Uz dobru ideju do prakse u Parizu i upoznavanja s radom kompanije L’Oréal

Autor: Marta Duić , 10. ožujak 2019. u 22:00
Ovogodišnji je izazov odgovoriti na pitanje kako izgleda budućnost njege kože

Deset najboljih studentskih timova koje bira stručni žiri kompanije svoja će rješenja predstaviti na regionalnom finalu u travnju.

U sklopu svjetskog natjecanja L'Oréal Brandstorm studentima se pruža jedinstvena prilika za osvajanje plaćene tromjesečne prakse u najvećem globalnom kreativnom središtu, smještenom u Parizu.

Ovogodišnji izazov je odgovoriti na pitanje kako izgleda budućnost njege kože te ponuditi inovativno rješenje koje bi unaprijedilo iskustvo korisnika brendova dermokozmetike orijentiranih na zdrav život. U natjecanju sudjeluju studenti iz Hrvatske i Srbije, od kojih će pobjednički tim osvojiti put u Pariz i konkurirati za tu nagradu. Deset najboljih studentskih timova koje bira stručni žiri kompanije svoja će rješenja predstaviti na Regionalnom finalu u travnju, a pobjednički tim borit će se za glavnu nagradu u Parizu. 

Profesionalni razvoj
Dosadašnji pobjednici ističu kako im je iskustvo sudjelovanja u Brandstormu uvelike pomoglo u daljnjem osobnom i profesionalnom razvoju. Osim rješavanja poslovnog slučaja, studenti su dobili priliku svoje teorijsko znanje primijeniti u praksi te usavršiti vještine danas popularnog "pitch" formata prezentiranja pred stručnim žirijem. Rješavanje kompleksnog zadatka pomoglo im je da izađu van svojih uobičajenih okvira ponašanja te pomaknu granice kreativnosti te dobili uvida u poslovanje globalne tvrtke kao što je L'Oréal. 

"Meni osobno, najznačajnije je bilo što smo na jednom mjestu upoznali gomilu genijalnih i kreativnih ljudi koji su se jako potrudili kako bi došli do finala u Parizu. S druge strane, upoznali smo i zaposlene u L'Oréalovoj središnjici u Parizu", kaže Aleksandra, članica prošlogodišnjeg pobjedničkog tima.  Prošle je godine sudionicima bio postavljen izazov privlačenja posjetitelja u frizerske salone, a njihova rješenja uključivala su inovativne pristupe uslugama. Bilo je tu od razvoja mobilnih aplikacija za što bolju povezanost s klijentima pa do implementacije tehnologija virtualne i proširene stvarnosti te kreiranja novih usluga frizerskih salona budućnosti.

"Svake godine 150 do 200 ljudi pridruži se L'Oréal Grupi zahvaljujući Brandstormu. Natjecanje se kroz godine razvilo kako bi moglo što bolje ispuniti očekivanja mladih sudionika, zadovoljiti potrebe Grupe za regrutacijom sve raznovrsnijeg kadra različitih vještina i profila što pozicionira L'Oréal na tržištu kao 'beauty tech' kompaniju", istaknuo je  Jean-Claude Le Grand, L'Oréalov izvršni potpredsjednik ljudskih resursa.

Dinamično i multikulturno
Kako ističu iz L'Oréala, osim puta u Pariz i upoznavanje sa studentima iz cijeloga svijeta, studenti će moći razviti poduzetničko razmišljanje radeći u najvećem svjetskom startup kampusu, Station F u Parizu, uz neke od najboljih svjetskih poduzetnika. Napominju kako se ovakav model razvijanja poduzetničkog razmišljanja među studentima temelji na uspješnim dosadašnjim praksama te je prvi globalni projekt koji studentima omogućava razvoj i realizaciju vlastitih poslovnih ideja. 

U mlade talente kompanija ulaže time što im pruža mogućnosti pohađanja raznih online i offline edukacija, kroz različite beneficije ostvarivanja balansa poslovnog i privatnog života, uključivanja mladih u lokalne korporativne inicijative i događanja, mentorstvo od strane starijih kolega. Uz to kompanija osnažuje mlade za preuzimanje rizika, pokretanje vlastitih inicijativa i izražavanje ideja. Kako kažu, usmjereni su ka dugoročnom individualnom razvoju potencijala zaposlenih te nude prilike za razvoj lokalne, regionalne ili internacionalne karijere u dinamičnoj i multikulturnoj sredini.

Komentirajte prvi

New Report

Close