Više od 100 tvrtki traži buduće zaposlenike

Autor: Ana Maria Filipović Grčić , 27. travanj 2018. u 08:04
Organizacijski tim Job Faira: Bruno Vunderl, Iva Gospodetnić, Paula Franić, Marin Petrunić i Marina Borac/Tomislav Miletić/PIXSELL

Na Job Fairu studenti će moći upoznati mogućnosti zapošljavanja i razvoja karijere.

Job Fair, najveći sajam poslova u Hrvatskoj na kojem sudjeluje preko 100 tvrtki i koji posjeti više od tri tisuće studenata na zagrebačkom će se Fakultetu elektrotehnike i računarstva (FER), u svom trinaestom izdanju održati 23. i 24. svibnja 2018. godine. FER se organizaciji sajma aktivno pridružio 2016. godine, a da bi organizacija bila izvediva, uz djelatnike Centra karijera FER-a pomaže preko 100 volontera i studenata iz KSET-a. Cilj ove manifestacije je upoznati studente s mogućnostima zapošljavanja i razvojem karijere u Hrvatskoj te inozemstvu, odnosno povezati poslodavce s najboljim studentima Sveučilišta u Zagrebu, za Poslovni su dnevnik kazali organizatori Job Faira. 

Job Fair je, saznali smo, zapravo nastao 2004. godine kao projekt unutar KSET-a kako bi se studentima pri kraju studija pomoglo pronaći posao. "U to doba nije postojalo toliko poduzeća koja su tražila nove zaposlenike bez iskustva te se ovim projektom pokušalo olakšati studentima potragu za poslom.Trenutna je situacija da većina FER-ovaca nađe posao odmah nakon završetka fakulteta. Oni koji ne nađu ga vjerojatno niti ne traže. Unatoč tome sajam omogućuje studentima da bolje izvide situaciju i lakše pronađu posao koji ih zanima. Dok poduzećima otvara mogućnost da pronađu studente koji njima odgovaraju te poboljšaju svoju vidljivost među studentima", pojasnio je glavni organizator Marin Petrunić.

Koncept je takav da studenti doslovno u pauzi između predavanja mogu pronaći stručnu praksu i informirati se o mogućnostima razvoja karijere, naglasila je voditeljica ureda Centra karijera FER-a i glavna organizatorica Iva Gospodnetić. "Job Fair rado posjećuju i studenti humanističkih i društvenih znanosti željnih rada u kompanijama koje sudjeluju na sajmu. Primjećujemo i porast interesa mladih profesionalaca koji su u zadnjih godinu-dvije završili studij i u potrazi su za novim poslovnim prilikama. Gotovo je postalo uobičajeno da studenti koje su prethodne godine bili posjetitelji sajma, godinu nakon toga sudjeluju na Job Fairu kao predstavnici svojih kompanija", poručila je Gospodnetić.

 

Gospodnetić

Gotovo je uobičajeno da oni koji su bili posjetitelji godinu dana kasnije sudjeluju kao predstavnici svojih kompanija.

Studenti zahvaljujući ovom sajmu već na fakultetu imaju priliku razgovarati s poslodavcima i ljudima iz industrije te se zainteresirati za neko specifično područje, istaknuo je voditelj IT tima i suorganizator Bruno Vunderl. "Također, tvrtke ostvaruju kontakt sa studentima te rade na kvalitetnom i sadržajnom promoviranju kroz različite edukacije i radionice te organiziraju radne prakse čak i u sklopu fakulteta. I posljednji cilj je jačanje sprege između industrije i akademije gdje profesori i asistenti ostvaruju veze s poslodavcima te dogovaraju različite razvojne projekte", dodao je.

Projekt je originalno nastao kao projekt unutar Klub studenata elektrotehnike (KSET-a), dodao je glavni organizator Job Faira Marin Petrunić. "Tada nije postojalo toliko poduzeća koja su tražila nove zaposlenike bez iskustva te se s ovim projektom pokušalo olakšati studentima potragu za poslom. Sajam je primarno namijenjen studentima FER-a i srodnih tehničkih fakulteta, a velika većina njih traži posao i sa sajma odlazi s hrpom ponuda ili poziva, dok neki samo istražuju tržište za trenutka kad se odluče zaposliti", pojasnio je Petrunić.

 

Vunderl

Tvrtke ostvaruju kontakt sa studentima te rade na kvalitetnom promoviranju kroz edukacije, a organiziraju i radne prakse.

Studentima se, k tome, ovim sajmom daje na uvid koje su im mogućnosti odabira pri zapošljavanju kako bi kroz ostatak svog studija mogli graditi specijalizaciju i pronaći njihovo područje od interesa, dodala je tajnica Saveza studenata Fakulteta elektrotehnike i računarstva (SSFER) Paula Franić. Reakcije posjetitelje su iz godine u godinu sve bolje, a od prošle je godine uvedeno i korištenje QR koda kao posjetnice tijekom sajma, istaknula je voditeljica tima za marketing i komunikacije Marina Borac.

"Studenti i svi oni koji predaju vlastiti životopis u bazi na internetskoj stranici Job Faira na mail dobiju i personalizirani QR kod. Taj QR kod kasnije poslodavci za vrijeme Job Faira mogu skenirati te ostaviti napomenu uz životopis tog posjetitelja kako bi ga kasnije lakše pronašli u hrpi ostalih životopisa koje po završetku sajma dobiju. Job Fairom želimo studentima dati do znanja da imaju priliku pronaći posao koji im odgovara po kompetencijama, znanjima, vještinama te interesima", dodala je Borac na kraju. 

Komentirajte prvi

New Report

Close