Tvrtkama u Zadru omogućava da na košarci ‘zarađuju poene’

Autor: Ana Maria Filipović Grčić , 20. rujan 2017. u 15:51
Direktorica S Eventa i sama prati košarku koja je u Zadru oduvijek vrlo cijenjena

Od sutra do nedjelje ovdje su ponajbolji klubovi Europe koji privlače i brojne turiste, što pozitivno djeluje i na lokalno poduzetništvo.

U sklopu četvrtog izdanja Zadar Basketball Tournamenta (ZDBT-a) hrvatska će publika od 21. do 24. rujna u Višnjiku imati priliku gledati neke od najvećih zvijezda Eurobasketa poput Alekseja Šveda, Sergija Rodrigueza i Kostasa Sloukasa. Na zadarski parket klubove kao što su Fenerbahçe, CSKA Moskva, Brose Bamberg, Panathinaikos, Khimki i Bayern München dovodi predsjednica organizacijskog odbora turnira i direktorica tvrtke organizatora S Event Zdenka Zrilić.

S njom smo porazgovarali što ZDBT donosi Zadru, ali i o tome kako je pripremni turnir uspio privući interes čak 12 stranih nacionalnih televizija. Potvrđeno je i da su Ferit Şahenk i turska Doguş grupa za ZDBT vezani isključivo sponzorskim ugovorom, kao i da su se najjače momčadi na ovogodišnje izdanje turnira zapravo pozvale same. Forma turnira od pokretanja do danas ostala je ista, kaže Zrilić, ali iz godine u godinu s iskustvom rastu njegova kvaliteta i popratni sadržaji. Prvo izdanje ZDBT-a održano je 2014. godine, a iz sadašnje perspektive Zrilić kaže da je njena tvrtka, tada mala, tek osnovana i nepoznata, imala sreću što je dobila priliku za organiziranje tako velikog sportskog događaja. 

 

Zrilić

Da bi se ova priča još bolje razvijala potrebno je i da se tvrtke umreže i bolje promoviraju.

Dokazali smo da možemo
"Već prvi turnir prepoznali su najveći europski klub Fenerbahçe i njihov generalni menadžer Maurizio Gherardini. Dokazali smo da možemo i ostalo je povijest. Danas govorimo o interesu koji smo izazvali kod zemalja poput Rusije, Grčke, Turske, Njemačke i Španjolske koje su sportske velesile. Za vrijeme trajanja turnira Zadar zaista postaje epicentrom košarke, a uz velike klubove, posjećuju nas i brojne bivše košarkaške zvijezde, agenti te skauti", komentirala je Zrilić.

Kaže i da S Event ovim turnirom omogućava svim poslovnim subjektima u Zadru da ostvare pozitivne poslovne rezultate. No, da bi se priča dalje razvijala, potrebno je da se i oni umreže te zajedničkim snagama što bolje promoviraju, poručila je.  "ZDBT je projekt kojim se na jedan izvrstan zdrav način promovira turizam i sport, ali ne samo Zadra već i čitave zemlje s obzirom na TV prijenose u brojnim zemljama. Svi klubovi koji sudjeluju na turniru dovode sa sobom svoje obitelji i prijatelje, a kasnije se s njima vraćaju na odmor u Hrvatsku. Bitno je povezati sve poslovne subjekte da bi jedan projekt zaživio i postigao svoj maksimalni rezultat", napominje Zdenka Zrilić. 

Teško do slobodne sobe
Zadar je grad sjajnog sporta i sportaša, valja se sjetiti samo Krešimira Ćosića, Luke Modrića, Šime Fantele, Pina Gjergje te brojnih drugih, istaknula sugovornica i sama Zadranka što je bio jedan od odlučujućih faktora zašto je odabrala košarku.  "Za vrijeme našeg turnira teško se u hotelskom smještaju može naći slobodna soba. Postoji veliki interes za turnirom i posjetom Zadru tijekom turnira. Izvrstan je osjećaj znati da ste svoj projekt uspjeli plasirati kroz cijelu Europu", poručila je organizatorica.  

Turnir uz veliku promidžbenu ima i humanitarnu i umjetničku komponentu. Naime, najavljena je i izrada milenijske fotografije Šime Strikomana na kojoj će uz sudionike turnira pozirati više od 800 Zadrana, dok je sav prihod od prodanih ulaznica namijenjen Općoj bolnici Zadar. Uz to će se organizirati i dječji turniri, a najmlađi će, s ostalim gostima, imati priliku i za druženje s najvećim europskim košarkaškim zvijezdama.

Komentirajte prvi

New Report

Close