Potpore za ulaganja u Inovacije novoosnovanih MSP

Fotolia Fotolia

Prilike iz EU fondova za poduzetnike

Info

Mjesto i vrijeme

13. svibnja 2016., Oreškovićeva 6h/1, Zagreb, s početkom u 9.00 sati

Kontakt

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: +385 1 6326 085
Mob: +385 91 640 0832
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Cilj natječaja:
Razvoj novoosnovanih poduzeća i uspješan prijenos inovativnih ideja novoosnovanih poduzetnika u tržišno uspješne poslovne poduhvate i stvaranje novih inovativno orijentiranih poduzeća s potencijalom rasta i izvoza, s naglaskom na komercijalizaciju proizvoda i usluga

Korisnici potpora su:

Mali i srednji poduzetnici koji posluju manje od tri godine

Ukupan iznos na raspolaganju poduzetnicima: 22,8 milijuna kuna

Predviđeni udio bespovratnih sredstava:  90% prihvatljivih troškova

Prihvatljiv troškovi su:

  • Završna faza razvoja novog proizvoda ili usluge koja može uključivati i transfer znanja i tehnologije od istraživačko razvojne institucije ili druge tvrtke prema Prijavitelju, a može obuhvaćati slijedeće:
  1. Dovršetak inovacije skoro spremne za tržište koja sadržava ključne funkcionalnosti, a za koju je već iskazan inicijalni interes tržišta i/ili ima prve kupce, uključujući i inkrementalne inovacije na postojećim proizvodima/uslugama u svrhu stvaranja novih verzija za nova tržišta.
  2. Reviziju Studije izvedivosti
  3. Demonstraciju i evaluacija inovacije u operativnom okruženju
  4. Dizajn proizvoda te zaštitu i upravljanje predmetnim intelektualnim vlasništvom
  • Komercijalizaciju rezultata istraživanja i razvoja (priprema lansiranja proizvoda/usluge) što može obuhvaćati istraživanje tržišta za inovaciju, verifikaciju analize tržišta, testiranje proizvoda s potencijalnim kupcima, verifikaciju poslovnog modela/plana, pripremu proizvodnje i ulaganje u probnu proizvodnju, marketinški plan i revizija poslovnog i marketinškog plana, operativne marketinške aktivnosti
  • Dodatne aktivnosti poput angažmana vanjskog stručnog osoblja, ulaganja u instrumente i opremu, plaće osoblja koje je izravno uključeno u rad na projektnim aktivnostima i sl.operativni troškovi

Program:

9:00 – 9:15        Registracija sudionika

9:15 - 10:15       Uvod - mogućnosti financiranja iz EU fondova za male i srednje poduzetnike

  • Uvod
  • Područja financiranja za male i srednje poduzetnike iz operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014.- 2020.
  • Strategija poticanja inovacija Republike Hrvatske do 2020. godine
  • Otvoreni i najavljeni natječaji za MSP u 2016. godini za inovacije
  • Primjeri uspješne prijave/ Poljska iskustva u pripremi inovativnih projekata

10:15 - 10:45       Pauza

10:45 - 12:00 Natječaji za poduzetnike – Inovacije novoosnovanih MSP

  • Potpore za ulaganja u inovacije malih i srednjih poduzetnika koji posluju do 3 godine  
  • Koji su uvjeti za prijavitelje: pregled poziva za dostavu projektnih prijedloga
  • Prihvatljivost aktivnosti/troškova
  • Kriteriji za odabir projekata

12:00 - 13:00      Pauza za ručak

13:00 – 14:30    Koraci razvoja i prijave projekta na natječaj

  • Kako izraditi projektni prijedlog?
  • Priprema prijavnih obrazaca/poslovnog modela
  • Savjeti za uspješnu prijavu projekta
  • Što nakon predane prijave? Koji su uvjeti za uspješnu provedbu projekta?
  • Pitanja i odgovori

O predavaču:

ANTONIO SURJAN ŽANKO je u Euro Grant Konzaltingu zadužen za pripremu i vođenje projekata. Diplomirao je financije na Ekonomskom fakultetu u Splitu. Započeo karijeru kao suradnik u Odjelu za ekonomske analize u Institutu za elektroprivredu i energetiku d.d., a nastavio u HBOR-u, gdje je radio na financiranju velikih investicija u gospodarstvu. Posjeduje bogato iskustvo u educiranju i vođenju projekata za dodjelu bespovratnih sredstava, izradi investicijskih studija te razvojnih i marketinških studija za potrebe poduzetništva i lokalne samouprave. 

Euro Grant Konzalting d.o.o. je savjetodavna tvrtka koja nudi usluge s područja financijskog upravljanja, izrade projekata financiranih iz fondova Europske unije za tvrtke, javne ustanove i organizacije civilnog društva.  Praktično znanje crpimo iz iskustva stečenog u Poljskoj, zemlji koja je nakon 10 godina od ulaska u Europsku uniju, a poglavito u usporedbi s članicama koje su se istovremeno priključile u petom krugu proširenja, na prvome mjestu prema količini ostvarenih uspjeha u povlačenju sredstava iz fondova EU.

Kolika je cijena kotizacije? 

Cijena kotizacije iznosi 800,00 kn + PDV.  U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru  i uvjerenje o pohađanju seminara.

Svi sudionici dobit će i dvomjesečni digitalni ‘all access’ paket Poslovnog dnevnika koji će im omogućiti stalni pristup relevantnim informacijama. All access paket uključuje pristup elektronskom izdanju Poslovnog dnevnika, odnosno svim sadržajima objavljenima u tiskanom izdanju novina. Ujedno vam osiguravamo pristup svim ostalim sadržajima najposjećenijeg poslovnog portala u Hrvatskoj - Poslovni. hr, kao i iPad aplikaciju za tablet uređaje.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da se prijavite popunjavanjem online obrasca ispod teksta ili nam pošaljite ispunjenu prijavnicu na e-mail poslovni-centar-znanja@poslovni.hr. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 6. svibnja 2016. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 

Tel: + 385 1 6326 009, 6326 085
Mob: + 385 91 6400 832, +385 91 6300 436
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Info

Mjesto i vrijeme

13. svibnja 2016., Oreškovićeva 6h/1, Zagreb, s početkom u 9.00 sati

Kontakt

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: +385 1 6326 085
Mob: +385 91 640 0832
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr