Virovitičani naučili kako kreirati i realizirati pobjedničku poslovnu strategiju

Autor: Marta Duić , 20. svibanj 2016. u 13:59
Foto: Damir Špehar / Pixsell

Karlo Stojčević iz Red point polaznike je kroz praktičnu edukaciju podučio Kako brendirati poljoprivredni proizvod.

Virovitički poduzetnici, obrtnici i vlasnici obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava u sklopu Poslovnog uzleta imali su priliku naučiti kako kreirati i realizirati pobjedničku poslovnu strategiju, kako EU fondovi mogu pomoći ruralnom razvoju Hrvatske, kako brendirati poljoprivredni proizvod te kako uz Cloud usluge uspješno poslovati i kad niste u uredu.

Edukaciju na temu EU fondovi za proizvodnju i ruralni razvoj u kojoj će objasniti kako se poljoprivreda može financirati zahvaljujući EU novcu održati će Jurica Zorman iz EGK. Nikola Nikšić iz Konter savjetovanja održao je edukaciju na temu Kako kreirati i realizirati pobjedničku strategiju. Kako kaže Nikola Nikšić, pritisnuti“ tržištem i konkurencijom, poduzetnici imaju zadatak kontinuirano stvarati sve veću vrijednost za kupca kroz nova poslovna rješenja i modele koji se kvalitativno razlikuju od drugih, a stvoreni su uz prihvatljive troškove i ulaganja. Kako kaže, to zahtjeva inovativnost, fleksibilnost i brzinu reakcije, odnosno „dobitnu kombinaciju“ poslovne i operativne izvrsnosti, efektnosti i efikasnosti.

˝Da bi pri tome izbjegli nepotrebne i ponekad skupe pogreške, potrebno je kontinuirano provjeravati i po potrebi redefinirati strateške namjere, točnije viziju i misiju, temeljne vrijednosti organizacije i dugoročne ciljeve te pomno analizirati eksterno i interno okruženje˝, poručuje Nikšić.

Karlo Stojčević iz Red point polaznike je kroz praktičnu edukaciju podučio Kako brendirati poljoprivredni proizvod. ˝Krenuli smo od osnovnih stvari od kojih se sastoji svaki brend, a zatim smo raspravljali o karakteristikama proizvoda ili usluga koje su ključne za polaznike. Važno je znati kako gledati druge brendove s kojima se natječete te što je ključno u pristupu vašem kupcu˝, otkrio je Karlo Stojčević.

Krešimir Jusup iz HT-a održao je edukaciju Poslujte uspješno i kada niste u uredu uz Cloud usluge te otkrio poduzetnicima prednosti Clouda. „Većina ljudi misli da cloud usluge nisu dovoljno sigurne za njihovo poslovanje. Poduzetnicima je potrebno objasniti kako ne moraju nužno biti vezani za ured da bi mogli obavljati svoj posao. Polaznici će postati svjesni kako je uz cloud sve lakše. Uz korištenje cloud usluge na jeftiniji, dostupniji i sigurniji način ˝ured˝ je tamo gdje ste vi˝, kaže Krešimir Jusup.

Komentirajte prvi

New Report

Close