Švedske tvrtke klubom potiču dobre prakse u Hrvatskoj

Autor: Sergej Novosel Vučković , 11. studeni 2018. u 22:00
Gordana Kovačević, čelnica ENT,a člana SBC-a/Boris Ščitar/VL/PIXSELL

Devet kompanija osnovalo udruženje za unapređivanje poslovnih interesa.

Čak 74% građana Hrvatske osjeća se dobro kupujući proizvode iz Švedske, 77% ih prepoznaje da tvrtke iz te zemlje ulažu u društveno odgovorno poslovanje i okoliš, dok 81% ispitanih u istraživanju agencije Ipsos o percepciji Švedske u Hrvatskoj misli da kompanije iz najveće skandinavske zemlje znatno investiraju i u zaposlenike i zajednicu.

S tim na umu, a radi unapređivanja i olakšavanja poslovnih interesa u našoj zemlji, formiran je Švedski poslovni klub (SBC), s devet švedskih kompanija koje ovdje djeluju. To su ABB, Astra Zeneca, Bisnode, Ericsson Nikola Tesla, IKEA, Oriflame, Saab, Securitas i Tele2, koje su, svaka u svom sektoru, od IT-a i namještaja preko kozmetike i strojarske industrije do analitike, perjanice u nas.

SBC su osnovale s Veleposlanstvom Kraljevine Švedske i Business Swedenom, švedskim trgovinskim vijećem, predsjednica Kluba je direktorica sektora pravnih i regulatornih poslova, te društveno-odgovornog poslovanja i sigurnosti u Tele2 Katarina Fulir.

U članstvo se pozivaju i druge tvrtke. "Ukupna investicija švedskih kompanija u Hrvatskoj od 1993. je oko 741 milijun eura, po čemu je Švedska 12. po veličini strani ulagač, a 50-ak švedskih tvrtki u RH ima oko 9000 radnika i prihode od 900 milijuna eura, što govori o važnosti za gospodarstvo", podaci su Bisnodea.

Namjera je SBC-a i platforme Team Sweden povećati industrijsku suradnju dviju zemalja i biti zagovornik politika koje jačaju slobodnu i konkurentnu trgovinu i poštene poslovne prakse.

Komentirajte prvi

New Report

Close