Pitanje koje muči domaće tvrtke koje bi izvozile u Kinu

Autor: Suzana Varošanec , 16. svibanj 2014. u 12:11
Ivan Topčić, Tim Kabel

Naše tvrtke i ljudi su sposobni, samo država treba pripremiti teren.

Inicijativa je jako dobra, za čestitati! Potez kojim više tvrtki združuje svoje snage i osmišljava distrubucijski centar u Šangaju donijet će im veću snagu nego što je to inače slučaj s pojedinačnim nastupima.

Usto, najvažnije je u našem poslovom svijetu razbijati famu da nemamo dovoljno sposobnosti za utakmicu u svijetu. Naše tvrtke i ljudi su sposobni, samo država treba pripremiti teren da možemo igrati utakmicu te se uključiti u biznis na velikim i dalekim tržištima.   

Kako osigurati milijune komada nekog proizvoda, pitanje koje muči mnoge domaće tvrtke koje bi rado izvozile u Kinu, čini se da ne mora biti presudno? 
Postoji predrasuda da na kineskom tržištu nije moguće poslovati onoj tvrtki koja ne može osigurati velike količine za plasman proizvoda. To je odraz jednog pogrešnog pristupa. Naime, od pitanja kako količinski zadovoljiti kinesko tržište mnogo važnije je kako zadovoljiti kineskog potrošača. To se postiže kvalitetnim proizvodima, a tvrtke koje kreću s izvoznom ofenzivom taj adut imaju. 

Na kojim tržištima poslujete i kakvi su rezultati? 
Prisutni smo na 53 tržišta u cijelom svijetu, a najviše u Centralnoj i Južnoj Africi, Jugoistočkoj Aziji, nekim zemljama EU te u Americi i na Karibima. U prva četiri mjeseca ove godine izvozne rezultate smo utrostručili. Moguće je da ćemo na kraju godine realizirati između 40 i 60 milijuna kuna prihoda.

Komentirajte prvi

New Report

Close