Kako unaprijediti sustav izvještavanja iz kontrolinga

Foto: Fotolia Foto: Fotolia

Info

Mjesto i vrijeme

ODRŽANO 19. rujna 2016. s početkom u 9 sati, Oreškovićeva 6h/1, Zagreb

Kontakt

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: +385 1 6326 085
Mob: +385 91 640 0832
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Kontrolerski izvještaji rezultat su napornog „rudarenja“ po podacima. Za kreiranje izvještaja iz kontrolinga vrijede dva pravila.

Prvo glasi: upoznaj poslovne procese. Da bismo izgradili kvalitetan sustav izvještavanja, važno je razumijeti poslovne procese svakog sektora kao i njihovu povezanost. Jednako tako važno je razumijeti potrebe svakog sektora kako bi kontroling znao kreirati optimalan broj izvještaja s kvalitetnim informacijama o upravljanju.

Drugo pravilo je: manje je više. Količina izvještaja koji se kreiraju u kontrolingu, obrnuto je proporcionalna s njezinom kvalitetom. Stoga, kontroleri oprez! Neprestano generiranje izvještaja ne znači da je izvještavanje iz kontrolinga kvalitetno. Za izvještaje iz kontrolinga kažemo da su kvalitetni, ako potiču proces donošenja odluka. Zbog toga si valja postaviti pitanje: donose li naši menadžeri odluke na temelju izvještaja koje im kreiramo?

Na radionici, 19.rujna 2016. govorit ćemo o zamkama kod kreiranja izvještaja iz kontrolinga te dati preporuke njihovog unaprijeđenja. Molimo polaznike da na radionicu donesu svoje izvještaje kako bismo ih zajednički prokomentirali.  

Iz edukacije izdvajamo:

  • DASHBOARD - studiji slučaja
  • tko određuje, formira i koristi sustav izvještavanja
  • standardizacija izvještavanja (mjesečno, kvartalno, polugodišnje i godišnje izvještavanje iz kontrolinga)
  • računovodstvo „u realnom vremenu“ - baza upravljačkog kokpita
  • zašto su kod izvještavanja iz kontrolinga važni organizacijska struktura i centri odgovornosti
  • mjesečni izvještaji o prihodima, rashodima, primljenim i odobrenim rabatima, grupama i nadgrupama proizvoda, robi ili kupcima - što nam govore i na što usmjeravaju
  • izvještaj o kontribucijama po proizvodima, uslugama i robi - prodajemo li ono na čemu najviše zarađujemo ili ono što nam je najlakše prodati
  • ABC analize i izvještavanje o troškovima
  • izvještaj o obujmu i strukturi fiksnih i varijabilnih troškova proizvodnje i prodaje
  • Du Pont, ADT - kreiranje radara/mape pokazatelja
  • kako na vrijeme uočiti krizu
  • kako izvještavati o ciljevima – Balanced Score Card u funkciji kontrolinga
  • BI sustavi - zašto i kakvi nam trebaju, kako izabrati vendora i artikulirati svoje želje i potrebe; arhitektura BI sustava
  • vizualizacija i eksplorativna analiza podataka - zašto ih vizualizirati, najčešće pogreške u vizualizaciji, tipovi grafova,

Način rada: Predavanje s PP, vježbe u grupi, analiza slučajeva iz prakse, individualni rad.

PREDAVAČICA: mr. sc. Andreja Švigir, konzultantica i suvlasnica poduzeća Altius savjetovanje. Završila je Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu na kojem je završila i znanstveni poslijediplomski studij s temom “Uloga i značaj računovodstvenih politika u poslovnom odlučivanju” za koju je 2010. godine primila nagradu za najbolje znanstveno djelo “prof. Ferdo Spajić”. Radila je u poduzeću Teb poslovno savjetovanje d.o.o. najstarijem hrvatskom konzultantskom poduzeću. Bila je u nakladničkom savjetu časopisa “Financije i porezi” te urednica zbirke mišljenja Ministarstva financija. U Hrvatskoj udruzi revizora završila je edukaciju iz područja eksterne revizije i stekla certifikat Ovlašteni revizor. Koautorica je knjige “Kontroling – upravljanje iz backstagea” izdane u Zagrebu 2009. godine. Autorica je brojnih članaka u vodećim stručnim časopisima. Od 1999 godine održava edukacije iz kontrolinga i računovodstva za menadžment, kontrolere i računovođe te je do sada održala preko 300 treninga i in-house radionica.

Kome je seminar namijenjen?

  • menadžmentu svih razina koji želi poslovanje poduzeća učiniti uspješnijim
  • menadžmentu svih razina koji radi na poslovima upravljanja poduzećima
  • svima koji rade na poslovima plana i analize
  • svima koji rade na poslovima kontrolinga

Datum i mjesto održavanja seminara: 

19. rujna 2016. Oreškovićeva 6h/1, Zagreb, s početkom u 9:00 sati

Kolika je cijena kotizacije?

Cijena kotizacije za rane prijave do 5. rujna 2016. iznosi 1.000 kn + PDV.  Redovna cijena kotizacije iznosi 1.450 kn  + PDV. U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da nam pošaljete ispunjenu prijavnicu na e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr ili da ispunite online formu ispod teksta najkasnije do 15. rujna 2016. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 16. rujna 2016. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

Prijavnicu za seminar možete preuzeti OVDJE.

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 

Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

ISKUSTVA POLAZNIKA

Seminar: " Komunikacija u kontrolingu – ne ubijajte glasnika"

Predavačica:

Andreja Švigir

Polaznici o seminaru:

  • „Seminar je ispunio moja očekivanja“
  • "Predavačica je dobro pripremljena i ima puno iskustva"
  • "Odlično zbog puno primjera"
  • "Materijali i primjeri su korisni."
  • "Dobila sam drugačiji pogleda na financije i brojke."
  • "Predavačica je odlično povezala teoriju i praktične primjere."
  • "Predavačica je odlična, dolaznim na slijedeći termin."
  • "Dobro je organizirano i ispunjena su moja očekivanja."
  • "Naučila sam utjedaj drugih odjela na kontroling."
  • "Prikazani su alati koji mogu poboljšati poslovanje, na jednostavan i razumljiv način"

Seminar: „Kontroling izvještavanje za menadžment“

Predavač: Andreja Švigir

Polaznici o seminaru:

  • "Nisam bio dobro upućen i seminar mi je dobrodošao."
  • "Seminar je odličan jer je pokriveno više segmenata u analizi poduzeća"
  • "Predavačica ima konkretne primjere iz prakse, a ne samo teoriju."
  • "Tema je uvijek aktualna jer je to osnovni alat upravljanja poduzećem."
  • "Nisam imao iskustava u kontrolingu, a seminar mi je razumljiv i primjeri primjenjivi."

Prijava za seminar

Fizička osoba
Pravna osoba
Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Info

Mjesto i vrijeme

ODRŽANO 19. rujna 2016. s početkom u 9 sati, Oreškovićeva 6h/1, Zagreb

Kontakt

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: +385 1 6326 085
Mob: +385 91 640 0832
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr