Hyundai ekspanzija na hrvatskom tržištu

Foto: Press Foto: Press

Hyundai Motor povećao je svoju poziciju među najvećim svjetskim brendovima popevši se na 39. mjesto među najboljim svjetskim brendovima 2015. godine, objavio je Interbrand.

Hyundai Hrvatska d.o.o., novi generalni distributer Hyundai automobila za Hrvatsku, predstavio je domaćoj javnosti niz dinamičnih aktivnosti kojima je ponovno pokrenuo prodaju i ekspanziju Hyundai automobila na domaćem tržištu, a zbog sadašnjih i budućih vlasnika ovog korejskog brenda proširio je i ojačao prodajno – servisnu mrežu Hyundai vozila u Hrvatskoj. Tri novootvorena prodajno-servisna centra u Splitu, Puli i Zagrebu (Sesvete) vlasnicima Hyundai vozila omogućavaju nesmetano pružanje servisnih usluga s ciljem osiguranja visoke razine aktivnosti i povjerenja klijenata prema brendu.

Dinamičan porast prodajnih  i marketinških aktivnosti Hyundaija na hrvatskom tržište potvrdio je i Lovre Živković, direktor Hyundai Hrvatska:  „Kao novi zastupnik imali smo izazovan zadatak u kratkome roku osigurati potrebnu razinu funkcioniranja branda Hyundai na hrvatskom tržištu. Osigurali smo nesmetano pružanje servisnih usluga za sve vlasnike Hyundai vozila u Hrvatskoj, pokrenuli prodaju novih vozila,  a otvorili smo i tri nova prodajno-servisna centra: u Puli, Splitu  te u Zagrebu – u Sesvetama. Uglavnom, iz dana u dan, iz tjedna u tjedan vidljive su promjene nabolje. Predano radimo kako bismo opravdali povjerenje koje smo dobili zastupništvom branda Hyundai, automobilskog branda koji u svijetu ima najdinamičniji rast.“

Ekspanzija Hyundaija na hrvatskom tržištu prati rast ovog brenda i na svjetskom tržištu, kao i razvoj novih proizvoda i poboljšanu kvalitetu Hyundai vozila. Rezultate potvrđuje i najnovije istraživanje Interbranda, najveće svjetske agencije za konzultaciju brendova, koja je ponovno priznala ugled Hyundai Motorsa. Hyundai Motor povećao je svoju poziciju među najvećim svjetskim brendovima popevši se na 39. mjesto među najboljim svjetskim brendovima 2015. godine, objavio je Interbrand. Zabilježen je rast vrijednosti brenda za 8,5% na rekordne 11,3 milijarde US$, čime je ova korejska tvrtka sedmi najveći brend u automobilskoj industriji.  Poboljšanjem komunikacije preko područja kulture, sporta, društvene odgovornosti i putem svojih novih, kvalitetnih proizvoda, Hyundai Motor unaprijedio je povezivanje s klijentima širom svijeta.

Kao dokaz da su kvaliteta i sigurnost glavne karakteristike Hyundai vozila, novi Hyundai modeli bilježe i brojna priznanja. Novi Hyundaijev kompaktni SUV, Hyundai Tucson osvojio je ovog mjeseca (listopad 2015.) maksimalnih pet zvjezdica od strane Nezavisne automobilske organizacije Euro NCAP.

Sigurna i lagana vožnja koju pruža ovaj Hyundai model, dodatno je poboljšana i brojnim  naprednim sustavima poput sustava pomoći pri parkiranju. Novi Tucson spaja eleganciju i robusnost, snagu i preciznost, razum i osjećaje, te nudi brojne sustave pasivne i aktivne tehnologije.

Tucson pored sistema održavanja vozila u traci ima mnogobrojne sigurnosne dodatke koji minimiziraju mogućnost nesreće, a neki od njih su samostalno kočenje u hitnim slučajevima koje automatski uključuje kočioni sustav kada je pred vozilom otkriven objekt , također LKAS sustav koji upozorava na  izlazak iz trake, provjera mrtvog kuta dodatnim kamerama, te SLIF sustav koji upozorava vozača o maksimalnoj dozvoljenoj brzini.

Za povećanu sigurnost pješaka, novi Tucson je opremljen sustavom aktivnog poklopca motora, koji kako bi ublažio udarac u slučaju sudara s pješacima ili biciklistima. I karoserija Tucsona je pojačana sa visoko napregnutim čelikom za 30% što povećava čvrstoću i rigidnost iste,  te pruža veći otpor u slučaju sudara.

Novi Tucson je spoj tehnologije, komfora i sigurnosnih dodataka. Vozilo je napravljeno upravo s namjerom da se nastavi uspješna Hyundai SUV priča. U prilog svemu ide i činjenica da je Hyundai u Europi prodao preko 1,2 milijuna svojih SUV vozila.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!