Osnovna prodajna načela predstavljaju temelj prodajnog procesa i pripadaju neophodnim prodajnim znanjima i vještinama koje trebaju imati sve osobe vezane uz prodaju, bez obzira jesu li poduzetnici ili direktori, voditelji prodaje ili referenti i prodajno osoblje. Mirakul Edukacijski centar će 13. ožujka održati seminar 'Prodajne vještine – od osnovnih načela do zaključivanja prodaje', koji će omogućiti jačanje vaših prodajnih kompetencija za uspješno prepoznavanje prodajnih prilika, vođenje prodajnih situacija te zaključivanje prodaje.
Sadržaj seminara:
Prezentacijske i komunikacijske vještine prodaje prodavača i proizvoda u praksi
Profil suvremenog uspješnog prodavača
Temeljna načela uspješne prodaje
Etape prodajnog procesa:
- Elementi pripreme za prodajni razgovor
- Ostavljanje dobrog prvog dojma i otvaranje prodajnog razgovora
- Analiza klijentovih potreba i situacije korištenjem prodajnog lijevka
- Opis proizvoda korištenjem argumentacije (značajka – prednost – korist)
- Tehnike „prodajne prezentacije rješenja“ kupčevih problema
- Najčešći prigovori u prodaji i kako ih riješiti
- Primjeri efikasnih metoda zaključivanja prodaje
Seminarom će polaznici dobiti strukturirana prodajna znanja i vještine koje će odmah isprobati te nadograditi u grupnom radu i snažnoj međusobnoj interakciji tijekom praktične radionice na kraju edukacijskog programa. Polaznici će tako moći već prvi idući dan kvalitetno primjenjivati usvojena znanja na svom radnom mjestu.
Više o seminaru možete pogledati na www.mirakul.hr/edukacijski-centar/seminari/prodajne-vjestine-od-osnovnih-nacela-do-zakljucivanja-prodaje-zagreb.
Neuro-lingvističko programiranje u prodaji
Korištenjem NLP-a značajno se može pojačati kvaliteta komunikacije – prije svega sa samim sobom, a onda i s ostalima uključenim u prodajni proces. Poznavanjem vještina NLP-a i dobrom pripremom, način uvjeravanja dobiva na jačini i postaje prihvatljiviji za klijenta/kupca te se samim tim isti lakše odlučuje na kupnju.
Seminar pod nazivom 'NLP u prodaji' održat će se 27. ožujka, a cilj NLP-a u prodaji je ovladati vještinama korištenja svjesnih i nesvjesnih poluga utjecaja u komunikaciji, osvijestiti osobni stil komuniciranja i povećati fleksibilnost, pa tako i snagu utjecaja polaznika u svim situacijama uvjeravanja, motiviranja i pregovaranja s kupcima i ostalim sugovornicima.
Sadržaj seminara:
- NLP komunikacijski kanal
Kako stvaramo svoje slike svijeta, kako to utječe na stanja u koja ulazimo i na prodaju
Stvaranje UR – kada smo prodali i kako to prepoznati
Utjecaj stanja na prodaju – stanje prodavača i stanje kupca
- Pretpostavke NLP-a – uvjerenja korisna za uspjeh u prodaji
Četiri stupa NLP-a i kako utječu na prodaju
Cilj, osjetilna izoštrenost, rapor, fleksibilnost
- Ciljevi – što svakako moramo odrediti prije prodajnog razgovora
- Osjetilna izoštrenost – praktična primjena
Uočavanje neverbalne komunikacije sugovornika
Što je važno primijetiti
- Rapor – uspješan komunikacijski odnos
Kako ga ostvariti i zadržati – ‘male tajne’
Kako s ‘teškim’ ljudima
Više o seminaru možete pogledati na www.mirakul.hr/edukacijski-centar/seminari/nlp-u-prodaji-zagreb.
Seminari će se sastojati od snažne interakcije između polaznika i predavača. Jezgrovite i jasne prezentacija obogaćene su velikim brojem praktičnih primjera i pripremljenih vježbi. Intenzivno se koristi sinergija grupnog rada, a posebna će pažnja biti posvećena individualiziranom rješavanju konkretnih prodajnih primjera polaznika.
Upisi na seminare su u tijeku, svoje mjesto možete rezervirati već sada.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu