Zadovoljan kupac je vaš put ka uspjehu

Foto: Fotolia Foto: Fotolia

Kako zadržati kupce i rještiti prigovore i pritužbe? Kako smanjiti zalihe na skladištu i povećati prodaju?

Imate li lojalne kupce? Jeste li ostvarili planiranu prodaju? Kako komunicirati sa nezadovoljnim kupcima? Koji su najnoviji trendovi u prodaji? Budite u korak sa najboljim kompanijama. U suradnji sa vodećim stručnjacima Poslovni dnevnik organizira za Vas jednodnevne seminare u Zagrebu. Prijavite se za sudjelovanje:

  1. Kako zadržati kupce i povećati zaradu
  2. 5 alata za upravljanje zalihama
  3. Prigovori i pritužbe kupaca

U kratko o seminarima:

1) Kako zadržati kupce i povećati zaradu
Datum održavanja: 10.10.2017. 
Prijavite se putem online linka OVDJE

U vrijeme kad je tržište zasićeno proizvodima i uslugama, potreban je dodatni angažman kako bi kupci odabrali baš vaš proizvod i ostali vjerni vašim uslugama. Njegovanjem dobrih poslovnih odnosa s kupcima ostvarite dodatne benefite za prodajni rezultat. Planirajte dugoročno, jer su tako prinosi puno veći.  Zadovoljan klijent je lojalan i profitabilan. Donosimo odgovore na pitanja:

  • Kako kupci vide vaš proizvod/uslugu?
  • Koje karakteristike vašeg proizvoda/usluge kupci žele?
  • Kako kupci razmišljaju?
  • Tko su vaši ključni kupci?
  • Imate li dobru korisničku podršku?
  • Kako razviti lojalnost i vjernost kupaca?
  • Kako napraviti plan za povećanje broja dugogodišnjih klijenata?

2) 5 alata za upravljanje nabavom i zalihama
Datum održavanja: 16.10.2017.
Prijavite se putem online linka OVDJE

Zalihe kao trošak u skladištu koji pogoršava likvidnost poduzeća. Kako koordinirati odjele prodaje i nabave? Kako upravljati zalihama na način koji će povećati njihov obrtaj i smanjiti njihovu razinu u skladištu?  Provjerite kojih 5 alata primijeniti kako bi upravljanje zalihama pozitivno utjecalo na postavljene ciljeve poduzeća.

  • ABC/XYZ analiza -  izračunajte varijancu promjene i uskladite narudžbe sa prodajnom politkom
  • EOQ model - broj kupovina i njihov utjecaj na smanjenje troškova nabave i utjecaj smanjenja troškova nabave na povećanu prodaju
  • Balanced Score Card - postavljanje KPI u upravljanje zalihama i prodajom
  • Kaizen plan aktivnosti - odgovornost i rokovi, standard i skladištenje, uspostavljanje efikasnih procesa
  • Semafor odlučivanja novi život za mrtve zalihe, analiza uzroka nekurentnih zaliha, sigurnosne, optimalne i maksimalne zalihe

Ubrzani način poslovanja utječe na brzo zastarijevanje zaliha i propadanje. Što često dovodi do negativnog novčanog toka i značajnih poremećaja u poslovanju.

3) Upravljanje prigovorima i pritužbama kupaca
Datum održavanja:17.10.2017. 
Prijavite se putem online linka OVDJE

Kupac može i ne mora biti u pravu, ali jedini ispravan način za učinkovito upravljanje nezadovoljnim kupcima je primjerena i adekvatna komunikacija. Veoma je bitno adekvatno odgovoriti na svaki prigovor. Ključ uspješnog upravljanja prigovorima i pritužbama kupaca je prilagodba komunikacije različitim tipovima kupaca kako bi uz minimalan napor dobili maksimalan učinak, bez ulaženja u konflikt sa nezadovoljnim kupcima. Na edukaciji ćemo naučiti:

  • profesionalno upravljati prigovorima,
  • uspješno spriječiti nastajanje pritužbi,
  • brzo i učinkovito riješiti prigovore,
  • ostvariti jasnu verbalnu komunikaciju,
  • kako se nositi sa stresnim situacijama,
  • što napraviti kad dođe do konflikta,
  • najpraktičnija rješenja, primjeri i vježbe.

Iskoristite popust za rane prijave i dodatni popust za 5 ili više polaznika iz iste tvrtke.

Organizator seminara: Poslovni dnevnik -Večernji list d.o.o.
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!