Ušli u najveću drogeriju, žele ih i izvan Unije

Autor: Marta Duić , 30. ožujak 2018. u 07:54
Snježana Petrović Mašović, vlasnica obrta Radovan Petrović

Za izgradnju brenda i proizvodnju kozmetike Sache obrt Radovan Petrović povukao je novac iz EU fondova.

Prirodna kozmetika Sache iza koje stoji velikogorički Obrt Radovan Petrović ovog se mjeseca probila na police drogerijskog lanca dm.

"Do suradnje je došlo spontano jer je naš med već dio njihovog asortimana, a budući da im je intencija povećati suradnju s domaćim ekološkim proizvođačima, uvođenje naše prirodne kozmetike u ponudu bio je logičan korak", otkrila nam je Snježana Petrović Mašović, vlasnica obrta Radovan Petrović. Kako tvrdi, pregovori su trajali desetak mjeseci, a sedam proizvoda dostupno je u 137 poslovnica diljem zemlje.  Inače, u prva tri mjeseca ove godine dm je ostvario suradnju s dva nova hrvatska ekološka proizvođača te time povećao broj domaćih ekoloških proizvođača na 21. 

Dizajn i strojevi
Obrt Radovan Petrović obiteljska manufaktura je sa 60-godišnjom tradicijom u proizvodnji preparata od prirodnih sastojaka, a tržište su već davnih dana osvojili medom i pripravcima na njegovoj bazi. Proizvodnju Sache kozmetike započeli su 2015. godine te je brend na domaćem tržištu prisutan oko dvije godine.  Kako nam otkriva Petrović Mašović, osim u dm prodavaonicama koji su im novi kanal prodaje, prirodna kozmetika Sache može se kupiti u ljekarnama i specijaliziranim trgovinama te u trgovinama hotela.

 

Petrović Mašović

Pregovaramo na tri tržišta s kupcima koji su zainteresirana za med i kozmetiku.

Posebno su, kaže, ponosni što proizvodi ne sadrže konzervanse, emulgatore, parabene, umjetne boje ni sintetičke mirise, nisu testirani na životinjama te se pri njihovoj proizvodnji koriste isključivo sirovine hrvatskog porijekla.  "Odlučili smo se za proizvodnju prirodne kozmetike i izgradnju novog ekološkog brenda te smo prijavili projekt na EU fondove. Ukupna vrijednost projekta bila je 225.000 eura, od čega smo 15 posto financirali mi", pohvalila se .

Nova tržišta 
Investicija je uključila nabavu strojeva za proizvodnju te dizajn ambalaže. "Trenutno smo u pregovorima s tri vanjska tržišta koja su zainteresirana i za naš med i za kozmetiku. Jedno od njih je izvan EU tako da pregovori traju već gotovo godinu dana, no u finalnoj smo fazi", otkrila nam je za kraj Snježana Petrović Mašović.

Komentirajte prvi

New Report

Close