Jednostavna komunikacija kroz poznavanje emocija

Važno je upravljati vlastitim stanjem/FOTOLIA Važno je upravljati vlastitim stanjem/FOTOLIA

Kako zadržati osobnu mirnoću, ali i koristiti ljutnju kao manipulaciju klijenata.

Iako mnogi u poslovnom svijetu s teškim klijentima jedva izlaze na kraj, postoji način da brzo, lako i efikasno komuniciramo čak i s ljutim suradnicima.

Naime, Neurolingvističko programiranje - NLP sa svojim tehnikama i znanjima omogućava ljudima usvajanje vještine kojima na efikasan način, bez stresa upravljamo čak i takvim klijentima. Na NLP treninzima uči se poslovnjake kako tu komunikaciju pojednostaviti. Cijela priča kreće od emocija, a kad naučite kako ih raspoznati, komunikacija postaje daleko lakša.  Trening je koncipiran po principima akceleracijskog učenja i standardima NLP-a, što znači uz minimalno uloženo vrijeme ostvariti maksimalan učinak kod polaznika, što se postiže učinkovitim omjerom teoretskog znanja i njegove praktične primjene. Polaznici su spremni odmah koristiti znanja i vještine koje dobiju u svakodnevnim poslovnim situacijama.

Strukturirani su prema andragoškim principa Davida Kolba i zadovoljavaju sve stilove učenja odraslih. Cilj takvog treninga je naučiti polaznike novim vještinama i tehnikama koje će im omogućiti rješavanje zahtjevnih poslovnih situacija u direktnoj i osobnoj komunikaciji. Saznat će se kako voditi komunikaciju profesionalno, uvjerljivo i odlučno. Naučit će kako upravljati vlastitim stanjima i zadržati osobnu mirnoću u razgovoru s ljutim klijentima, ali i razumjeti ljutnju kao način manipulacije klijenata, kao i procijeniti stanje klijenta i uvjeriti ga da je namjera pomoći klijentu da riješi problem. Trening obuhvaća tri osnovne cjeline koje uključuju niz tehnika i vještina, lako primjenjivih u svakodnevnim kriznim poslovnim situacijama s "teškim" klijentima.

Prije svega tu su saznanja o tome što je zapravo ljutnja i kako ljudi manipuliraju ljutnjom, te "self menadžment", "words menadžment".Self menadžment uključuje vještine upravljanja vlastitim stanjima, a words menadžment jezične obrasce koji nam omogućuju efikasnu komunikaciju u svakodnevnim poslovnim situacijama. I inače u našoj svakodnevici bez emocija ne možemo, one su sastavni dio života i impulsi koji nas navode na djelovanje. Svaka emocija igra jedinstvenu igru i svaka je povezana s mozgom te priprema naše tijelo za vrlo različite vrste reakcija. Imamo dva osnovna načina spoznavanja života, jedan je racionalni, točnije način kojeg smo obično svjesni i koji uključuje svijest, promišljenost, razmatranje, analiziranje, a drugi je emocionalni koji je impulzivan, snažan, nelogičan.

U većini situacija su ta dva uma usklađena, ali, postoje situacije kada emocionalni preuzima kontrolu nad racionalnim. U takvim situacijama nam se čini da ponekad teško upravljamo emocijama i kako racionalna odluka da nešto učinimo ili reagiramo na željeni način u tim trenucima graniči sa znanstvenom fantastikom. Niz je misli koji potiču bijes i zapravo omogućavaju nizanje drugih koje daju opravdanje za nastavak dijaloga koji samo raspaljuje bijes.

Bijes izrasta na bijesu, podiže se energija, stvara se iluzija moći i nepovredivosti što omogućuje agresivnost. Svaka negativna emocija pa tako i bijes, dovodi naš organizam u stanje zaštite, a ako ono traje određeno vrijeme, direktno ugrožava i nas i naše zdravlje.   Ljutnja je također negativna emocija te može biti vrlo opasna. Ona kod svakog od nas izaziva različite reakcije. Netko se povuče kad je suočen s tuđom ljutnjom, netko uzvraća ljutnjom, netko nastoji ljubaznošću smiriti ljutu osobu. Mnogi ljudi su naučili da samo ljutnjom postižu željene ciljeve, pa tako i neki klijenti. Takvi ljudi se služe ljutnjom kao načinom za manipuliranje drugima. Rad s ljutim i teškim klijentima iscrpljuje, izaziva stres i smanjuje učinkovitost i zato je važno naučiti komunicirati i surađivati s takvim ljudima.

Reakcije drugih

Emocije dio života
Raditi s teškim ljudima nije lako ni zabavno. Za surad  nju s drugim ljudima potrebni su znanje i vještine. Sve ovisi o vama. Ne možete ih promijeniti, ali možete promijeniti sebe. Možete naučiti kako komunicirati s teškim ljudima na zadovoljavajući način. Emocije su sastavni dio ljudskog življenja. Ljutnja je jedna od emocija za koju ćemo se svi složiti da je negativna. Ljutnja drugih kod svakog od nas izaziva različite reakcije. Netko se povuče kad je suočen s tuđom ljutnjom, netko uzvraća ljutnjom, netko nastoji ljubaznošću smiriti ljutu osobu.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!