Novi termini - upisi u tijeku

Foto: Fotolia Foto: Fotolia

Naučili smo kako komunicirati sa ljutim i teškim klijentima, tajne govora tijela, stres management, prezentacijske vještine, upravljanje motivacijom zaposlenika, vještine prodaje, telesales, leadership, upravljanje ljudskim potencijalima...i još puno, puno više.

Poslovni dnevnik organizirao je u 2016. godini više od 70 jednodnevnih seminara i edukacija na kojima su sudjelovali poduzetnici, voditelji timova, voditelji odjela, manageri, vlasnici tvrtki i njihovi zaposlenici. 

Nove termine edukacija možete pogledati na našoj web stranici www.poslovni.hr/seminari ili nas kontaktirajte za organizaciju internih radionica na e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Budite i vi NO 1. Sve što Vam treba za uspješno poslovanje.

  • Jednodnevna edukacija,
  • male grupe (do 15 polaznika) individualni pristup,
  • vrhunski stručnjaci,
  • ručak u restoranu,
  • primjeri iz prakse,
  • potvrda o sudjelovanju.

Novi termini edukacija za 2017. godinu:

Ugrabite priliku i prijavite se odmah. Odobravamo popust od 450 kn na ranu prijavu.

Kako upravljati prigovorima i pritužbama kupaca? 26.01.2017.

Kako komunicirati sa nezadovoljnim klijentima? Kako se uspješno nositi sa stresom izazvanim konfliktima sa klijentima? Što učiniti kada se kupac žali na proizvod ili isporučena usluga nije u skladu sa njegovim očekivanjima? Prigovori, pritužbe, a posebice konflikti situacije su povišenog stresa. Na seminaru ćemo naučiti kako upravljati prigovorima, kako ostvariti jasnu verbalnu i neverbalnu komunikaciju, kako se nositi sa stresnim situacijama, što napraviti kada dođe do konflikta, kako uspješno spriječiti nastajanje prigovora i najpraktičnija rješenja.

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE. 

Motiviranje zaposlenika 1.02.2017.

Menadžeri gube vrijeme i novac nepotrebno, jer se stalno moraju „baviti“ s problematičnim zaposlenicima i „gasiti požare“. Kako uspješno motivirati svoje zaposlenike? Što pokreće ljude? Zašto neke zaposlenike moram stalno „gurati“? Zašto neki nisu timski igrači? Ako vas zanimaju odgovori na ova pitanja, onda nemojte propustiti naš seminar o uspješnoj motivaciji vaših zaposlenika i timova. Cilj edukaciji je poboljšati radnu uspješnost zaposlenika kako biste olakšali i ubrzali postizanje poslovnih ciljeva vašeg poduzeća.

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE. 

Učinkovito delegiranje i rukovođenje timom 8.2.2017.

Mnogim menadžerima, osobito onima koji su tek stupili na tu funkciju, najveći je izazov delegirati zadatke svom (novom) timu. Nakon ovog seminara menadžeri će razviti svoju vještinu upravljanja timom, efikasnijeg upravljanja vremenom i procesom procjene učinka kroz usmjeravanje zaposlenika, delegiranje zadataka i razvojnih razgovora. Svrha seminar je naučiti i znati primijeniti pravilne tehnike i stilove upravljanja zaposlenicima (individualno ili u timu), kako bi se postiglo efikasnije postizanje ciljeva i rasterećenje od mikro-menadžerskih operacija, a u svrhu fokusiranja na ostvarivanje srednjoročnih i dugoročnih strateških ciljeva kompanije.

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.  

Upravljanje poslovnim rezultatom - primjeri iz prakse 13.02.2017.

Znate li upravljati poslovnim rezultatom? Tko je odgovoran za njegovo kreiranje, a tko za praćenje? Bez uvažavanja zakonitosti i procesa kroz koje poduzeća prolaze, bez sagledavanja tržišta, konkurencije, ali i vlastitih slabosti i potencijala, poslovni rezultat ostat će samo na razini ideje. Nemilosrdno mjerilo je jedino dobitak ili možebitno gubitak, odnosno pozitivan ili negativan financijski rezultat poslovanja. Faze analize poslovnog rezultata, metode utvrđivanja realnog prihoda, što utjeće na prihod i dobit, koji pokazatelji koriste pri analizi poslovnog rezultata i još puno više na praktičnim primjerima iz prakse.

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.  

Selekcija - Kako odabrati prave zaposlenike za svoju kompaniju? 15.02.2017.

Kvalitetan odabir odgovarajuće osobe prilikom zapošljavanja, osim utjecaja na cjelokupnu dinamiku radnog tima u kompaniji, značajno utječe i na smanjenje broja pogrešaka u radu, prevenira fluktuaciju, te reducira česte izostanke zaposlenika s radnog mjesta. Kako odabrati prave ljude za svoju tvrtku? Kako ih motivirati i zadržati kada smo ih konačno pronašli? Edukacija namijenjena direktorima, zaposlenicima ljudskih, voditeljima timova koji imaju znatan utjecaj na pri zapošljavanju novih zaposlenika.

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE. 

NLP Komunikacija s ljutim i "teškim" klijentima 22.02.2017.

U svakodnevnom poslovanju susrećete se sa ljutim i teškim klijentima? Oni troše vašu energiju, zahtijevaju dodatan angažman te koriste ljutnju kao sredstvo manipulacije.

Cilj treninga je naučiti polaznike novim vještinama i tehnikama koje će im omogućiti rješavanje zahtjevnih poslovnih situacija u direktnoj i osobnoj komunikaciji.  Voditi komunikaciju profesionalno, uvjerljivo i odlučno. Upravljati vlastitim stanjma i zadržati osobnu mirnoću u razgovoru s ljutim klijentima i razumijeti ljutnju kao način manipulacije klijenata, kao i procjeniti stanje klijenta i uvjeriti ga da je namjera pomoći klijentu da riješi problem.

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE. 

Moć uvjeravanja u prodaji 3.3.2017.

Za uspjeh zaposlenika prodaje izuzetno je važno ovladati vještinom prepoznavanja načina na koji drugi ljudi doživljavaju svijet i načina na koji svoje doživljaje komuniciraju okolini.

Cilj treninga je naučiti na koji način ljudi prikupljaju, pohranjuju i obrađuju informacije, te kako ta znanja koristiti u procesu prodaje. Osvijestiti važnost i moć uvjerenja i vrijednosti, te njihov utjecaj na prodajne ishode. Saznati kako primjenom meta programa razviti znanja i vještine za iznalaženje najprimjerenijeg načina prezentiranja proizvoda svakom kupcu.

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.  

Upravljanje prodajom, kupacima i marketingom 20.3.2017.

Prodaja je srce svakog poduzeća. Bez prodaje, poduzeća stagniraju, međutim problem nastaje kada stagniraju i s „dobrom“ prodajom. Pitanje koje se nameće je: Kako je to moguće? Važno je znati da nije svaka prodaja kvalitetna. Kako izmjeriti i uočiti sve navedeno i pomoći sektoru prodaje i marketinga u određivanju daljnje strategije? Kako odrediti koji su nam ključni kupci? Što kada imamo neprofitabilne kupce? Kako rasporediti troškove koji su „indirektni”? O čemu voditelj prodaje, ključnih kupaca treba voditi računa? Zašto prodaja treba voditi računa i o naplati? Kako ulaganje u promociju i marketing utjeće na prodaju proizvoda? Da li je naša marketinška kampanja bila uspješna? Odgovore na sva pitanja donosimo na konkretnim primjerima iz prakse uz simulacije raznih slučajeva i scenarija.

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.  

Organizator seminara: Večernji list / Poslovni dnevnik

Za dodatne informacije i organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem! 

Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Pogledajte kako je bilo na edukacijama u 2016. godini. Link na galeriju OVDJE

 

 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!