Kako pokrenuti svoj vlastiti posao i koji pravni oblik odabrati?

Autor: Poslovni.hr , 03. ožujak 2016. u 11:29
Fotolia

Na koji način krenuti u poduzetničke vode? J.D.O.O., D.O.O. ili OBRT ?

Kada želite pokrenuti svoj vlastiti posao prva stvar koju trebate odlučiti je odabrati pravni oblik za svoje poslovanje. Najčešće se izbor svodi na tvrtku (d.o.o. ili j.d.o.o.) ili obrt, iako postoje još neki manje poznati načini obavljanja djelatnosti.

Svaki pravni oblik ima svoje prednosti i nedostatke u određenom trenutku, ali je bitno donijeti ispravnu odluku na vrijeme. Odluka će ovisiti o vašim planovima, ali i financijskim mogućnostima.

Svaki početak predstavlja izazov, ali i svaki rezultat i postignuće donosi zadovoljstvo zbog kojeg je vrijedno proći kroz sve izazove koji se pred vas stave. 

Postoje određene razlike u poslovanju obrta i trgovačkih društava. Najviše se razlikuju u postupku osnivanja, poreznom tretmanu, vođenju poslovnih knjiga i tretmanu poduzetničke plaće.

Kako biste svladali izazov osnivanja i pripremili sve potrebne dokumente na vrijeme donosimo savjete i naputake koji će vam olakšati poslovanje.

Tvrtka je posebna pravna osoba neovisna o vama dok ste obrt u stvari vi. Razlika je velika. Osim razlike u odgovornosti, tvrtke imaju još jednu veliku prednost. Na primjer, sa završenom općom gimnazijom ne možete otvoriti svoj računovodstveni servis kao obrt, ali možete otvoriti tvrtku i baviti se računovodstvom. Obrt s druge strane ima nekoliko velikih prednosti pred tvrtkom, a najvažnija od njih kod obračuna PDV-a.

Koji su ciljevi seminara?

Tijekom seminara polaznici će se upoznati sa temama:

  • Troškovi osnivanja
  • Procedura osnivanja
  • Analiza prednosti i nedostataka
  • Osnove knjigovodstva

Kome je seminar namijenjen?

poduzetnicima, budućim poduzetnicima i svima zainteresiranima.

Trajanje seminara i satnica: Seminar se održava u terminu  6. travnja 2016., od 9.00 do 15.00 sati, u Zagrebu, Oreškovićeva 6h/1. 

Program seminara

  • 08:45 – 9:00 Registracija sudionika
  • 9:00 – 10:30
  • troškovi osnivanja
  • procedura osnivanja
  • 10:30 – 10:45 Pauza
  • 10:45 – 13:00
  • Analiza prednosti i nedostataka
  • Osnove knjigovodstva
  • 13:00 – 13:30 Pauza
  • 13:30 – 15:00 Vježba

Kolika je cijena kotizacije?

Cijena kotizacije iznosi 800,00 kn + PDV. U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali i potvrda o sudjelovanju.

Svi sudionici dobit će i dvomjesečni digitalni ‘all access’ paket Poslovnog dnevnika koji će im omogućiti stalni pristup relevantnim informacijama. All access paket uključuje pristup elektronskom izdanju Poslovnog dnevnika, odnosno svim sadržajima objavljenima u tiskanom izdanju novina. Ujedno vam osiguravamo pristup svim ostalim sadržajima najposjećenijeg poslovnog portala u Hrvatskoj – Poslovni. hr, kao i iPad aplikaciju za tablet uređaje.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da se prijavite popunjavanjem online obrasca ispod teksta ili nam pošaljete ispunjenu prijavnicu na e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr najkasnije do 3. travnja 2016.  Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 4. travnja 2016. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

O predavačici: 
Mr.sc. Kornela Paunović dipl.oec. vlasnica je  i diretkorica poduzeća ABC Solutions d.o.o./ABC knjigovodstvo d.o.o za poslovno savjetovanje, financije, računovodstvo i kontroling.  Završila je Ekonomski fakultet smjer finanacije i računovodstvo, PDS Financije poduzeća. Trenutno se bavi edukacijama, savjetovanjem i knjigovodstvom. 
Svoje dvadesetgodišnje iskustvo u poslovima upravljanja, vođenja financija, kontrolinga i računovodstva stekla je u renomiranim tvrtkama. Wienerberger Ilovac d.d. – Voditelj financija, računovodstva, kontrolinga i IT SEE regije; ABC knjigovodstvo d.o.o – Financijski savjetnik, uspostavljanje, organizacija i davanje usluga iz područja financija i kontrolinga; ENERGON Facility Management d.o.o – Član uprave i financijski direktor poduzeća, odgovornost i organizacija odjela financija i računovodstva, uvođenje i organizacija kontrolinga, planovi analiza i praćenje investicijskih projekata; STIPIĆ GRUPA d.o.o. – Financijski direktor; MEBLO TRADE d.o.o., – Voditelj financija i računovodstva 

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 

Tel: + 385 1 6326 009, 6326 085
Mob: + 385 91 6400 832, +385 91 6300 436
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Komentirajte prvi

New Report

Close