Koprivnička tvrtka posebnim načinom sušenja i pakiranja na tržište plasirala vrhunske začine

Autor: Marta Duić , 01. travanj 2018. u 09:45
Foto: Damir Spehar/PIXSELL

Za liniju premium začina odabrali su najkvalitetnije sastojke iz svih dijelova svijeta, a svi sastojci su najbolje razine kvalitete te certificiranih dobavljača.

Koprivnička tvrtka Sana delikatese proširila je svoj asortiman od 80 artikala premium začinima.

Riječ je o pedesetak premium začina te dodatak jelima i slasticama, dekoracijama poput jestivog cvijeća te posebnim vrstama ulja i acetu balsamicu. "Strateški smo odredili da pod markom Sana želimo plasirati posebne, inovativne proizvode zdravih karakteristika i vrhunske kvalitete. Kad smo pronašli začine toliko posebne da zaista za njih možemo reći da su premium i sami smo se oduševili te ih odlučili plasirati unatoč jakoj konkurenciji tzv. standardnih začina. Vjerovali smo da će vrhunski chefovi prepoznati razliku", kaže Silvija Repić, direktorica Sana delikatesa.

Za liniju premium začina odabrali su najkvalitetnije sastojke iz svih dijelova svijeta, a svi sastojci su najbolje razine kvalitete te certificiranih dobavljača. Najveća posebnost je način sušenja samih biljaka, takozvana liofilizacija. Kako objašnjava Repić, riječ je o posebnom procesu sušenja bilja gdje se ono smrzne te se potom iz njega ukloni voda čime se zadržavaju sve arome, esencijalna ulja i prirodne boje.

Rezultat su začini 6 do 10 puta boljih karakteristika u odnosu na klasično sušenje. Biljka koja se kod kuhanja rehidrira ima okus, miris, boju i izgled kao da je svježe sjeckana i dodana jelu.

Začini su prirodni, bez umjetnih bojila i aroma te bez glutena, a pakirani su u Sana Premium box, posebnu kutiju patentiranu tako da 100 posto štiti proizvod. Pakiranje, mješavine, dodatne kontrole kvalitete itd. rade se kod njihovog partnera u Njemačkoj. "U Hrvatskoj se ponuda kvalitetnih hotela i restorana značajno proširuje u posljednjih nekoliko godina. Cilj nam je ove godine omogućiti chefovima da isprobaju Sana premium začine kroz svoj rad. Svi koji su ih do sada probali rado im se vraćaju i sa znatiželjom prate koje inovacije spremamo. Uz Hrvatsku radimo i u Sloveniji, a uskoro je u planu i izlazak na tržište Crne Gore", otkrila nam je za kraj Repić.

Komentirajte prvi

New Report

Close