Komunikacija sa ljutim i “teškim” klijentima 2

Autor: Poslovni.hr , 01. siječanj 2017. u 12:32
Foto: Fotolia

"Komunikacija sa ljutim i "teškim" klijentima 2" je napredni trening i nastavak održanog seminara naziva Ljuti i "teški"klijenti 1

Namijenjen je polaznicima koji su završili trening "Ljuti i "teški" klijenti".

Polaznici će obnoviti svoje znanje pomoću vježbi specijalno kreiranih za dubinsko usavršavanje tehnika komunikacije sa Ljutim i "teškim" klijentima.

Koristiti ćemo se tehnikama koje će vam omogućiti rješavanje zahtjevnih poslovnih situacija u direktnoj i osobnoj komunikaciji.

Trening je koncipiran po principima akceleracijskog učenja i standardima Neuro-lingvističkog programiranja,  što znači uz minimalno vrijeme ostvariti maksimalan učinak kod polaznika, što se postiže učinkovitim omjerom teoretskog znanja i njegove praktične primjene, interaktivni su. Polaznici su spremni odmah koristiti znanja i vještine koje dobiju u svakodnevnim poslovnim situacijama. Strukturirani su prema andragoškim principa Davida Kolba i zadovoljavaju sve stilove učenja odraslih. NLP sa svojim tehnikama i znanjima omogućava ljudima usvojiti vještine kojima na efikasan način, bez stresa upravljamo ljutim i teškim klijentima.

Trening je namijenjen radu u malim grupama i omogućuju individualizirani pristup svakom polazniku.

Metode rada podržavaju akcelarcijsko učenje i uključuju predavanje, vježbe, igranje uloga, rad u malim grupama, analiza  primjera.

Sadržaj treninga

  • Folow-up treninga NLP komunikacija s ljutim i teškim klijentima 1.dio
  • Virginija Satir kategorije: tipovi koji nam otkrivaju način komunikacije klijenta
  • Stanje „BE IN PRESENT“ koje omogućava kontrolu vlastitih emocija kad su napadnuti
  • tehnika kontrole vlastitih negativnih reakcija kad smo napadnuti „Potopljeni kajak“
  • tehnike usmjeravanja klijenta u željenom smjeru
  • vještine aktivnog slušanja  koje doprinose smanjenju konflikta u  komunikacije (kako i što slušati kod sugovornika) , „čitati značenje“ njegovih verbalnih i neverbalnih signala
  • vježbanje komunikacije s obzirom na vizualce, auditivne i kinestetičke tipove
  • usavršavanje riječi i rečenice koji nam pomažu kod ljutih sugovornika
  • usavršavanje riječi i rečenice koje ruše otpor kod sugovornika

Što ćemo naučiti:

  • ponavljanje vještina i znanja sa prvog dijela treninga
  • usavršavanje naučenih vještina sa prvog dijela treninga
  • koji su tipovi ljutih klijenta i kako sa svakim tipom komunicirati
  • kako brzo i efikasno smiriti klijenta
  • kako ljutog i teškog klijenta „pretvoriti“ u kooperativnog

Trening se sastoji od vježbi i radionica kojima se usavršava znanje sa prvog dijela i namijenjen je svima koji žele usavršiti i proširiti znanje prvog dijela.

Ukoliko ste propustili prvi dio treninga Ljuti i teški klijenti koje je organizirao Poslovni dnevnik u suradnji sa predavačicom Draganom Mladenović, otvorili smo dodatni termin 26. travnja 2017. "Ljuti i teški klijenti – 1. dio" Pročitaj više OVDJE.

 Trajanje treninga i satnica: Trening se održava 7. lipnja 2017. u trajanju od 9.00 do 16.30 sati, s pauzom za ručak u trajanju od sat vremena od 13-14 sati, te dvije kraće pauze tijekom dana (prije podne od 11.00-11.15 i popodne od 15.30-15.45).

Vaša investicija:

Cijena kotizacije iznosi 1.000 kn + PDV.  U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru, ručak u restoranu i potvrda o sudjelovanju.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da ispunite online formu ispod teksta. Broj polaznika je ograničen. Rezervirajte svoje mjesto na vrijeme. Tel: + 385 1 6326 085, e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati do 1. lipnja 2017. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

ORGANIZATOR: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.

O predavačici: Dragana Mladenović je internacionalni NLP Master trener i HNLP-a & Coach od 2002 kada je certificirana  u Neuroenergetics – Internacionalnom institutu za Humanističku neurolingvističku psihologiju u Lancasteru, SAD. Istom je prigodom stekla i certifikat Coach-a. Dragana je također certificirani terapeut za Time Line TherapyTM, a završila je tečajeve iz Hipnoze 1 i 2 (Hexagon training company). Svoj trenerski rad je započela samostalno u Prosperiti koju je osnovala 2003. i od tada kontinuirano drži treninge NLP-a, mnogobrojne in-house treninge kao i individualne coachinge.  Sa suprugom Draganom 2012. osnovala obiteljsku firmu Miroras centar za osobni rast i razvoj koji je specijaliziran za NLP edukaciju, treninge osobne promjene, te specijalizirane treninge kao npr.Time management, Stres management, Prezentacijske vještine bez treme. Član je prestižnih međunarodnih NLP  asocijacija INHNLP, IANLP i ABNLP, te su njeni treninzi priznati i certificirani prema najvišim standardima. Ima bogato iskustvo u individualnom coachingu i savjetovanju.  Koautor je knjige Uvod u NLP-osobni rast i razvoj, prve NLP knjige  hrvatskih trenera.  Dragana živi to što uči, voli NLP i vjeruje da je NLP jedan od načina kako ljudi mogu upravljati sobom i svojim životom.Vjeruje da je misija svakog čovjeka biti sretan i da svatko ima sve što mu je potrebno da to i ostvari. NLP nas uči KAKO dajući nam znanja, vještine i tehnike da to ostvarimo, a svatko od nas ima izbor  odlučiti da li će preuzeti odgovornost za svoj život i kreirati ga prema svojim željama. Svoja znanja, iskustvo prenosi nesebično, visokom razinom pozitivne energije i zabave. Njen moto je: učenje je lako, jednostavno i zabavno.

ORGANIZATOR: Poslovni dnevnik/Večernji list

Za dodatne informacije i organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem! 

Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

         

 

Komentirajte prvi

New Report

Close