“Za proizvod ili uslugu treba kreirati i priču i time se onda diferencirati od konkurencije”

Autor: Ana Maria Filipović Grčić , 13. travanj 2017. u 15:06
Foto: Zarko Basic/PIXSELL

U sektoru malog i srednjeg poduzetništva, cilj programa kreditiranja je modernizacija i proširenje poslovanja, kao i povećanje broja radnih mjesta.

Financijske potpore i razvojni potencijal gospodarstvenika naziv je radionice održane u sklopu edukativnog dijela Poslovnog uzleta. Denis Derežić iz Hrvatske banke za obnovu i razvitak (HBOR-a) pojasnio je da razvojne banke imaju za cilj obnovu gospodarstva, kao i uravnoteženi razvitak svih područja pri čemu se posebna briga vodi o područjima definiranima kao ona od posebne državne skrbi. U sklopu radionice predstavljeni su različiti programi kreditiranja HBOR-a, tko mogu biti korisnici te iznosi koji se pri tome mogu dobiti. U sektoru malog i srednjeg poduzetništva, cilj programa kreditiranja je modernizacija i proširenje poslovanja, kao i povećanje broja radnih mjesta. Naznačeno je i da je na raspolaganju podrška ciljanim skupinama, kao što su poduzetnici početnici, žene poduzetnice i mladi koji tek pokreću vlastiti posao.

Karlo Stojčević, direktor kreativne agencije Red Point, predstavio je trendove u marketingu za mala poduzeća, naglasivši da se radi o sustavnom ulaganju. Marketing je neizostavan alat, pa su polaznici dobiti priliku da steknu nova znanja i vještine koje im mogu pomoći u postizanju što boljih poslovnih rezultata. "Najvažnije je odrediti u čemu smo najbolji, a tek onda raditi planove o ulaganju u marketing. Za proizvod ili uslugu treba kreirati i priču i time se onda diferencirati od konkurencije", poručio je Stojčević.

Kvaliteta poduzetničke klime u Krapinsko – zagorskoj prikazana je kroz uspješno poslovanje obrta za obradu metala i trgovinu Pleško iz Zaboka i tvrtke BDF servis koja se od 2002. godine bavi proizvodnjom strojeva za proizvodnju ambalažnog stakla i te održavanjem opreme u tehnološkim procesima staklarske industrije. Zbog sustavnog ulaganja u modernizaciju i povećanja opsega posla uslijed orijentiranosti na strana tržišta oba su gospodarska subjekta bili su u mogućnosti otvarati nova radna mjesta, postići povećanje kvalitete i učinkovitosti procesa proizvodnje, kao i prihoda te zadovoljstva zaposlenika čime su zaslužili međunarodna priznanja. 

Komentirajte prvi

New Report

Close