Put do uspjeha nikad neće biti jednostavan, ali ne smijete dozvolite da vas to obeshrabri

Autor: Marta Duić , 04. lipanj 2016. u 12:09
Učite, budite radoznali, tražite prilike i riskirajte, glavne su poruke studentima

Kao najmlađi član JADE konfederacije Junior Enterprisea, zagrebački Next Junior Enterprise dobio je priliku organizirati konferenciju JADE May Meeting.

Next Junior Enterprise, studentska organizacija koja pruža usluge poslovnog savjetovanja na poljima istraživanja, analiza, marketinga i spajanja s poslovnim partnerima po prvi puta u Hrvatskoj organizirala je krajem svibnja JADE May Meeting, konferenciju koja okuplja najbolje domaće i strane studente koji su dio Junior Enterprise mreže. "Priliku koju smo dobili kao najmlađi član JADE konfederacije Junior Enterprisea iskoristili smo u svrhu promocije ovog koncepta u Hrvatskoj, ali i u svrhu promocije Hrvatske u Europi", pojasnili su iz Next Junior Enterprisea.

Kako tvrde, ispunili su sva očekivanja i oduševili sve partnere i sponzore i ono što je najvažnije, inspirirali su sudionike same konferencije. U sklopu Next Junior Enterprise – JADE May Meeting konferencije predstavnici Hrvatske poštanske banke studentima sudionicima su predstavili mobilnu aplikaciju mHPB te njenu najnoviju funkcionalnost SuperSmart HPB. Riječ je o online otvaranju tekućeg računa, novom, jedinstvenom digitalnom proizvodu zahvaljujući kojem je HPB postala prva i jedina banka u Hrvatskoj koja nudi otvaranje tekućeg računa bez dolaska u poslovnicu. "Studentska populacija predstavlja novu generaciju korisnika bankarskih usluga te postaju sve važniji segment klijenata. Upravo zato izabrani su kao ciljana skupina kojoj će HPB predstaviti novi digitalni proizvod i kroz radionicu dati im priliku da predlože daljnja poboljšanja i mogućnosti razvoja dijela poslovanja namijenjenog mlađoj populaciji, posebno studentima", kažu iz HPB-a.

Još jedan partner događanja bili su i Rimac automobili koji su mladima poručili kako ne trebaju odustati svojih projekata, već uporno raditi na njime jer se trud uvijek isplati. "Puno puta ćete u životu imati osjećaj da ne nećete uspjeti i da je vaš projekt dotaknuo dno, ali ja uvijek kažem kad dotakneš dno samo je potrebno jako se odgurnuti i izroniti na površinu. Put do uspjeha nikad neće biti jednostavan, ali ne dozvolite da vas to obeshrabri", tvrde iz Rimac automobila. Predstavnici tvrtke AZ dobrovoljni mirovinski fondovi smatraju kako je u Hrvatskoj teško preokrenuti negativnu spiralu vezanu uz poduzetništvo zbog toga što brojke ne idu u prilog poduzetništvu te zbog narušenog odnos između onih koji stvaraju vrijednosti, odnosno realnog sektora i onih koji su ovisni o proračunu, odnosno javnog sektora.

"Svi prisutni na ovom JADE May Meetingu imaju ideju ili viziju što bi željeli postići, uložili su trud i rad da se obrazuju kako bi imali alate za ono što žele postići, a kada krenu u realizaciju svojih snova ostaju bez vjetra u leđa i izloženi su raznim administrativnim pritiscima. Na kraju, sve što je potrebno za potaknuti poduzetništvo je pojednostaviti poslovanje mikro i malih poduzetnika, pružiti im državnu administrativnu potporu umjesto represije te kroz medije promicati kulturu poduzetništva, rada i izvrsnosti. Tada se rađa nada, tada se rađaju Google ili Facebook, tada se rađa država koju nitko ne želi napustiti", poručuju iz AZ dobrovoljnih mirovinskih fondova. Partner događanja bila je i tvrtka Deloitte, čiji su predstavnici izrazili veliko zadovoljstvo što su upoznali mlade i poduzetne ljude.

"U kontekstu opće negativne percepcije o poslovnoj klimi i perspektivama za uspjeh u Hrvatskoj ohrabrujuće je naletjeti na mlade profesionalce koji već tijekom studentskih dana traže i iskorištavaju prilike da svoja teorijska znanja pretvore u praktična iskustva. Time oni vrlo rano otkrivaju kako je za samostalne poslovne poduhvate jednako kao i za već ustaljene poslovne sustave potrebno imati hrabrosti donositi odluke na više razina, od cjenovne politike, financiranja, ljudskih resursa i marketinga. Stoga smatramo da se čim prije trebaju usuditi izići iz ustaljenih modela ponašanja i istražiti što poslovna stvarnost je, a to je najbolje kroz prakse, pripravništva i u konačnici samostalne poduzetničke poduhvate te posjećivanje I sudjelovanje u eventima poput ovoga gdje mogu doći u kontakt s iskusnim profesionalcima iz različitih kompanija te kolegama i razmjenjivati iskustva. Poruka je jasna, učite, budite radoznali, tražite prilike i riskirajte˝, zaključili su iz Deloittea.

Nextovci kažu kako bez potpore partnera ništa od ovog ne bi bilo izvedivo i posebno se zahvaljuju svima što su sudjelovali na konferenciji te time podržali studentsku inicijativu da se već u studentskoj dobi razvijaju u mlade profesionalne ljude. Oni su HPB, HEP, AZ dobrovoljni mirovinski fondovi, HBOR, Deloitte, Rimac Automobili, Institut Ruđera Boškovića, Ottobock Adria, Klemm Security, Atlantik grupa, Overtime, Creative Solutions, Croatia Airlines, Lidl te naravno Zagrebačkoj Školi Ekonomije i Managementa koja kroz razne programe potiče svoje studente i budi u njima poduzetnički duh. 

Komentirajte prvi

New Report

Close