Zadovoljan klijent je ujedno i najprofitabilniji klijent

Autor: Poslovni.hr , 15. rujan 2017. u 16:01
Foto: Fotolia

Njegovanje poslovnih odnosa sa kupcima garantira veći profit

Kada već imate svoje kupce, ono što želite je da oni ponovno kupe nešto od vas. Kupac je već upoznat sa tvrtkom i njenim proizvodima i ima predodžbu što može očekivati. Aktivnosti koje radite poslije prodaje određuju hoće li ta predodžba biti pozitivna ili negativna.

Konkurencija na tržištu zahtijeva brz odziv i dobro poznavanje klijenata. Poznato je da je zadovoljan klijent, ujedno i najprofitabilniji. Vjerojatnost da će zadovoljan i vjeran klijent ponovo kupiti nešto kod vas može biti do deset puta veća i donijeti dva puta veću dobit nego novi kupac.

Zašto tvrtke nemaju ili gube dugogodišnje kupce?

Postoje 3 uobičajena razloga za to:

  • Tvrtke često izuzetno teško mogu percipirati svoju uslugu ‘kroz oči’ klijenata
  • Tvrtke ne razrade detalje svoje usluge/ponude prema klijentima, zbog drugih prioriteta ili dobrim dijelom zbog razloga iz točke 1
  • Tvrtke se obično fokusiraju na pojedinačne transakcije s klijentima, umjesto promišljanja o tome koju vrijednost bi neki klijent mogao dugoročno donijeti. To je ono što zovemo dugogodišnjom (cjeloživotnom) vrijednošću. Na primjer, proizvođači automobila u SAD znaju da će vlasnik potrošiti u prosjeku $500,000 na vozilo tijekom svog životnog vijeka.

Na jednodnevnom seminaru 10.10.2017.  savjetujemo Vas kako povećati broj dugogodišnjih klijenata/kupaca i kako napraviti plan aktivnosti koje će uroditi profitom.

Predavačica je regionalni direktor tvrtke za jugoistočnu Europu koja se bavi savjetovanjima direktora malih i srednjih tvrtki pomaže im da poboljšaju svoje poslovne rezultate te postanu uspješniji na tržištu. 2016.godine, s kolegicom izdaje knjigu Ja (ne) mogu biti poduzetnica – motivacijski priručnik za sve one koji se žele upustiti u poduzetničke vode i one koji jesu poduzetnici, ali se žele prisjetiti kako je to bilo. 

Broj polaznika je ograničen, rezervirajte svoje mjesto na vrijeme. Iskoristite popust od 450 kn za ranu prijavu do 26.9.2017.  dodatnih 20% za 5 i više polaznika iz iste tvrtke.

 

Provjerite zašto je preko 10.000 polaznika sudjelovalo na našim edukacijama.
Kontaktirajte nas s povjerenjem! 
Organizator seminara: Večernji list d.o.o. – Poslovni dnevnik
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Komentirajte prvi

New Report

Close