U suradnji s 24sata TV-om poticali smo poduzetnički duh

Autor: Poslovni dnevnik , 30. studeni 2014. u 22:01
PD

Tv emisije Poslovni uzlet počeli smo prikazivati u lipnju 2014. godine.

Kako je odabir 500 najboljih poduzetnika proces koji traje i bit će završen tek u drugom dijelu godine, projekt Poslovni uzlet u međuvremenu “ne miruje”, već budno prati zbivanja u segmentu malog i srednjeg poduzetništva nizom popratnih aktivnosti.

Tako u suradnji s 24sata televizijom snimamo i objavljujemo Tv emisije na u kojima gostuju i predstavnici Ministarstva poduzetništva i obrta kao i predstavnici partnera projekta, uz popratne 5-minutne reportaže o poduzetnicima i njihovim iskustvima iz svakodnevnog poslovanja.

Razlog za optimizam

Tv emisije Poslovni uzlet počeli smo prikazivati u lipnju 2014. godine, a u snimljenih četiri emisije pored zanimljivih poduzetničkih priča predstavnici Minstarstva poduzetništva i obrta te naših ostalih partnera komentirali su stanje u malom i srednjem poduzetništvu te pokušali ukazati kako imamo razloga i za optimizam. Naime, ono što nedostaje u medijskoj slici općenito, a što Poslovni dnevnik i partneri pokušavaju popraviti je slika o poduzetništvu. Kroz Tv emisije pokazali smo kako postoje dobre i uspješne priče i kako postoje mehanizmi za unapređenje poslovanja malih i srednjih poduzetnika.

Naše Tv emisije na 24sata televiziji nastavljaju se i u lipnju mjesecu. Jedan od Tv emisija bila je i o tome koje su napropulzivnije djelatnosti, odnosno one koje uspijevaju unatoč krizi, pitanje je koje se proteže kroz emisiju Poslovni uzlet, snimljene u studiju 24sata TV. U prilogu emisije prikazana su dva primjera kompanija koje su pronašle svoje mjesto na tržištu unatoč krizi – telekomunikacijska tvrtka 4tel te špeditersko poduzeće Primacošped.

4tel primjer je male telekomunikacijske tvrtke koje ne konkurira velikim operaterima nego pokriva nišu koja nijma nije zanimljiva. Pružaju pristup internet i telefoniji i sve vezano uz kompjuterske i telefonske mreže, a nude pogodnosti koje veliki brendovi ne mogu, odnosno njihovi aduti su besplatni periodi testiranja i personalizirani kontakt s klijentima. Iz tvrtke ističu kako njihovi klijenti nisu dio velike šprance, kao u slučaju velikih operatera.

Drugi primjer je Primacošped, obiteljsko špeditersko poduzeće koje se uspješno razvija već više do 20 godina. Do uspjeha su, kako tvrde, došli konstantnim razvojem djelatnosti, prilagođavajući se tržištu , iako je generalni dojam javnosti da špedicija umire, pogotovo nakon pristupanja EU.

U televizijskom studiju emisije gostovali su Dijana Bezjak, pomoćnica ministra poduzetništva i obrta te Vladimir Nišević, pomoćnik glavnog urednika Poslovnog dnevnika. Govoreći o propulzivnim djelatnostima, Bezjak kaže kako je za uspjeh važno pronaći tržišnu nišu u kojoj možete ponuditi proizvod na brži i jeftiniji. “Mi ne možemo govoriti poduzetnicima koje djelatnosti su propulzivne, oni sami moraju prepoznati priliku”, kaže pomoćnica ministra.

Podrška poduzetnicima

“Ono što se uvijek traži je inovativnosti i upornost. Svaki uspješni poduzetnik će reći da njegovo radno vrijeme ne traje samo 8 sati dnevno i da ono što njega vodi u uspjeh nisu potpore ministarstva ni bankovni krediti, nego njegova upornost i rad. Naravno, to nije uspjeh koji dolazi preko noći. Ministarstva i banke jesu tu da podrže poduzetnike u određenoj mjeri, ali biti poduzetnik znači poduzeti nešto i raditi od 0 do 24”, opisuje Nišević.

Komentirajte prvi

New Report

Close