Zašto ste Booking Now lansirali i u Hrvatskoj te kakva su vam očekivanja od spontanih putnika?

Autor: Poslovni dnevnik , 04. ožujak 2015. u 22:00
Goran Pleše, Booking.com

Goran Pleše navodi da je aplikacija lansirana primarno zbog fokusa na korisnike.

Booking Now aplikacija lansirana je u Hrvatskoj primarno zbog fokusa na naše korisnike.

Ovim putem im omogućavamo što personaliziraniju ponudu smještajnih objekata temeljenu na njihovim preferencijama i navikama. Prilikom izrade aplikacije uzeli smo u obzir činjenicu da je u roku od 48 sati prije puta napravljena gotovo polovica ukupnih rezervacija u svijetu putem mobilnih uređaja, što se u današnjem povezanom svijetu savršeno uklapa u korisnički "on demand" i mobilni životni stil, kako na globalnoj razini tako i u Hrvatskoj.

Koliko je Booking.com prisutan u Hrvatskoj?
Prisutni smo u Hrvatskoj i još šest država u regiji. Ovdje imamo urede u Poreču i Dubrovniku. Booking.com u Hrvatskoj i regiji bilježi stalan rast broja partnera. Prošle godine lansirali smo internetsku stranicu Villas.com za koju vjerujemo da mijenja način na koji se vlasnici smještaja i korisnici uključuju, time kreirajući bolje iskustvo za obje strane. Od ove godine nudimo novi proizvod BookingSuite, što je investicija za koju vjerujemo da će promijeniti način na koji će hoteli i ostali tipovi smještaja promovirati svoje brendove i razvijati svoje poslovanje.

Koje mogućnosti vaša nova usluga donosi iznajmljivačima? Je li to zamjena za natpise Zimmer frei?
Putem Booking Now aplikacije iznajmljivači će prvenstveno biti vidljiviji spontanim putnicima koji odluke donose "last minute". Naime, na samoj aplikaciji je raspoloživo preko 600 tisuća smještajnih objekata, 70 tisuća jedinstvenih destinacija u preko 200 zemalja diljem svijeta, uključujući i smještajne objekte u Hrvatskoj.

Komentirajte prvi

New Report

Close