Stres i komunikacija s klijentima

Autor: Poslovni.hr , 06. studeni 2016. u 11:34
Foto: Fotolia

Vrijeme u kojem živimo pred nas postavlja mnoge izazove u poslu. Često smo izloženi različitim izvorima stresa u poslovnom okruženju.

Stres značajno utječe na kvalitetu komunikacije sa sugovorncima. Bilo da se radi o kolegama ili klijentima. Komunikacija sa klijentima zahtjeva visoku razinu profesinalnosti što znači kontroliranu verbalnu i neverbalnu komunikaciju te asertivno izražavanje.

Da bismo kvaliteno komunicirali u stresnim situacijama potrebno je uložiti veliki mentalni i emocionalni napor.

Sposobnost suočavanja sa stresom na poslu jedan je od faktora koji je zaslužan za uspjeh. Što se bolje nosite sa stresom, to ćete pozitivnije utjecati na okolinu, a tuđi stres manje će utjecati na vas. Čak i ako radite u vrlo stresnoj okolini, možete zadržati samokontrolu i samopouzdanje. Zato je vrlo važno razviti emocionalnu inteligenciju, odnosno sposobnost upravljanja vlastitim emocijama na pozitivne i konstruktivne načine. Emocionalna inteligencija također obuhvaća komuniciranje s drugima na način koji pomaže prevladavanju međusobnih razlika te smanjivanju napetosti i stresa.

Kada smo pod stresom, imamo tendenciju pričati brže, a samim time ubrzavamo krvotok i pretvaramo se u tempiranu bombu. Sporiji tempo opušta i sprječava nas da dolazimo u konfliktne situacije.

Asertivno ponašanje, koje mnogi smatraju vještinom, omogućiti će vam da se u svakoj situaciji ponašate u skladu sa svojim željama i da pri tom izbjegnete sukobe i svađe. Asertivna osoba „kroji” svoju sudbinu i upravlja svojim životom. Osjećajte se dobro zbog svega što kažete, ne prihvaćajte nerealne zahtjeve drugih i izbjegnite rasprave i svađe.

Asertivnost uključuje:

  • Izražavanje vlastitog mišljenja
  • Izražavanje vlastitih osjećaja
  • Naglašavanje posljedica neželjenog ponašanja
  • Izražavanje razumijevanja za drugu osobu
  • Ponavljanje jasnog zahtjeva

Neverbalna komunikacija je način kojim ljudi komuniciraju bez riječi, bilo namjerno ili nenamjerno. Neverbalno ponašanje se koristi za: izražavanje emocija, pokazivanje stavova, odražavanje osobina ličnosti i poticanje ili mijenjanje verbalne komunikacije.

Neverbalni znakovi uključuju:

  • izraze lica,
  • ton glasa,
  • geste,
  • položaj tijela ili pokret,
  • dodir i
  • pogled.

Kad je neverbalno ponašanje u skladu s govorom, poruka koja se govori je jasna i snažna. U poslovnom svijetu verbalna komunikacija slijedi pravila formalnijeg jezika. Osobito je važna u javnom izlaganju poput prezentacija, javnih govora i poslovnoj komunikaciji sa klijentima.

Po završetku radionice ćete:

  •  Znati kako bolje upravljati vlastitim ponašanjima i emocijama
  •  Razumjeti kako emocije utječu na rad
  •  Biti u stanju kontrolirano reagirati na impulzivna ponašanja sugovornika
  •  Znati kako smanjiti stres u radnom okruženju
  •  Lakše prihvaćati neizvjesnost i promjene

Teme koje obrađujemo :

  • Što je stres
  • Stres kao poticaj & stres kao prepreka
  • Kako stres utječe na izvršavanje radnih zadatka, komunikaciju sa klijentima i odnose
  • Kako komunicirati pod stresom
  • Što je to stanje
  • Razumijemo li kada upravljamo svojim stanjem, a kada stanje upravlja nama
  • Kako postići i održati dobro stanje
  • Kako stres potiče konflikt
  • Adekvatno izražavanje potreba, osjećaja u razrješavanju neslaganja i konflikata

Seminar je namijenjen svima koji se susreću sa stresnim situacijama i radom pod pritiskom u radnom okruženju. 

Metoda rada: Prema principu Neuro Lingvistčkog  Programiranja u kojem su zastupljeni svi stilovi učenja odraslih. Predavanje  uz interaktivno uključivanje polaznika. Vježbe, igranje uloga, rad u malim grupa, analiza primjera iz prakse.

Broj polaznika: Seminar je predviđen za rad u malim grupama kako bi se osigurala kvalitetna interakcija sa svakim polaznikom. Namijenjen je svima koji teže izvrsnosti u poslovanju.

Mjesto i vrijeme održavanja treninga: 7. prosinca 2016., s početkom u 9.00 sati, u Zagrebu, Oreškovićeva 6h/1

Trajanje treninga i satnica: Trening je u trajanju od 9 sati do 17 sati sa uključenim pauzama. Jutranja pauza: 10:30 -10:45, Ručak: 12:30 -13.30, Popodnevna pauza:15:00-15:15

O predavaču: Snježana Kupres – prodajni stručnjak, NLP trenerica, coach

Planiranjem, pripremom i izvođenjem edukacija i radionica bavim se od 2009. započevši kao akreditirani trener expert Malaysia airlines akademije  u Kuala Lumpuru, Malezija.  Po završetku edukacije iz područja Neuro Lingvističkog Programiranja 2013. godine uz treninge iz  prodaje razvija portfelj treninga iz područja osobnog razvoja te podučavanja  Neuro Lingvističkog Programiranja. 23 godina rada u prodaji od čega 19 godina na izvršnim pozicijama. Kroz tvrtku Metanoia specijaliziranu za savjetovanje u poslovanju i edukacije www.metanoia.hr kreira i izvodi seminare, radionice i treninge iz područja prodaje i osobnog razvoja. Poslovni put posvetila je stalnom usavršavanju stručnih i socijalnih kompetencija te prenošenju znanja i iskustava kroz edukacije, predavanje, radionice.

Kolika je cijena kotizacije?

Cijena kotizacije za rane prijave i uplate do 30. studenog 2016. iznosi 1.000 kn + PDV. Redovna cijena kotizacije iznosi 1.450 kn + PDV. U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za održavanje seminara i potvrda o sudjelovanju.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da ispunite online formu ispod teksta najkasnije do 5. prosinca 2016. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 6. prosinca 2016. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

Prijavnicu možete preuzeti OVDJE

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!

Tel: + 385 1 6326 085

e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

 

 

 

Komentirajte prvi

New Report

Close