Roboti marketinga - Brendiranje

Foto: Fotolia Foto: Fotolia

Info

Mjesto i vrijeme

.

Kontakt

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: +385 1 6326 085
Mob: +385 91 640 0832
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Što raditi ako naš proizvod nije osobito poseban? 

Nova interaktivna radionica za sve marketingaše i one koji to žele postati. Što je branding? Tko su kupci našeg proizvoda/usluge? Utjecaj tržišta. Primjeri i vježbe brandiranja proizvoda i još puno više...

Kao i u svakom poslu od kojeg se danas može živjeti tako i u radu s brendovima postoje pravila igre – roboti marketinga. Ti roboti su plodovi promišljanja, djelovanja, ponavljanja, mnogih grešaka i konačno strukturiranja elementarnog znanja. Iako se prikupljeno znanje prenosi svakodnevno, institucionalno i u praksi, iz mnogih razloga zaboravljamo njegovu vrijednost. Neki ih iskusni marketingaši svjesno zaobilaze u želji za neuobičejeno brzim rezultatima. No baš kao u sportu ili nekoj društvenoj igri, koliko god bili kreativni ili željni korjenitih promjena, roboti u marketingu su tu i oni se ne mijenjaju lako. Prihvaćanjem robota i njihovim promoviranjem činimo sebi i kolegama uslugu.

SADRŽAJ 

1. Uvod (10:00 - 10:20)

2. Robot zvani Vrijednost (10:30 - 11.15): Brendiranje je stvaranje i održavanje percepcije viška vrijednosti među proizvodima ili uslugama. 
Kako se vrijednost stvara? 
Koliko dugo vremena treba da se vrijednost stvori? 
Koje su najčešće greške u pokušaju stvaranja vrijednosti?

3. Robot Drugačiji (11:20 - 12.05): Svi smo barem jednom vidjeli gospođu s kolicima, naoko zalutalu u bespuću redova trgovačkog lanca, koja zahvaljujući upravo brendingu lakoćom pronalazi svoj prašak za rublje. Mladića koji njuškajući oko polica sa sredstvima za tuširanje nepogrešivo pogledom izabire svoj gel. Djevojčicu koja jednom rukom okreće stalak s gumama za žvakanje pred blagajnicom, a drugom majci sugerira da joj dohvati baš taj paketić koji ona želi.
Poznajemo li doista svoju kategoriju?
Kako procijeniti trebamo li prihvatiti pravila igre koju diktira tržište?
Što raditi ako naš proizvod nije osobito poseban?

4. Radionica (13:00 - 15:00): Na 3 primjera iz prakse upotrijebit ćemo stečena znanja i informacije te u grupnom radu pokušati riješiti 3 složena slučaja.

5. Konzultacije; pitanja i odgovori (15.00 - 15.45)

Predavač: Karlo Stojčević, RedPoint

Predavač Karlo Stojčević direktor je i član uprave transmedijske kreativne agencije RedPoint (Styria). Tijekom petnaestogodišnje karijere u prodaji, marketingu i tržišnim komunikacijama radio je kao licencirani broker, menadžer prodaje, direktor marketinga u Reliance Capital Inc (Kalifornija, SAD). Regionalni direktor strateškog planiranja u internacionalnoj kreativnoj agenciji Publicis na brandovima Heineken, Nestle, Renault (Hrvatska, Adriatic). business leader u internacionalnim kreativnim agencijama Leo Burnett i Saatchi&Saatchi na brandovima Samsung, Procter&Gamble, T-hrvatski telekom, Bonbon, WWF (Hrvatska, BiH). Ekspert je u content marketingu, transformaciji brandova, brand dijagnostici i strateškom planiranju, izradi brand komunikacijskih platformi te diferencirajućih kreativnih taktika.

Kolika je cijena kotizacije?

Cijena kotizacije iznosi 800,00 kn + PDV. U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali i potvrda o sudjelovanju.

Svi sudionici dobit će i dvomjesečni digitalni ‘all access’ paket Poslovnog dnevnika koji će im omogućiti stalni pristup relevantnim informacijama. All access paket uključuje pristup elektronskom izdanju Poslovnog dnevnika, odnosno svim sadržajima objavljenima u tiskanom izdanju novina. Ujedno vam osiguravamo pristup svim ostalim sadržajima najposjećenijeg poslovnog portala u Hrvatskoj - Poslovni. hr, kao i iPad aplikaciju za tablet uređaje.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da se prijavite popunjavanjem online obrasca ispod teksta ili nam pošaljete ispunjenu prijavnicu na e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr najkasnije do 7.srpnja 2016.  Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 8. srpnja 2016. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

Ovdje možete preuzeti poziv, program i PRIJAVNICU.

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 

Tel: + 385 1 6326 009, 6326 085
Mob: + 385 91 6400 832, +385 91 6300 436
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Komentari (1)
Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Info

Mjesto i vrijeme

.

Kontakt

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: +385 1 6326 085
Mob: +385 91 640 0832
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr