Kako odlučivati na temelju izvještaja iz kontrolinga? 24.4.2017.

Foto: Fotolia Foto: Fotolia

Odlučivanje i uloga kontrolinga u donošenju odluka.

Info

Mjesto i vrijeme

24. travnja 2017. s početkom u 9 sati, Oreškovićeva 6h/1, Zagreb

Kontakt

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: +385 1 6326 085
Mob: +385 91 640 0832
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Iako nam se čini jednostavno, donositi odluke je izuzetno teško i zahtjevno.

Jesmo li uzeli sve u obzir što smo trebali

Jesmo li propustili nešto važno

Jesmo li konzultirali sve koji bi mogli biti važni kako bi odluka bila smislena i kvalitetna?

Sve su to pitanja koja si neprekidno postavljaju i menadžeri i kontroleri. Zadatak kontrolera je pomoći menadžmentu u donošenju odluka. Od mnoštva informacija treba odabrati one koje nešto o upravljanju govore, te ih sublimirati u smislene i lako čitljive izvještaje.  Naučite koje su inforamcije bitne za donošenje odluka, kako ih prikazati na najbolji način te kako upravljati poduzećem na temelju dobivenih informacija.

Najčešće zamke u donošenju odluka:

  1. Usidravanje - Dajete preveliku važnost prvoj informaciji koju dobijete
  2. Status quo - Favorizirate postojeću situaciju kao da će vječno trajati.
  3. Usađene vrednosti - Donosite odluke koje potvrđuju vaše prethodne
  4. Potvrđivanje - Tražite informacije koje potvrđuju stavove koje trenutno zastupate
  5. Procena i predviđanje - Kada ste pod jakim uticajem prošlosti dok procjenjujete i predviđate pojedine situacije

Iz edukacije izdvajamo:

  • objektivni utjecaji na odlučivanje (raspoloživa sredstva i vrijeme, okolina u kojoj se odlučuje, povezanost odluka i sposobnost menadžera)
  • subjektivni utjecaji na odlučivanje (obrazovanost za donošenje odluka, informiranost i motiviranost, svjesnost o odgovornosti za odluke)
  • utjecaj kontrolinga i kontrolerskih izvještaja na donošenje odluka
  • psihološki utjecaji na proces donošenja odluka
  • grupni rad: racionalno, intuitivno i odlučivanje na temelju prosuđivanja – igra 6 šešira
  • odlučivanje u uvjetima sigurnosti, nesigurnosti i rizika
  • zamke u odlučivanju (sidrenje, status quo, prethodne odluke, potvrđivanje, formuliranje okvira, zamka procjene i predviđanja)
  • heuristike u odlučivanju i njihova ograničenja
  • grupni rad: gledanje filma uz komentare polaznika
  • DASHBOARD – pregled poslovanja na jednoj strani (sučelju)
  • tko određuje, formira i koristi sustav izvještavanja
  • standardizacija izvještavanja – zašto je važno znati koje izvještaje menadžment dobiva
  • kontrolerski sastanak – zašto do 5. u mjesecu za protekli mjesec?

Polaznici će dobiti set izvještaja na temelju kojih će trebati prepoznati problem, pripremiti izvještaj te ga prezentirati menadžmentu - potaknuti odlučivanje.

Igra 6 šešira je tehnika paralelnog mišljenja koja je u novije vrijeme prepoznata kao jednostavan i učinkovit postupak koji potiče suradnju, povećava produktivnost, kreativnost i inovativnost. Osobito je korisna menadžerima u velikim poduzećima da pomoću kreativnosti unaprijede poslovanje.

Kome je seminar namijenjen?

  • upravi i voditeljima koji rade na poslovima upravljanja
  • upravi i voditeljima koji rade na poslovima kontrolinga
  • vlasnicima poduzeća koji žele uvoditi ili razvijati kontroling
  • menadžerima čiji je zadatak unaprijediti poslovanje poduzeća
  • voditeljima komercijale, prodaje i marketinga, nabave i proizvodnje
  • voditeljima financija i računovodstva
  • voditeljima sektora upravljanja ljudskim potencijalima

Datum i mjesto održavanja seminara: 24.travnja 2017. s početkom u 9 sati, Oreškovićeva 6h/1, Zagreb

Kolika je cijena kotizacije?

Cijena kotizacije za rane prijave do 10. travnja 2017. iznosi 1.000 kn + pdv.  Redovna cijena kotizacije za prijave od 11.travnja 2017. iznosi 1.450 kn  + pdv. U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da nam pošaljete ispunjenu prijavnicu na e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr ili da ispunite online formu ispod teksta. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati do 20.travnja 2017. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

ORGANIZATOR seminara : Poslovni dnevnik - Večernji list d.o.o.

PREDAVAČICA: mr. sc. Andreja Švigir, konzultantica i suvlasnica poduzeća Altius savjetovanje. Završila je Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu na kojem je završila i znanstveni poslijediplomski studij s temom “Uloga i značaj računovodstvenih politika u poslovnom odlučivanju” za koju je 2010. godine primila nagradu za najbolje znanstveno djelo “prof. Ferdo Spajić”. Radila je u poduzeću Teb poslovno savjetovanje d.o.o. najstarijem hrvatskom konzultantskom poduzeću. Bila je u nakladničkom savjetu časopisa “Financije i porezi” te urednica zbirke mišljenja Ministarstva financija. U Hrvatskoj udruzi revizora završila je edukaciju iz područja eksterne revizije i stekla certifikat Ovlašteni revizor. Koautorica je knjige “Kontroling – upravljanje iz backstagea” izdane u Zagrebu 2009. godine. Autorica je brojnih članaka u vodećim stručnim časopisima. Od 1999 godine održava edukacije iz kontrolinga i računovodstva za menadžment, kontrolere i računovođe te je do sada održala preko 300 treninga i in-house radionica.

ORGANIZATOR: Poslovni dnevnik/Večernji list

Za dodatne informacije i organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem! 

Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Info

Mjesto i vrijeme

24. travnja 2017. s početkom u 9 sati, Oreškovićeva 6h/1, Zagreb

Kontakt

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: +385 1 6326 085
Mob: +385 91 640 0832
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr