KONTROLING TROŠKOVA uz primjere iz prakse

Fotolia Fotolia

Postanite „upravljači“, a ne „rezači“ troškova!

Info

Mjesto i vrijeme

11. svibnja 2015., s početkom u 8.45 sati, u Zagrebu, Oreškovićeva 6H/1

Kontakt

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: +385 1 6326 085
Mob: +385 91 640 0832
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

PREDAVAČICA: mr. sc. Andreja Švigir, konzultantica i suvlasnica poduzeća Altius savjetovanje

Znate li pravilno upravljati troškovima? Samo ako to činite ispravno, poslovat ćete uspješno jer poslovanje ne ovisi samo o uspješnoj prodaji i povećanju prihoda. Štoviše, uspješnost i maksimalizacija dobiti često je u rukama „upravljača“ troškova. Oni su umjetnici koji koristeći sofisticirana znanja upravljaju troškovima i osiguravaju ostvarenje ciljeva poduzeća. Produbite svoja znanja iz područja upravljanja troškovima i postanite „upravljači“, a ne „rezači“ troškova.

Započnite upravljati troškovima na vrijeme i ne dozvolite da oni upravljaju vama! Naučite kako uspješnim upravljanjem troškovima postići veću konkurentnost.

Ciljevi seminara:

  • razumijeti posebnost troškova i način njihove kategorizacije
  • naučiti kako koristiti ključeve za alokaciju indirektnih troškova
  • razumjeti razliku između praćenja troškova za potrebe eksternog izvještavanja u odnosu na izvještavanje prema menadžmentu
  • naučiti sastavljati kontribucijski račun uspješnosti
  • na primjerima iz prakse uočiti koji su troškovi relevantni za odlučivanje, a koji nisu

Kome je seminar namijenjen?

  • menadžmentu svih razina koji želi poslovanje poduzeća učiniti uspješnijim
  • menadžmentu svih razina koji radi na poslovima upravljanja poduzećima
  • svima koji rade na poslovima plana i analize
  • svima koji rade na poslovima kontrolinga
  • svim odjelima u poduzeću koji imaju zadatak optimalizirati troškove svog odjela

Kolika je cijena kotizacije?

Puna cijena kotizacije iznosi 1.250,00 kn + PDV. U slučaju rane prijave, do 27. travnja 2015. i uplatu do 28. travnja 2015. cijena kotizacije iznosi 1.000,00 + PDV. Svi sudionici dobit će i dvomjesečni digitalni ‘all access’ paket Poslovnog dnevnika koji će im omogućiti stalni pristup relevantnim informacijama. All access paket uključuje pristup elektronskom izdanju Poslovnog dnevnika, odnosno svim sadržajima objavljenima u tiskanom izdanju novina. Ujedno vam osiguravamo pristup svim ostalim sadržajima najposjećenijeg poslovnog portala u Hrvatskoj - Poslovni. hr, kao i iPad aplikaciju za tablet uređaje.

Preuzmite poziv, program i prijavnicu u .pdf formatu.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da nam pošaljete ispunjenu prijavnicu na e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr najkasnije do 8. svibnja 2015. ili ispunite online obrazac za prijavu koji se nalazi ispod teksta. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 9. svibnja 2015. na email: poslovnicentar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

Doznajte više: Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!

Poslovni centar znanja

Tel: + 385 1 6326 000, 6326 009, Mob: + 385 91 6300 436
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Info

Mjesto i vrijeme

11. svibnja 2015., s početkom u 8.45 sati, u Zagrebu, Oreškovićeva 6H/1

Kontakt

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: +385 1 6326 085
Mob: +385 91 640 0832
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr