Što je važno primijetiti

  • Rapor – uspješan komunikacijski odnos

Kako ga ostvariti i zadržati – ‘male tajne’

Kako s ‘teškim’ ljudima

 

Više o seminaru možete pogledati na www.mirakul.hr/edukacijski-centar/seminari/nlp-u-prodaji-zagreb.

 

Seminari će se sastojati od snažne interakcije između polaznika i predavača. Jezgrovite i jasne prezentacija obogaćene su velikim brojem praktičnih primjera i pripremljenih vježbi. Intenzivno se koristi sinergija grupnog rada, a posebna će pažnja biti posvećena individualiziranom rješavanju konkretnih prodajnih primjera polaznika.

 

Upisi na seminare su u tijeku, svoje mjesto možete rezervirati već sada.

Komentirajte prvi

New Report

Close